zielony Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Witam jestem tu nowy i zielony W niedługim czasie przymierzam sie do zakupu i zmiany kierownicy w moim aucie Audi A4 rok 1996 TDI Avant, na trójramienną s-line Wiem że temat był nie raz omawiany, ale szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. 1. Z jakim wieloklinem kierownica s-line ma być do mojej audi szerszym czy węższym. Wydaje mi się że z tym węższym ale proszę mnie poprawić jeżeli sie mylę. 2. Przeważnie kierownice s-line są sprzedawane bez taśmy, czy taśma ze starej kierownicy będzie pasować pod s-line ( może pytanie banalne ale chce być na 100% pewny) 3. Prosił bym o dodatkowe uwagi jakie mogę napotkać podczas zakupu i montażu. Jeżeli chodzi o samo rozebranie kierownicy to z tym sobie poradzę. Z Góry bardzo dziękuje za każdą odpowiedz. Pozdrawiam[br]Dopisany: 15 Styczeń 2008, 02:06 _________________________________________________Dziękuje wszystkim za obszerne odpowiedzi, wątek otwarty ponad 200 razy pewnie nie przez jednego co robił przemiankę kiery, zero pomocy jak nowicjusz to można go olać . Jestem już po wymianie kierownicy w swojej niuni, a więc mogę podać parę szczegółów, które mogą się komuś przydać: Szerokość wieloklinów 1995 do 1998 mały wieloklin 17mm po 1998 duży wieloklin 26 mm TAK- Kierownice s-line można kupić bez taśmy stara będzie pasować. Podczas demontażu starej kierownicy wyposażyć się w następujące narzędzia: (audi a4 1996) 1. KLUCZ PŁASKI 10 do odkręcenia przewodu akumulatora (minus) 2. ŚRUBOKRĘT KRZYŻAK dość długi i cienki do odkręcenia obudowy kolumny kierownicy 3. TORX do odkręcenia poduchy ( rozmiar torxa nie pamiętam, ale tu miałem mały problem strasznie ciasno) 4. KLUCZ NASADOWY 24 ( płaskim nic nie zdziałacie) musi być nasadowy 24 5. Odpinamy kostki zmieniamy kierownice wcześniej zaznaczamy jej położenie. 6. POWODZENIA
lukasz2223 Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Czesc,madrze piszesz,bo co drugi tutaj mądry jest i udaje ze cos wie,nie chce nikogo tutaj dyskryminowac,ale wiekszosc jak sie to oni okreslaja specjalistow ma po 20 lat... I kazdy ma swoje inne pogladay na temat aut,wnetrza i tego co i jak powinno byc,sa tez tacy ktorzy sluza pomoca i tych pozdrawiam,szukałem i szukam tez duzo na temat kierownicy i na temat mojego auta,problem polega na tym,ze mam 1.8 20V 98 rok no i powinienem miec zegary nktorych jest zegarek z opisanymi kilkoma godzinami,a nie ma,no i ta nieszczesna kierownica,na allegro widze takie jak jest u mnie zamontowana i sa opisane jako A4 96 rok czy tez 96-00 i nie wiem co mam myslec,wiem ze moje auto kiedys bylo chyba uderzone i nie wiem teraz czy zegary i kierownica sa nie takie czy tez ze auto jest ze stycznia to moze miec stara kierownice i stare zegary ciekawe czy tez sie doczekam jakiejs sensownej odpowiedzi.pozdrawiam,i skorzystam z tego co napisałes,ale obawiam sie ze dopoki nie zdejme starej kierownicy to prawdy sie nie dowiem,98 rok z kierownica 96 i zegarami 97...
Wąski Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Zielony możesz to opisac w dziale zrób to sam :th: Gratulacje [br]Dopisany: 29 Maj 2008, 08:21 _________________________________________________ Czesc,madrze piszesz,bo co drugi tutaj mądry jest i udaje ze cos wie,nie chce nikogo tutaj dyskryminowac,ale wiekszosc jak sie to oni okreslaja specjalistow ma po 20 lat... I kazdy ma swoje inne pogladay na temat aut,wnetrza i tego co i jak powinno byc,sa tez tacy ktorzy sluza pomoca i tych pozdrawiam,szukałem i szukam tez duzo na temat kierownicy i na temat mojego auta,problem polega na tym,ze mam 1.8 20V 98 rok no i powinienem miec zegary nktorych jest zegarek z opisanymi kilkoma godzinami,a nie ma,no i ta nieszczesna kierownica,na allegro widze takie jak jest u mnie zamontowana i sa opisane jako A4 96 rok czy tez 96-00 i nie wiem co mam myslec,wiem ze moje auto kiedys bylo chyba uderzone i nie wiem teraz czy zegary i kierownica sa nie takie czy tez ze auto jest ze stycznia to moze miec stara kierownice i stare zegary ciekawe czy tez sie doczekam jakiejs sensownej odpowiedzi.pozdrawiam,i skorzystam z tego co napisałes,ale obawiam sie ze dopoki nie zdejme starej kierownicy to prawdy sie nie dowiem,98 rok z kierownica 96 i zegarami 97... Nie jestem specjalista od B5 ale,postaram się cos nakreślić Podam mój przykład,mam B6 z końca produkcji i dużo podzespołów jest taka jak wB7 a inne niz w B6.Firmy robia zmiany i modyfikują ulepszają części.Duże różnice też wystepuja w na jaki rynek Audi miało trafić inna koniguracja samochodu inna fabryka.To nie tak że miałeś rozbite autko,może ktoś miał awarię imobilaizera ,albo uszkodzony zegar albo ...?? a kierownica może mu się nie podobała ? :gwizdanie: A to czasem piszą na allegro.... :polew:
lukasz2223 Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Rozumie doskonale o cym mowisz,ale calosc jest w ogole dziwna,moje auto jest 98 rok..czyli jest po pierwszym lifcie,wskazuja na to lampy tylne,brak znaczkow pod kierunkami,inne listwy boczne no i sam rok w dowodzie 98..no i teraz patrze na autka nawet z 97 i kazdy ma kierownie taka jak powinna byc a u mnie jak z audi 80 96 chyba no i zegary tak jak pisze,...a byla uderzona bo podpialem sie pod kts i wyszlo ze brak czujnika crash brak zaplonu poduszki i brak poduszki u mnie kierowcy,i faktycznie nie ma jej,wyglada na to ze ktos podmienil i kierownice i zegary
Wąski Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 No jesli nie ma airbagu to pewnie ktos poszedł po bandzie i jak najtaniej :gwizdanie: :gwizdanie: Zapewne troszke czasu minie jak dojdziesz do ładu z
radzisz22 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 http://allegro.pl/item484112878_kierownice_audi_s4_a4.html#gallery czy ta kierownica jest na maly czy tez duzy wieloklin?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się