MarcinB4 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Witam Problem jest taki ze kiedys potrafilo szarpac silnikiem przepalilem go i ustalo, nastepnie pojawily sie bledy silnika gdy dochodzilo do 3+ tys obrotow, potem zaczelo lekko szarpac przy przyspieszaniu. Teraz wszystkie te objawy wystepuja naraz;( objawy: - szarpanie przy przyspieszaniu - błędy silnika gdy przekroczy 3+tys obrotow - dopóki turbo nie wejdzie na obroty silnik nierowno pracuje, trzeba wiecej przeciagac tak 2+tys obrotow silnika aby on przez drganie nie wyskoczyl.(gdy silnik na ssaniu obroty sa ladne 861 i nie skacza, silnik tez nie skacze) co zrobilem: - wyczyściłem turbo - jakieś 1tys kilometrów temu wymieniony rozrząd jak i olej - wywalony katalizator Z tego co widze moze sie myle termostat do wymiany na desce pokazalo mi jakos 89stopni a na vagu o wiele mniej Niektóre logi przeciągnięte są bez błędu silnika a w niektórych wyskoczył dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46469.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46470.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46471.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46472.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46473.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46474.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46475.html statystyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46476.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46477.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46478.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46479.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46480.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46481.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46482.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46483.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46484.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46485.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46486.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46487.html
vauxhall95 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 ale on dojechany.Praktycznie wszystko do roboty Nastawnik(Albo mocno uswiniony,albo pompa,jak go wyjmiesz zerknij na sprezynki) Czujnik temp do wymiany.Najpierw zrob to i sprawdz termostat.Aha i nie jezdzij dynamicznie, bo do tego trzeba jeszcze turbo bedzie na liste wpisac.Napisz jakie bledy wyskakuja.Korekcje owocne .Zacznij od czujnika temp,moze byc nie podlaczony nawet.Potem pompa wtryskowa sie zajmij.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 11:15_________________________________________________Turbo na koncu sie trzeba zajac.Najpierw trzeba reszte ogarnac.Tak jak pisalem nie butuj go bron boze
lukjar7 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 te logi to trzeba na liste rekordów wpisać w pierwszej kolejności czyszczenie nastawnika
MarcinB4 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 00519 00575 00522 wezyki tez wymienilem na nowe, 2 bledy caly czas wyskakuja a ten jeden chyba wyskoczyl bo czyscilem nagrzewnice i na ostrym zakrecie zapalila sie kontolka od plynu chlodniczego musialem uzupelnic stan.
vauxhall95 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 te logi to trzeba na liste rekordów wpisać grin zebys wiedzial [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 11:40_________________________________________________00519 00575 Te sa od doladowania(ale to na koniec taki prezent sobie zostaw) 00522 - Czujnik temp.Sprawdz czy podlaczony.Jak wlaczasz zaplon nie swieci sie kontrolka swiec przez 15 sec za kazdym razem?
MarcinB4 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 pali sie nawet jak silnik cieply jest [*] po tym butowaniu do logow nie moge odpalic go teraz... bledy byly skasowane przed robieniem logow i teraz sa 00519, 00575 skasowalem a silnik nawet sie nie odezwie moze jutro odpali;p ten czujnik temp gdzie znajduje sie mniej wiecej?
vauxhall95 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 odlaczony czujnik,po gornym wezu od chlodnicy dojdziesz do niego.Moze daj do kogos kto ogarnie to raz i dobrze
MarcinB4 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 musze zrobic to po kosztach do lipca mam duze wydatki:/ wtyczka wyglada ladnie lecz czujnik.. peknieta ma obudowe a do nastawnika muszę wykombinować klucz trojkatny
vauxhall95 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 a po co klucz Ci tak.Nabijasz zwykly 7 lub 8 bo roznie to pasuje.I odkrecasz.
ciahciah Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 albo w 7 trzy ścianki spiłuj i będzie idealnie pasował, no taki trupek to rzadkość, ale nie martw się, nie wielkim kosztem, a sporymi chęciami do ładu go doprowadzisz, jak koledzy wspomnieli najpierw czujnik temp i nastawnik trzeba wyczyścić z ciekawości spytam co ile wymieniasz olej i filtr paliwa?
MarcinB4 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 olej i rozrzad wymienilem w lipcu zaraz po zakupie audi, na liscie mechanika byl tez filtr paliwa nie zrobil tego, pozniej jakos nie myslalem o nim, teraz jest problem bo po jezdzie dynamicznej podczas robienia logow nie moge go odpalic... krece nim cos tak jakby chcial zalapac dymek z rury wydechowej i nic..wiec nie wiem jak sie zabrac za nastawnik
ciahciah Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 no to wymień filtr paliwa, przed założeniem nowego zalej go do pełna ropą jest opis na necie jak wyczyścić nastawnik, przeczytaj go kilka razy, potem jeszcze zapytaj nas czego nie jesteś pewien i do dzieła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się