Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie - co może być przyczyną tego ,że nie mogę zmienić kodowania ABS-u ??

Robie wszystko zgodnie z manualem ale jakoś nie chce sie ono zmianić i zały czas po wyjsciu z ABS-u wraca ono na wartosc 0000

cały czas mam błedy :

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

Po ich wykasowaniu i przejsciu procedury wracają , a w dodatku co jakiś czas nie mogę się połączyć ze sterownikiem ABS-u raz na 4 próby - brak łączności) .

Czy to może być wina urządzenia i jego softu? mam VAG - 604.1 crack

Pozostałe czynosci czyli :

16-Steering Wheel

46 - Comfort System

ENGINE -aktywacja tempomatu

poszły jak po masle i wsio działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem wczoraj podobnie... w ślepo parę razy zrobiłem procedurę i poszło...[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 05:12_________________________________________________ja mam inne pytanie - pewnie głównie do Boberka...

wygląda na to że nie miałeś w swojej starej kierownicy sterowania telefonem?

ogólnie przyciski sugerują że ta wersja jest do sterowania tylko radiem (dwa skrajne dolne to przyciski prawo-lewo a nie przełączanie radio/telefon i dobieranie rozmów <-- chodzi mi tu o ikonki na kierownicy)

Myślałem że jest to sprawa kodowania więc od razu wsadziłem 04042... niestety przy takim kodowaniu nie działają te przyciski w ogóle (skrajne dolne) - pozostałe 4 chodzą bez problemu

Wygląda to tak jakby do tej taśmy (modułu) co się wkłada na stałe w koło kierownicze brakowało jakiejś wiązki od telefonu

img0170b.jpg

przy kodowaniu 02042 wszystkie przyciski działają... dolne po prostu przeszukują częstotliwość...

może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon?

ja też mam kierownice multi bez tych oznaczeń do telefonu, ale sterowanie działa.

kodowanie mam tak:

-16 kiera 04041

-77 tel. 0011811

-57 nawi. 0301715

nawi mam RNS-e a co ciekawe to bluetoothu w wersji K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon?

ja też mam kierownice multi bez tych oznaczeń do telefonu, ale sterowanie działa.

kodowanie mam tak:

-16 kiera 04041

-77 tel. 0011811

-57 nawi. 0301715

nawi mam RNS-e a co ciekawe to bluetoothu w wersji K

dzięki wielkie kolego...

mam jeszcze kilka pytań - Multi dokładałeś? jeśli tak to czy nie masz czasem więcej kabelków w tym czarnym module w kierownicy?

możesz mi zdradzić jakim kablem wchodzisz w ten 77 (bo próbowałem KKL i nie wychodziło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma ktoś jakieś pomysły jak tu uruchomić telefon?

ja też mam kierownice multi bez tych oznaczeń do telefonu, ale sterowanie działa.

kodowanie mam tak:

-16 kiera 04041

-77 tel. 0011811

-57 nawi. 0301715

nawi mam RNS-e a co ciekawe to bluetoothu w wersji K

dzięki wielkie kolego...

mam jeszcze kilka pytań - Multi dokładałeś? jeśli tak to czy nie masz czasem więcej kabelków w tym czarnym module w kierownicy?

możesz mi zdradzić jakim kablem wchodzisz w ten 77 (bo próbowałem KKL i nie wychodziło)

multi dokładałem. Też zastanawiałem się, do czego są pozostałe gniazda w tym czarnym module, do podgrzewania kiery, podłączyłem tylko tą jedną kostkę z niebieskimi kabelkami i jest OK.

KKL wystarczy do modułu 77, sprawdź czy masz podłączoną linie K do modułu bluetooth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KKL wystarczy do modułu 77, sprawdź czy masz podłączoną linie K do modułu bluetooth

no to mi zadałeś ćwieka... wyślij mi na PW jaki masz kabel bo to raczej tu leży pies pogrzebany... a ja już prawie rok się męczę z tym 77 i myślałem że tylko CAN da radę...

jak sprawdzić to podłączenie K do bluetooth? pod fotelem pasażera grzebać?

zresztą nie wiem czy jest w ogóle konieczne wejście tam skoro nie mam RNS-E...

przepraszam wszystkich za OT[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 18:06_________________________________________________dodam może jeszcze że mimo iż wszystko mi działa na 02042 (oprócz tego telefonu na 04042) i nie mam żadnych błędów... to za Chiny nie wchodziło to 00111 z instrukcji (błąd "BUS not ok") no i sobie z tym darowaliśmy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grazny ma wersje multifunkcyjnej kiery tą tylko do radia a chcielbyśmy odpalić multifunkcję radio+telefon. Podejrzewamy że to znaczki na guziczkach nie mają znaczenia a moduły i inne elementy są takie same w obu przypadkach jednak pod kodowaniem radio+telefon dwa dolne guziki są nieaktywne. Myślimy że brakuje nam jakiegoś kabelka. Jak ma ktoś multifunkcję radio+telefon to była by prośba o odkręcenie airbaga i pstryknięcie fotek kabelków i wtyczek zeby mieć pewność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Adaś z tego co kolega napisał to też miał podłączony tylko ten z niebieskimi kabelkami + poducha...

więc ja już pasuję... może to sprawa tego 00111 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc ja już pasuję... może to sprawa tego 00111 :mysli:

przyuczenie VIN-u (00111) w twoim przypadku możesz sobie odpuścić, przecież nie wymieniałeś modułu.

