Flyer Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 ...np. w temacie odszkodowania za odwolany lot (brak informacji, etc.). A moze znacie kogos kto mial opozniony/odwolany lot (np. podstawiony inny samolot) i korzystal z rzecznika = dostal odszkodowanie? Mialem niedawno sytuacje, ze lot zostal odwolony, odlot 13h pozniej, podstawiony inny samolot. Do tego duzo chaosu, dezinformacja... i podobno mozna bez problemu wywalczyc odszkodowanie. Pytanie, czy zlecic do kancelarii prawnej (szybciej, za darmo, ale odszkodowanie 2x nizsze), czy rzecznikowi (dluzej, za darmo, 2x wieksze odszkodowanie) ?
Wojtek_A4 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Ja korzystałem. Hestia nie chciała mi wypłacić odszkodowania za porysowanie auta bo nie zgłosiłem tego na policje zaraz po zdarzeniu. Rzecznik wywalczył połowę odszkodowania. Koledze za to wywalczyli ponad 20 tyś zł. Zalało mu sufit bo pękła jakaś rura. Ubezpieczyciel migał się jak mógł. Po interwencji rzecznika poszło już mocno z górki
Tzieland Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 ...np. w temacie odszkodowania za odwolany lot (brak informacji, etc.). A moze znacie kogos kto mial opozniony/odwolany lot (np. podstawiony inny samolot) i korzystal z rzecznika = dostal odszkodowanie? Mialem niedawno sytuacje, ze lot zostal odwolony, odlot 13h pozniej, podstawiony inny samolot. Do tego duzo chaosu, dezinformacja... i podobno mozna bez problemu wywalczyc odszkodowanie. Pytanie, czy zlecic do kancelarii prawnej (szybciej, za darmo, ale odszkodowanie 2x nizsze), czy rzecznikowi (dluzej, za darmo, 2x wieksze odszkodowanie) ? z odwłonaymi lotami/opóźnionymi jest raczej ciężko coś wywalczyć mój bracki leciał ostatnio do Londynu (jeden z pośrednich lotów) i w Gdańsku miał opóźnienia 5 H, dali mu tylko bon na jedzenie wartości 4 Euro Ale czy później będzie miał dalsze połączenia to nikt się nie martwił Wydaje mi się, że firmy lotnicze są jakoś zabezpieczone i w PL ciężko będzie coś Tobie wywalczyć
Flyer Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 ...np. w temacie odszkodowania za odwolany lot (brak informacji, etc.). A moze znacie kogos kto mial opozniony/odwolany lot (np. podstawiony inny samolot) i korzystal z rzecznika = dostal odszkodowanie? Mialem niedawno sytuacje, ze lot zostal odwolony, odlot 13h pozniej, podstawiony inny samolot. Do tego duzo chaosu, dezinformacja... i podobno mozna bez problemu wywalczyc odszkodowanie. Pytanie, czy zlecic do kancelarii prawnej (szybciej, za darmo, ale odszkodowanie 2x nizsze), czy rzecznikowi (dluzej, za darmo, 2x wieksze odszkodowanie) ? z odwłonaymi lotami/opóźnionymi jest raczej ciężko coś wywalczyć mój bracki leciał ostatnio do Londynu (jeden z pośrednich lotów) i w Gdańsku miał opóźnienia 5 H, dali mu tylko bon na jedzenie wartości 4 Euro Ale czy później będzie miał dalsze połączenia to nikt się nie martwił Wydaje mi się, że firmy lotnicze są jakoś zabezpieczone i w PL ciężko będzie coś Tobie wywalczyć to jest inny przypadek. w moim przypadku sprawa jest mocniej skomplikowana i zdaniem rzecznika (kancelarii tez) sprawa do wygrania bez problemu. w naszym przypadku to lacznie 13h opoznienia, zmiana samolotu, chaos informacyjny, sami dowiadywalismy sie, dzwoniac z zagranicy na okecie co jest grane... + kilka innych smaczkow. W momencie wyjazdu z hotelu (na 20h przed faktycznym odlotem) wiadomo bylo, ze samolot zostal uszkodzony na Okeciu... ale linie lotnicze nie poinformowaly nikogo. pytam poprostu jakie jest tempo dzialania rzecznika i czy faktycznie jest tak jak mowi - ze sprawa troche potrwa, ale odszkodowanie nam sie nalezy (450E na os.).
