szyba Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Witajcie. Czy podstawowa wersja zawieszenia a wersja oryginalna s-line czyms sie rozni ? Jeździłem kiedyś normalną A4 B6 i było bardzo komfortowo, boje się, że s-line będzie już o wiele twardszy. Pozdrawiam
OQS Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Zawieszenie S line (1BE vs 1BV) - 1BE (zawieszenie komfortowo/sportowe, obniżone o -20mm, koła 17”) - 1BV (zawieszenie sportowe, obniżone o -20mm, koła 18”, dodatkowo usztywnione – w stosunku do 1BE inny model amortyzatora oraz wymienione niektóre z elementów wahaczy) Co to powyższego cytatu to koła 18" były w s-line opcjonalne od 2004 roku, standardowo s-line wyjeżdżały na 17". Ogólnie popraw temat bo tak to spodziewam się szybkiego kosza.
mgas Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 mam u siebie fabrycznie 1Bv i 17'' przesiadlem sie z poliftowej B5 na standardowych zawiasach z 16'' i pierwsze dni mialem wrażenie, że strasznie twardo i żle, ale teraz jak wsiadam do samochodu żony, czy innego, to na każdym zakrecie mam wrażenie, że dotkne lusterkami krawężnika. Moze komfort troche mniejszy, ale pewnośc, precyzja prowadzenia, jak dla mnie super.
maciekpolanica Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Ja mialem mozliwosc przejechania sie B6 na serii i s-line (1BV) i roznica jest ogromna. Na standardzie wjezdzasz w dziure i tego nie czujesz natomiast na s-linowej zawieszce (1BV) jest duzo twardziej. Trzymanie w zakretach jak i 20mm nizsze autko rekompensuje brak wiekszego komfortu:) Pozdrawiam
spawacz1 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 koledzy myślalem nad tym problemem kilka razy sam ale jakś wątku nie zacząłem, twardze troszkę ok, druga sprawa jak to wygląda kosztowo w stosunku do standardowego zawieszenia, kolejna sprawa czy jest niższe czy prześwit jest taki sam mieszkam na wsi i nie ukrywam że w zimę robi różnice prześwit dlatego przy następnym zakupie kolejnej A4 pomyslę nad Allroad i tu powstaje kolejne pytanie czy koszty utrzymania tej wersji sa dużo wyższe czy podobne jak w zwykłym avancie :mysli:
mgas Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Ceny części do alloada to kosmos, tylko jak nie trafisz na zajechaną sztukę to się nie psuje.
spawacz1 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 koledzy a jak to jest z częściami do S-line czy ktoś może miał zwykłą wersję i S-line nie ukrywam że następne Audi będzie brane pod uwagę w tej wersji?
Pawlo 2004 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 koledzy a jak to jest z częściami do S-line czy ktoś może miał zwykłą wersję i S-line nie ukrywam że następne Audi będzie brane pod uwagę w tej wersji? O jakich częściach mówisz?? bo cos mi się wydaje, że nie wiesz jakie róznice są miedzy zwykłą A4 a A4 z pakietem s-line
mgas Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Jak pisze Pawlo(posiadacz pieknego s-line),paket s-line to głównie stylistyka,mechanicznie to dalej a4 b6,zawieszenie to także kwestia wyboru konfiguracji, nie musisz mieć s-lina, aby mieć sport zawieche.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się