chapakostabakos Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam Mam problem z moim bublem otóż dziś jechałem na program i w połowie drogi dostał laga..... nie wbija na obroty i nie ma mocy o ponownym uruchomieniu silnika na chwile jest OK i nowu to samo chyba wchodzi w tryb awaryjny... Po powrocie do domu i podpięciu vaga wyskoczył mi bład 575 (cisnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - blad sporadyczny) na internecie znalazłem jeszcze cos takiego: Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej nie mam pojecia który to nawet czujnik wszystkie kostki sa podłączone... Teraz prosze mogł by mi ktoś powiedzieć co mu dolega bo te auto juz mnie wqr*** zawsze przed jakimś wypadem cos sie zwali widocznie tego nie lubi:) pozdrawiam
chapakostabakos Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 N75 po podlaczeniu go na sucho nic nie tyka jakis ma maly pobór pradu jest i iskrzy sie na stykach (prostownik) ale nie zatyka tylko dziwne ze zawor z EGRa tez nie zatyka a niby podobna budowa czyżby tez zepsuty?? egr jest zaślepiony wiec on i tak jest chyba zbędny.... ale bledu na vagu z niego nie ma dzieki kali za pomoc pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 11:16_________________________________________________PS: dzis zamontowałem nowy n75 i na biegu jałowym strasznie szybko tyka tak powinno byc??(prad mierzony kontrolka dochodzi z przerwami) na starym bylo cicho czy on juz od dawno byl zepsuty tylko komp jeszcze bedu nie pokazywał?? sorki za posta pod postem ale zalezy mi na autku a temat byl juz na 3 stronie....
Wihajster Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 PS: dzis zamontowałem nowy n75 i na biegu jałowym strasznie szybko tyka tak powinno byc?? jest ok
Kali S4 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 A dynamika wróciła,czy dalej nie wkręca się na obroty?
chapakostabakos Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Auto nie wpada w trym awaryjny wiec jest OK:) wiem ze to nie ten dział ale po co zakaladac nowy temat mogłby mi ktoś sprawdzić te 2 logi z turbo i przepływki?? bo program przełożyłem na przyszly tyg ale juz miec pewnosc ze wszystko dziala:) bo jakoś poczatek mi sie nie podoba ale później chyba jest OK egr jest zaślepiony
pisarz1980 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 U mnie też padł tan elektrozawór N75 i mam takie pytanko przy okazji czy może być od 90 KM lub od innego, czy one mają te same paramety , i jaka jest różnica. Dodam że moja audiczka jesj 110 KM . Z góry dziękuje za każdą pomoc.
chapakostabakos Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 n75 sa inne w budowie bo jest inne sterowanie turbina:) ja mam sterowana podciśnieniem a ty nadciśnieniem:)
pisarz1980 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 WIELKIE dzięki o to mi chodziło . Pozdrawim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się