BADU 1 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Wiec tak podpunkt 1 jest identyczny jak u Ciebe, pedał twardnieje i hamulce lekko słabną,drugiego jeszcze nie robiłem ale przypuszczam że bedzie tak samo,mówie ci to jest normalne i sie nie wkrecaj :)tzn nie szukaj problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 dzieki za info:)[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 13:11_________________________________________________moze moglbysc sprawdzic odrazu jeszcze jedna rzecz a mianowicie czy przy skrecie maksymalnym w lewo kierownica i jezdzeniu w kolko (zawracaniu) tak sie kolo podwija "uskakuje", nie wiem jak to nazwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Sprawdź tą pompe podciśnienia . Przewód gruby sztywny wchodzi do podszybia przez ścianę grodziową / w okolicy akumulatora/ . Zobacz czy w miejscu gdzie wchodzi ten gruby przewód do pompy nie wyczujesz luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 sprawdzalem nie ma luzu zadnego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probi101 0 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Tu problemem będzie vacumpompa jak tak miałem i po wymianie już ten problem się nie pojawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Ja też optuję za taką przyczyną . Wiem to z autopsji. Objawy były identyczne a w samochodach z tego rocznika dość typowe. Faktycznie , ten luz na pompie jest trudno zweryfikować jak jest założony przewód do serwa. Moze trzeba poruszyć przewodem a drugą ręką dotykać kruciec wychodzący z pompy , ale przy samym jego zaprasowaniu w pompie. Tam powstaje luz. W nowszych modelach po 2007 roku chyba, stosowano już nie zaprasowany króciec ale złącze bardziej elastyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jednak musze szukac problemu dalej.jak stane na gorce to zjezdzam w markecie albo gdzies gdie jest stromo to odrazu sie pompuje pedal bo 4 wcisnieniach. szukam dobrego warsztau w gdansku[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2011, 14:53_________________________________________________czy wymiana tylnich tarcz oi klockow oraz regeneracj zacisku mogla to spwowodac ? czy z tylu przy kolach sa przewody ktorymi moze uciekac podcisnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie , podciśnienie idzie tylko od pompy do serwa Jesteś w 100% pewny szczelności tego wyjścia z pompy? To jest w 90% przyczyna twojej udręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podki 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 U mnie z hamulcem jest podobnie, już miałem jechać z tym do mechanika, ale chyba się wstrzymam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karex Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 odpowietrz je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się