silver_leon Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Panowie - co może być przyczyną tego ,że nie mogę zmienić kodowania ABS-u ?? Robie wszystko zgodnie z manualem ale jakoś nie chce sie ono zmianić i zały czas po wyjsciu z ABS-u wraca ono na wartosc 0000 cały czas mam błedy : 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Po ich wykasowaniu i przejsciu procedury wracają , a w dodatku co jakiś czas nie mogę się połączyć ze sterownikiem ABS-u raz na 4 próby - brak łączności) . Czy to może być wina urządzenia i jego softu? mam VAG - 604.1 crack Pozostałe czynosci czyli : 16-Steering Wheel 46 - Comfort System ENGINE -aktywacja tempomatu poszły jak po masle i wsio działa.
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 miałem wczoraj podobnie... w ślepo parę razy zrobiłem procedurę i poszło...[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 05:12_________________________________________________ja mam inne pytanie - pewnie głównie do Boberka... wygląda na to że nie miałeś w swojej starej kierownicy sterowania telefonem? ogólnie przyciski sugerują że ta wersja jest do sterowania tylko radiem (dwa skrajne dolne to przyciski prawo-lewo a nie przełączanie radio/telefon i dobieranie rozmów <-- chodzi mi tu o ikonki na kierownicy) Myślałem że jest to sprawa kodowania więc od razu wsadziłem 04042... niestety przy takim kodowaniu nie działają te przyciski w ogóle (skrajne dolne) - pozostałe 4 chodzą bez problemu Wygląda to tak jakby do tej taśmy (modułu) co się wkłada na stałe w koło kierownicze brakowało jakiejś wiązki od telefonu przy kodowaniu 02042 wszystkie przyciski działają... dolne po prostu przeszukują częstotliwość... może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon?
alex181266 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon? ja też mam kierownice multi bez tych oznaczeń do telefonu, ale sterowanie działa. kodowanie mam tak: -16 kiera 04041 -77 tel. 0011811 -57 nawi. 0301715 nawi mam RNS-e a co ciekawe to bluetoothu w wersji K
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon? ja też mam kierownice multi bez tych oznaczeń do telefonu, ale sterowanie działa. kodowanie mam tak: -16 kiera 04041 -77 tel. 0011811 -57 nawi. 0301715 nawi mam RNS-e a co ciekawe to bluetoothu w wersji K dzięki wielkie kolego... mam jeszcze kilka pytań - Multi dokładałeś? jeśli tak to czy nie masz czasem więcej kabelków w tym czarnym module w kierownicy? możesz mi zdradzić jakim kablem wchodzisz w ten 77 (bo próbowałem KKL i nie wychodziło)
alex181266 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon? ja też mam kierownice multi bez tych oznaczeń do telefonu, ale sterowanie działa. kodowanie mam tak: -16 kiera 04041 -77 tel. 0011811 -57 nawi. 0301715 nawi mam RNS-e a co ciekawe to bluetoothu w wersji K dzięki wielkie kolego... mam jeszcze kilka pytań - Multi dokładałeś? jeśli tak to czy nie masz czasem więcej kabelków w tym czarnym module w kierownicy? możesz mi zdradzić jakim kablem wchodzisz w ten 77 (bo próbowałem KKL i nie wychodziło) multi dokładałem. Też zastanawiałem się, do czego są pozostałe gniazda w tym czarnym module, do podgrzewania kiery, podłączyłem tylko tą jedną kostkę z niebieskimi kabelkami i jest OK. KKL wystarczy do modułu 77, sprawdź czy masz podłączoną linie K do modułu bluetooth
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 KKL wystarczy do modułu 77, sprawdź czy masz podłączoną linie K do modułu bluetooth no to mi zadałeś ćwieka... wyślij mi na PW jaki masz kabel bo to raczej tu leży pies pogrzebany... a ja już prawie rok się męczę z tym 77 i myślałem że tylko CAN da radę... jak sprawdzić to podłączenie K do bluetooth? pod fotelem pasażera grzebać? zresztą nie wiem czy jest w ogóle konieczne wejście tam skoro nie mam RNS-E... przepraszam wszystkich za OT[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 18:06_________________________________________________dodam może jeszcze że mimo iż wszystko mi działa na 02042 (oprócz tego telefonu na 04042) i nie mam żadnych błędów... to za Chiny nie wchodziło to 00111 z instrukcji (błąd "BUS not ok") no i sobie z tym darowaliśmy...
adadur Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Grazny ma wersje multifunkcyjnej kiery tą tylko do radia a chcielbyśmy odpalić multifunkcję radio+telefon. Podejrzewamy że to znaczki na guziczkach nie mają znaczenia a moduły i inne elementy są takie same w obu przypadkach jednak pod kodowaniem radio+telefon dwa dolne guziki są nieaktywne. Myślimy że brakuje nam jakiegoś kabelka. Jak ma ktoś multifunkcję radio+telefon to była by prośba o odkręcenie airbaga i pstryknięcie fotek kabelków i wtyczek zeby mieć pewność.