Musisz "powiedzieć" modułowi bluetooth że chcesz sterować z kiery i zrobisz to kodując

STG 77 ( telefon) wybierają

STG Codierung - > funkcji 07

00? xxxx : Funkcje

0 = podstawa ( dla RNS - E podstawy / radio)

1 = komfort ( dla RNS - E Wysoki / RNS - Low)

0? xxx : Typ kierownicy

1 = modułowy kierownica ( walcami menu)

0x? xx : Lista zużyć na budowę

2 = Multi kierownica funkcja & diagnozy przez CAN

8 = Multi kierownica funkcja & Headunit ( RNS - E & diagnozy) przez K- przewodnictwo

0xx? x : Język ( Sprachbedienung)

1 = język niemiecki

2 = język angielski ( UK)

0xxx? : Język ( ogłoszenie w instrumencie kombi)

1 = język niemiecki

2 = język angielski ( UK)

daj 0001811

jeśli moduł bluetooth jest zakodowany na diagnoze po CAN a wszystko na to wskazuje to albo podłączysz mu linie K albo przekoduj HEX-CAN-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - co może być przyczyną tego ,że nie mogę zmienić kodowania ABS-u ??

Robie wszystko zgodnie z manualem ale jakoś nie chce sie ono zmianić i zały czas po wyjsciu z ABS-u wraca ono na wartosc 0000

cały czas mam błedy :

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

Po ich wykasowaniu i przejsciu procedury wracają , a w dodatku co jakiś czas nie mogę się połączyć ze sterownikiem ABS-u raz na 4 próby - brak łączności) .

Czy to może być wina urządzenia i jego softu? mam VAG - 604.1 crack

Pozostałe czynosci czyli :

16-Steering Wheel

46 - Comfort System

ENGINE -aktywacja tempomatu

poszły jak po masle i wsio działa.

tez miałem ten problem, przejdz przez wszystkie rodzaje hamulców ja wpisywałem błędne i tez wracał do 00000 najczęsciej spotykane to 1LT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufff zainstalowane :) :)

Troche meki bylo bo przestawil sie sensor skretu ale jakos poszla.Smiga,az milo :kox:

Dzieki Mateogda za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - co może być przyczyną tego ,że nie mogę zmienić kodowania ABS-u ??

Robie wszystko zgodnie z manualem ale jakoś nie chce sie ono zmianić i zały czas po wyjsciu z ABS-u wraca ono na wartosc 0000

cały czas mam błedy :

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

Po ich wykasowaniu i przejsciu procedury wracają , a w dodatku co jakiś czas nie mogę się połączyć ze sterownikiem ABS-u raz na 4 próby - brak łączności) .

Czy to może być wina urządzenia i jego softu? mam VAG - 604.1 crack

Pozostałe czynosci czyli :

16-Steering Wheel

46 - Comfort System

ENGINE -aktywacja tempomatu

poszły jak po masle i wsio działa.

tez miałem ten problem, przejdz przez wszystkie rodzaje hamulców ja wpisywałem błędne i tez wracał do 00000 najczęsciej spotykane to 1LT

Udało się za chyba 15-tym razem. :kox:

Dzieki mm.max za pomoc i wytrwałośc.

Wpisywaliśmy rózne hamulce ale chyba nie w tym tkwił diabeł .

1LB - 288mm czy 1LF - 312 mm

Zadna to roznica dla sterownika - jak mu sie chciało to działał i sie komunikował :mysli: a jak mu sie nie chciało to nie .

Rada dla innych - próbujcie do oporu aż sie uda !

Dziekuje wszystkim za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dociąłem obudowę.Wyszło prawie jak ori,nic nie widać :good: :good:Wrzucę później fotkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucaj wrzucaj, napisz jakiego wiertla uzyles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucaj wrzucaj, napisz jakiego wiertla uzyles

wrzuć-porównam ze swoją :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie nie oddaje prawdziwego wygladu,ale jestem zadowolony.Chociaz widze,ze mozna bylo zrobic troche lepiej,ale jak na pierwszy raz to mysle,ze jest gut :naughty: :naughty:

obraz192.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie nie oddaje prawdziwego wygladu,ale jestem zadowolony.Chociaz widze,ze mozna bylo zrobic troche lepiej,ale jak na pierwszy raz to mysle,ze jest gut :naughty: :naughty:

obraz192.th.jpg

podobnie jak u mnie,nie tak zle.mogłeś trochę bardziej popracować nad rantem z lewej strony :good:,ale nie musieliśmy odwiedzać ASO :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...