MICKY74 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 ...np. w temacie odszkodowania za odwolany lot (brak informacji, etc.). A moze znacie kogos kto mial opozniony/odwolany lot (np. podstawiony inny samolot) i korzystal z rzecznika = dostal odszkodowanie? Mialem niedawno sytuacje, ze lot zostal odwolony, odlot 13h pozniej, podstawiony inny samolot. Do tego duzo chaosu, dezinformacja... i podobno mozna bez problemu wywalczyc odszkodowanie. Pytanie, czy zlecic do kancelarii prawnej (szybciej, za darmo, ale odszkodowanie 2x nizsze), czy rzecznikowi (dluzej, za darmo, 2x wieksze odszkodowanie) ? z odwłonaymi lotami/opóźnionymi jest raczej ciężko coś wywalczyć mój bracki leciał ostatnio do Londynu (jeden z pośrednich lotów) i w Gdańsku miał opóźnienia 5 H, dali mu tylko bon na jedzenie wartości 4 Euro Ale czy później będzie miał dalsze połączenia to nikt się nie martwił Wydaje mi się, że firmy lotnicze są jakoś zabezpieczone i w PL ciężko będzie coś Tobie wywalczyć to jest inny przypadek. w moim przypadku sprawa jest mocniej skomplikowana i zdaniem rzecznika (kancelarii tez) sprawa do wygrania bez problemu. w naszym przypadku to lacznie 13h opoznienia, zmiana samolotu, chaos informacyjny, sami dowiadywalismy sie, dzwoniac z zagranicy na okecie co jest grane... + kilka innych smaczkow. W momencie wyjazdu z hotelu (na 20h przed faktycznym odlotem) wiadomo bylo, ze samolot zostal uszkodzony na Okeciu... ale linie lotnicze nie poinformowaly nikogo. pytam poprostu jakie jest tempo dzialania rzecznika i czy faktycznie jest tak jak mowi - ze sprawa troche potrwa, ale odszkodowanie nam sie nalezy (450E na os.). Po mojemu należy się, jeśli udowodnisz poniesione koszty w wyniku wyjazdu o 13 h. później + odszkodowanie za straty niematerialne... ale to tylko moje laickie spojrzenie Pozdro
domjenick Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Michał-ja bym atakował z Rzecznikiem,chyba,że chce Ci się bawić z pismami ,rozprawami,odwołaniami itp
Flyer Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Do tego sie sklaniamy... sa tylko 2 strony medalu - kancelaria jest szybsza, bo ma z tego prowizje (i to jedyny jej zysk), a rzecznik grzebie sie dluzej, ale wyciagnie wiecej kasy... mamy dylemat. W obu wariantach nasze zaangazowanie czasowe jest podobne. Podpisujesz pelnomocnistwo i tyle.
domjenick Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 W obu wariantach nasze zaangazowanie czasowe jest podobne no tym bardziej Rzecznik
hornet Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Ciężko będzie powalczyć... jak wiadomo samoloty się psują czasami... jeżeli poniosłeś straty materialne jak było napisane wcześniej to możesz próbować. Jeżeli to było tylko opóźnienie lotu i czekanie to raczej cienko to widzę.... sam wiesz najlepiej jaką miałeś sytuację.
domjenick Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Jeżeli to było tylko opóźnienie lotu i czekanie to raczej cienko to widzę.... sam wiesz najlepiej jaką miałeś sytuację. niekoniecznie-jeśli była dezinformacja,co do alternatywnego środka transportu i ten przypadek będzie potwierdzony innymi zgłoszeniami-winę ponosi przewoźnik,więc szanse są
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 Ciężko będzie powalczyć... jak wiadomo samoloty się psują czasami... jeżeli poniosłeś straty materialne jak było napisane wcześniej to możesz próbować. Jeżeli to było tylko opóźnienie lotu i czekanie to raczej cienko to widzę.... sam wiesz najlepiej jaką miałeś sytuację. No ale nie mowimy o opoznieniu rzedu 2-3h, tylko ponad 13h. Zmiana samolotu i przewoznika, dezinformacja, samolot byl uszkodzony 6h wczesniej niz przedchodzilismy odprawe na lotnisku, potem czekanie w totalnej dezinformacji na lotnisku. http://prawo.gazetaprawna.pl/porady/381335,jak_dostac_odszkodowanie_za_opozniony_lot.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się