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 no Adaś z tego co kolega napisał to też miał podłączony tylko ten z niebieskimi kabelkami + poducha... więc ja już pasuję... może to sprawa tego 00111
alex181266 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 więc ja już pasuję... może to sprawa tego 00111 przyuczenie VIN-u (00111) w twoim przypadku możesz sobie odpuścić, przecież nie wymieniałeś modułu. Musisz "powiedzieć" modułowi bluetooth że chcesz sterować z kiery i zrobisz to kodując STG 77 ( telefon) wybierają STG Codierung - > funkcji 07 00? xxxx : Funkcje 0 = podstawa ( dla RNS - E podstawy / radio) 1 = komfort ( dla RNS - E Wysoki / RNS - Low) 0? xxx : Typ kierownicy 1 = modułowy kierownica ( walcami menu) 0x? xx : Lista zużyć na budowę 2 = Multi kierownica funkcja & diagnozy przez CAN 8 = Multi kierownica funkcja & Headunit ( RNS - E & diagnozy) przez K- przewodnictwo 0xx? x : Język ( Sprachbedienung) 1 = język niemiecki 2 = język angielski ( UK) 0xxx? : Język ( ogłoszenie w instrumencie kombi) 1 = język niemiecki 2 = język angielski ( UK) daj 0001811 jeśli moduł bluetooth jest zakodowany na diagnoze po CAN a wszystko na to wskazuje to albo podłączysz mu linie K albo przekoduj HEX-CAN-em
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 spróbuję jak kabel zakupię wielkie dzięki
boseron Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Panowie - co może być przyczyną tego ,że nie mogę zmienić kodowania ABS-u ?? Robie wszystko zgodnie z manualem ale jakoś nie chce sie ono zmianić i zały czas po wyjsciu z ABS-u wraca ono na wartosc 0000 cały czas mam błedy : 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Po ich wykasowaniu i przejsciu procedury wracają , a w dodatku co jakiś czas nie mogę się połączyć ze sterownikiem ABS-u raz na 4 próby - brak łączności) . Czy to może być wina urządzenia i jego softu? mam VAG - 604.1 crack Pozostałe czynosci czyli : 16-Steering Wheel 46 - Comfort System ENGINE -aktywacja tempomatu poszły jak po masle i wsio działa. tez miałem ten problem, przejdz przez wszystkie rodzaje hamulców ja wpisywałem błędne i tez wracał do 00000 najczęsciej spotykane to 1LT
Bieniek Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Ufff zainstalowane :) Troche meki bylo bo przestawil sie sensor skretu ale jakos poszla.Smiga,az milo Dzieki Mateogda za pomoc
silver_leon Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Panowie - co może być przyczyną tego ,że nie mogę zmienić kodowania ABS-u ?? Robie wszystko zgodnie z manualem ale jakoś nie chce sie ono zmianić i zały czas po wyjsciu z ABS-u wraca ono na wartosc 0000 cały czas mam błedy : 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Po ich wykasowaniu i przejsciu procedury wracają , a w dodatku co jakiś czas nie mogę się połączyć ze sterownikiem ABS-u raz na 4 próby - brak łączności) . Czy to może być wina urządzenia i jego softu? mam VAG - 604.1 crack Pozostałe czynosci czyli : 16-Steering Wheel 46 - Comfort System ENGINE -aktywacja tempomatu poszły jak po masle i wsio działa. tez miałem ten problem, przejdz przez wszystkie rodzaje hamulców ja wpisywałem błędne i tez wracał do 00000 najczęsciej spotykane to 1LT Udało się za chyba 15-tym razem. Dzieki mm.max za pomoc i wytrwałośc. Wpisywaliśmy rózne hamulce ale chyba nie w tym tkwił diabeł . 1LB - 288mm czy 1LF - 312 mm Zadna to roznica dla sterownika - jak mu sie chciało to działał i sie komunikował a jak mu sie nie chciało to nie . Rada dla innych - próbujcie do oporu aż sie uda ! Dziekuje wszystkim za pomoc !
Bieniek Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Dociąłem obudowę.Wyszło prawie jak ori,nic nie widać :good:Wrzucę później fotkę.
KERCZI Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 wrzucaj wrzucaj, napisz jakiego wiertla uzyles
fayera Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 wrzucaj wrzucaj, napisz jakiego wiertla uzyles wrzuć-porównam ze swoją
Bieniek Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Zdjecie nie oddaje prawdziwego wygladu,ale jestem zadowolony.Chociaz widze,ze mozna bylo zrobic troche lepiej,ale jak na pierwszy raz to mysle,ze jest gut :naughty:
fayera Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Zdjecie nie oddaje prawdziwego wygladu,ale jestem zadowolony.Chociaz widze,ze mozna bylo zrobic troche lepiej,ale jak na pierwszy raz to mysle,ze jest gut :naughty: podobnie jak u mnie,nie tak zle.mogłeś trochę bardziej popracować nad rantem z lewej strony ,ale nie musieliśmy odwiedzać ASO
Rekomendowane odpowiedzi