Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Log przepływki do oceny. Wielka prośba o pomoc.


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze jedno pytanie: w jakim momencie powinien zadziałać ten regulator?? Czy to jest coś podobnego w wyglądzie jak egr (z wężykiem podciśnienia??)?? Mam wakuometr wyskalowany od 0 - 5 barów więc chyba sam to sprawdzę... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie: w jakim momencie powinien zadziałać ten regulator?? Czy to jest coś podobnego w wyglądzie jak egr (z wężykiem podciśnienia??)?? Mam wakuometr wyskalowany od 0 - 5 barów więc chyba sam to sprawdzę... :cool1:

mniej wiecej cos takiego

http://allegro.pl/244-regulator-cisnienia-vw-audi-seat-0280160562-i1593456529.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej jest tylko:

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

2 razy zauważyłem też:

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej jest tylko:

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

2 razy zauważyłem też:

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

kurde od razu trzeba bylo od tego zaczac, pompe zostaw w spokoju

oba bledy wpywaja na utrate mocy w aucie

jesli chodzi o 16716 i 16711 to

1.sprawdz cz czujnik jest przykrecony prawidlowo tzn. z sila 20Nm

2.sprawdz kable tego czujnika czy nie sa przetarte

3.czy nie ma zwarcia do masy

4.jesli nic z tych rzeczy wymiana czujnika

jesli chodzi o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe - faktycznie pomieszałem...:) wieczorkiem zajrzę!!:)

Który to jest G66 a który G61?? Chodzi mi o kolor wtyczki...

chyba zielony i niebieski ale ktory jest ktory to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :thumbdown: :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE?? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :thumbdown: :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE?? :cool1:

nie da sie jakiejs przedluzki zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde tylko jak na dynamometr przedłużkę założyć... Myślę czy nie kupić obu czujników i nie oddać gdzieś do mechaniora na wymianę... Z drugiej strony jeśli to tylko zła siła dokręcenia czujnika to szkoda kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...