spanky Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dzisiaj wieczorkiem mialem przyjemnosc diagnozowania AFN jednego z forumowiczów [pozdrwiam ].... o to co pokazalo 011 ... co wy na to ?... bo ja mam juz swojego faworyta [zaluzje stoja deba] ale jestem ciekaw co powie szanowne grono diagnostów na tym forum .... przy okazji byly dwa bledy 00575 oraz 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent
Pikuś Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 spanky, co czujnik zle mierzy? Czy N75 sie wysral?
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 spanky, co czujnik zle mierzy? Czy N75 sie wysral? czujnik jest niezniszczalny ... wywala ten blad gdy doladowanie osiaga kosmicznie wartosci .... mowisz N75 ... no wlasnie ... to byla moja pierwsza mysl ... ale bardziej mi to wyglada na stojace deba zaluzje ...
Pikuś Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 W sumie masz racje bo wogole to cisnienie sie nie zmniejsza. tu masz racje :th: Co do czujnika to tak dziwnie mnie zmylilo
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 W sumie masz racje bo wogole to cisnienie sie nie zmniejsza. tu masz racje :th: wyglada jakby sie zaciely i staly caly czas w jednej pozycji ... Co do czujnika to tak dziwnie mnie zmylilo
Pikuś Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 spanky, trza zawinac rekawa i zajrzeć pod spódnice jak sie dzyndzelek porusza.
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 spanky, trza zawinac rekawa i zajrzeć pod spódnice jak sie dzyndzelek porusza. no wlasnie .. tego nie napisalem po odpieciu podcisnienia stoi deba ... a paluszkami nie dotykalem bo parzylo ....
lukaszr Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Od razu widać, że albo N75 albo żaluzje. A jak tam wyglądał 011 BS ???
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 Od razu widać, że albo N75 albo żaluzje. A jak tam wyglądał 011 BS ??? cos tam sie dzialo .... ale z WIELKIMI oporami .... zaproponowałem podmiane N75 na probe jezeli to nie pomoze to wywalenie turbo do czyszczenia ... p.s kolega wczesniej byl w Diagtroniku -> po diagnozie Vag'iem kazali mu regenerowac turbulum ...
lukaszr Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 p.s kolega wczesniej byl w Diagtroniku -> po diagnozie Vag'iem kazali mu regenerowac turbulum ... Trudno, trzeba zrobić i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się