boberek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 a nie lepiej dremelkiem ?? letallec :notworthy: Powiedz mi jeszcze, czy jak dojda mi czesci i zabiore sie za montowanie to miejsce ciecia bedzie takie oczywiste?Czy moze porownywales z kims kto ma tempomat?Czym wycinales?? Wycinałem nożycami do ciecia blachy. Prawo i lewostronnymi, zeby było ładnie. Jak zdejmiesz swoja obudowę, to zauważ ze tam jest już wcięcie na manetkę kierunkowskazów. I to wcięcie trzeba tylko pogłębić na tyle żeby zmieściła się manetka tempomatu. Będziesz mial to wszystko na wierzchu (podczas montażu) to docinaj i dokładaj. Ja tak robiłem i wyszło jak widać. Jak nie wyjdzie to kupisz nową obudowe dobrze ze nie piłą łańcuchową
Bieniek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie??
KERCZI Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie?? Bez obudowy spokojnie mozesz pomykac...z bledami tez
Bieniek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 To gut,bo w 3miescie moge zakodowac,a w slupsku w domu wyrezac obudowe :polew:
fayera Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 a nie lepiej dremelkiem ?? letallec :notworthy: Powiedz mi jeszcze, czy jak dojda mi czesci i zabiore sie za montowanie to miejsce ciecia bedzie takie oczywiste?Czy moze porownywales z kims kto ma tempomat?Czym wycinales?? Wycinałem nożycami do ciecia blachy. Prawo i lewostronnymi, zeby było ładnie. Jak zdejmiesz swoja obudowę, to zauważ ze tam jest już wcięcie na manetkę kierunkowskazów. I to wcięcie trzeba tylko pogłębić na tyle żeby zmieściła się manetka tempomatu. Będziesz mial to wszystko na wierzchu (podczas montażu) to docinaj i dokładaj. Ja tak robiłem i wyszło jak widać. Jak nie wyjdzie to kupisz nową obudowe dobrze ze nie piłą łańcuchową paliwo się skończyło :polew: [br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 15:46_________________________________________________ Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie?? tydzień tak jeżdziłem,kontrolki walą po patrzałach,szczególnie migający BRAKES ale można się przyzwyczaić
KERCZI Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 a nie lepiej dremelkiem ?? letallec :notworthy: Powiedz mi jeszcze, czy jak dojda mi czesci i zabiore sie za montowanie to miejsce ciecia bedzie takie oczywiste?Czy moze porownywales z kims kto ma tempomat?Czym wycinales?? Wycinałem nożycami do ciecia blachy. Prawo i lewostronnymi, zeby było ładnie. Jak zdejmiesz swoja obudowę, to zauważ ze tam jest już wcięcie na manetkę kierunkowskazów. I to wcięcie trzeba tylko pogłębić na tyle żeby zmieściła się manetka tempomatu. Będziesz mial to wszystko na wierzchu (podczas montażu) to docinaj i dokładaj. Ja tak robiłem i wyszło jak widać. Jak nie wyjdzie to kupisz nową obudowe dobrze ze nie piłą łańcuchową paliwo się skończyło :polew: [br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 15:46_________________________________________________ Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie?? tydzień tak jeżdziłem,kontrolki walą po patrzałach,szczególnie migający BRAKES ale można się przyzwyczaić To mozesz sobie podac reke z Boseronem Ale to kwestia tylko wagowania wiec mozesz byc spokojny
boseron Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 dokłądnie tak tez jeździłem z dyskoteką w samochodzie ale po vagowaniu wszystko ok.
fayera Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 dokłądnie tak tez jeździłem z dyskoteką w samochodzie ale po vagowaniu wszystko ok. u mnie od wczoraj też ok,poskładałem wszystko do kupy i piknie wygląda.wielkie dzięki dla kolegi HOŁKza wagowanie i cierpliwość.
Maniek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 boberek, jako ze jestes szpecem od multi, tempo itd itp mam pytanko: mam B6, kiera czteroramienna bez multi, wymienialem: manetki (obsluga FIS + tempomat), modul na Q, tasme od B6 obslugujaca multi (to juz tak przyszlosciowo;) ). Kodowanie i montaz wszystko bezproblemowo, ale w dalszym ciagu nie dziala mi klakson. We wczesnmiejszych postach pisales ze jak modul Q to moga byc problemy z multi, ale czy modul moze miec tez wplyw na brak klaksonu? Wczesniej myslalem ze to tasma (mialem 6 pinowa), ale wymienilem na 12 piniow i klaksonu dalej nie ma. Pomoz stary bo juz mi pomyslow brakuje
boberek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 no to kiera multi z B6 nie bedzie działac z modułem Q zeby załozyc kiere multi z B6 potrzeba jeszcze paru rzeczy a co do klaksonu to nie wiem moze masz odpiety kabelek przy poduszce innego pomysłu nie mam
KERCZI Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 no to kiera multi z B6 nie bedzie działac z modułem Q zeby załozyc kiere multi z B6 potrzeba jeszcze paru rzeczy a co do klaksonu to nie wiem moze masz odpiety kabelek przy poduszce innego pomysłu nie mam jesli nie dziala w ogole to moze bezpiecznik?
boseron Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 a przed zmiana manetek jaki miałes moduł i czy klakson działał?
boberek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 no musi działać dziwna sprawa w każdym bądz razie
Maniek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 A wiec tak: -kabelek od klaksonu sprawdzalem - wszystko ok, -bezpieczniki sprawdzalem - ok, -przed zmiana manetki mialem modul cos z low line (nie pamietam jaki dokladnie, ale napewno nie obslugujacy tempo), ale klakson dzialal, Dodatkowo pokusilem sie o sprawdzenie czy klakson fizycznie jest sprawny i okazuje sie ze jest Prad od przekaznikow do klaksonu idzie i klakson dziala, ale od kiery do przekaznikow niestety nie:( Mysle ze to bedzie wina modulu bo tak jak boberek pisales tempomat mi dziala bez zastrzezen. Z checia bym sie z kims zamienil na modul obslugujacy tempo i kiere multi, ale od B6. Piszesz ze jak bede chcial kiere multi od B6 to bede potrzebowal jeszcze kilku rzeczy tzn. jakich? Podpowiesz?
boberek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 hmm u mnie na module Q klakson działał a co bedzies zpotrzebował masz taśme od B6 na 12 pinów do tego będzie ci potrzebny taki mały moduł w kierownice i odpowiednie okablowanie pogadaj z kolega grzany on ode mnie kupil komplet kiery multi niech ci fote zorbi co jest ci potrzebne do tego modul musi byc L N M z tego co wiem
Maniek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 hmm u mnie na module Q klakson działał a co bedzies zpotrzebował masz taśme od B6 na 12 pinów do tego będzie ci potrzebny taki mały moduł w kierownice i odpowiednie okablowanie pogadaj z kolega grzany on ode mnie kupil komplet kiery multi niech ci fote zorbi co jest ci potrzebne do tego modul musi byc L N M z tego co wiem super, wielkie dzieki
boberek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 z kolega grzany oj sory chodziło mi o Ciebie działa kiera ?? podłaczyłeś :drunk: :drunk:
Rekomendowane odpowiedzi