Sebo_ 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 pytanie dla niektorych banalane a dla poczatkujacych nie... gdzie sa te punkty chlopaki A i B albo X i Y do kasowania inspekcji... ja mam po lewej stronie + - cos tam a po prawej stronie check klucz 0,0 mam opisy jak skasowac inspekcje z forum ale co to za punkciki.... prosze o blizsze info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 przeczytaj może jeszcze raz, bo nie zrozumiałeś widzę dobrze tego tekstu.... I przeczytaj do końca W B6 nie robisz nic 'przyciskami' na blacie w tym celu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo_ 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 a nie mozesz mi wyjasnic zeby bylo prosciej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 a nie mozesz mi wyjasnic zeby bylo prosciej ? podpinasz vag-coma i robisz to co jest napisane w tym poście : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4640.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo_ 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 i wszystko teraz jasne.... dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
join7 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Do skasowania inspekcji nie ma koniecznosci podpiecia VAGa. Mozna ja skasowac rowniez samymi przyciskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 no to chetnie posłucham jak sie to robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 no to chetnie posłucham jak sie to robi A w czym problem ? Naciskasz i trzymasz CHECK, włączasz stacyjkę, puszczasz CHECK - na FISie zaświeci się SERVICE i naciskasz 0 lub kluczyk i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 no i gitara cenna informacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
join7 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 dokladnie. Tak kasuje w A3, wiec sprobowalem ostatnio w B6 i rowniez dziala :th: (a myslalem ze bez VAG-coma sie nie obejdzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 W takim razie wszystko jasne (zresztą było już od początku ). Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi