Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kupiłem HID,a nie mam lampy D2S - założę to jakoś ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

POMOCY.Kupiłem zestaw HID na H7,a na swoich lampach soczewkowych Valeo nie doszukałem się napisu D2S.Czy dam rady to założyć tzn. czy żarnik xenonowy bez problemu włożę w miejsce żarówki H7 ??? Jeśli tak to czy emitowane w ten sposób światło będzie dużo gorszej jakości ???

Opublikowano

POMOCY.Kupiłem zestaw HID na H7,a na swoich lampach soczewkowych Valeo nie doszukałem się napisu D2S.Czy dam rady to założyć tzn. czy żarnik xenonowy bez problemu włożę w miejsce żarówki H7 ??? Jeśli tak to czy emitowane w ten sposób światło będzie dużo gorszej jakości ???

bez problemu włożysz

Opublikowano

HID masz przystosowany pod H7 no i wejdzie bez problemu, ja mialem pod H4 tylko u mnie robil to elektryk, ale w miare szybko mu to poszlo, takze mysle ze nie powinno byc problemow :th:

Opublikowano

To tyle dobrze,że spasuje,bo i tak w niedalekiej przyszłości będę musiał kupić jakieś nowe lampki FK pod D2S.A jak myślicie - będzie to gorzej świercić od zestawu HID zamontowanego pod lampę Valeo przystosowaną pod D2S ???

Opublikowano

sczerze nie mam pojecia, bo zrobilem ten blad ze kupilem HIDy pod stare lampy, ale swieca w miare dobrze, napewno lepiej niz zwykle, i mam je dosc nisko ustawione tak wiec nie oslepiaja az tak bardzo, a jak masz soczewki to powinno byc jeszcze lepiej, tylko nie wiem czy jest jakas roznica w soczewce, z H7 a z D2S :mysli:

Opublikowano

Różnica będzie niewielka, jedynie jakość wykonania soczewki pewnie będzie inna.

Opublikowano

no tez tak wlasnie mysle, kiedys Keżor chyba sie wypowiadał o tych soczewkach ale nie moge znalezc tego watku :kwasny:

Opublikowano

A jeśli lampa Valeo jest robiona pod xenon to gdzie dokładnie powinien się znajdować ten napis D2S ??

Opublikowano

powinien byc na kloszu i z tylu na obudowie...

Opublikowano

Problem rozwiązany.Dziś założyłem ten zestaw HID i jak wyjąłem lampę Valeo to w tylnej części znalazłem jednak napis D2S XENON więc okazało się,że lampa jest przystosowana do xenonów.Na kloszu napisu nie było :thumbup:

Opublikowano

myślałem ze na kloszu tez jest... no ale gratulacje z zalozenia... :th: i co by sie dobrze sprawowaly...

Opublikowano

Narazie to tak do końca nie jestem zadowolony,bo prawa lampa świeci mi bardzo nisko,silniczka tam nie ma,a regulacja ręczna nie chodzi.Muszę zrobić swoją regulację w postaci sprężynki od dołu i kawałek zapałki lub czegokolwiek od góry ( im dłuższa zapałka tym światła wyżej będą świeciły).

Macie jeszcze jakieś proste,domowe sposoby na stałe podniesienie świateł soczewkowych Valeo???

Opublikowano

Narazie to tak do końca nie jestem zadowolony,bo prawa lampa świeci mi bardzo nisko,silniczka tam nie ma,a regulacja ręczna nie chodzi.Muszę zrobić swoją regulację w postaci sprężynki od dołu i kawałek zapałki lub czegokolwiek od góry ( im dłuższa zapałka tym światła wyżej będą świeciły).

Macie jeszcze jakieś proste,domowe sposoby na stałe podniesienie świateł soczewkowych Valeo???

:polew::foch:

czy Ciebie aby nie poj...o ? kup sobie silniczek za 25zł albo zaślepke silniczka za dyche a nie odstawiasz wieś :rant:

i z tą zapałką ciekawe jak byś ustawił światła :wallbash:

Opublikowano

Jeśli macie to dajcie jakiś namiar na sprzedawcę takiego silniczka .

Tak z ciekawości broniąc swego argumentu to z tą zapałką to tak - od dołu tego kwadratu na żarówkę mijania mam założoną sprężynkę która podnosi całość do góry,a tym samym światła padają w dół ponieważ przód lampy idzie w dół.Od góry dociskam zapałką lub czymkolwiek innym i blokuję .W zależności od długości tej zapałki światło będzie świecić bliżej lub dalej.Czym dłuższa zapałka tym światła będą świecić wyżej ponieważ czym więcej dociśniemy z góry tył tym bardziej przód lampy idzie do góry.

Rozumiecie coś z tego ?

Opublikowano

Wiem,że trochę przesadzam ale po pierwsze to rozwiązanie prowizoryczno-przejściowo-chwilowe gdyż ta prawa lampa świeci mi tak do 5 metrów i muszę już teraz coś z tym zrobić.Po drugie nie musi to być zapałka tylko każda rzecz która odniży tył lampy,a tym samym podniesie przód.Po trzecie Keżor napisał "kup sobie silniczek za 25zł ",Z linku wynika,że ten silniczek do modelu po drugim lifcie kosztuje 100zł + wysyłka,a ta lampa jest już w takim stanie,że chyba wolałbym trochę dołożyć i kupić nową FK .[br]Dopisany: 16 Styczeń 2008, 18:16 _________________________________________________Czy ktoś kiedyś pisał na forum,że podobno te silniczki pasują z Fiata Punto ????

Opublikowano

dobry patent z tymi zapalkami, mozna wywalic z samochodu zapalniczke i podlaczyc np ladowarke do telefonu, jak mi sie zachce zapalic, to zawsze bede wiedzial gdzie szukac zapalek :polew:

Opublikowano

A wiecie,że zrobiłem to już kawałkiem zapałki i teraz mi ta prawa lampa świeci prawidłowo.Oczywiście kupiłem już silniczek i w najbliższym czasie go zamontuję.

Czasami jest tak,że lepiej jeżdzić z zapałką i mieć prawidłowo ustawione światła niż bez zapałki widzieć 5 metrów przed samochodem Muszę ten sposób opatentować i sprzedać to firmie Audi -może zastosują to w modelu B8 :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...