Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Hamulce podczas stopniowego hamowania twardnieja


maciek_gdansk87

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec tak podpunkt 1 jest identyczny jak u Ciebe, pedał twardnieje i hamulce lekko słabną,drugiego jeszcze nie robiłem ale przypuszczam że bedzie tak samo,mówie ci to jest normalne i sie nie wkrecaj :)tzn nie szukaj problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info:)[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 13:11_________________________________________________moze moglbysc sprawdzic odrazu jeszcze jedna rzecz :P a mianowicie czy przy skrecie maksymalnym w lewo kierownica i jezdzeniu w kolko (zawracaniu) tak sie kolo podwija "uskakuje", nie wiem jak to nazwac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź tą pompe podciśnienia . Przewód gruby sztywny wchodzi do podszybia przez ścianę grodziową / w okolicy akumulatora/ . Zobacz czy w miejscu gdzie wchodzi ten gruby przewód do pompy nie wyczujesz luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu problemem będzie vacumpompa jak tak miałem i po wymianie już ten problem się nie pojawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też optuję za taką przyczyną . Wiem to z autopsji. Objawy były identyczne a w samochodach z tego rocznika dość typowe. Faktycznie , ten luz na pompie jest trudno zweryfikować jak jest założony przewód do serwa. Moze trzeba poruszyć przewodem a drugą ręką dotykać kruciec wychodzący z pompy , ale przy samym jego zaprasowaniu w pompie. Tam powstaje luz. W nowszych modelach po 2007 roku chyba, stosowano już nie zaprasowany króciec ale złącze bardziej elastyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak musze szukac problemu dalej.jak stane na gorce to zjezdzam w markecie albo gdzies gdie jest stromo to odrazu sie pompuje pedal bo 4 wcisnieniach.

szukam dobrego warsztau w gdansku[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2011, 14:53_________________________________________________czy wymiana tylnich tarcz oi klockow oraz regeneracj zacisku mogla to spwowodac ? czy z tylu przy kolach sa przewody ktorymi moze uciekac podcisnienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , podciśnienie idzie tylko od pompy do serwa Jesteś w 100% pewny szczelności tego wyjścia z pompy? To jest w 90% przyczyna twojej udręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z hamulcem jest podobnie, już miałem jechać z tym do mechanika, ale chyba się wstrzymam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...