bartekmaja Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Witam Problem polega na tym, że moje autko raz zapala dobrze czyli po przekręceniu kluczyka 2 obroty i pracuje, a raz źle czyli muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby zapalił. Nie ma żadnej reguły czy silnik zimny czy ciepły, czy stoi długo czy krótko. Wygląda to mniej więcej tak że jak przekręcę kluczyk to już prawie jakby chciał zapalić i od razu mu przechodzi i muszę kręcić ok 5-6 sekund i wtedy zapala i jak zapali wtedy to czuć benzynę pod maską, nie w kabinie. Jak już zapali niezależnie czy ok czy z problemami to pracuje zaryzykowałbym jak dla mnie idealnie. Na komputerze oczywiście zero błędów. Proszę Was o pomoc co może być problemem bo nie chcę wszystkiego wymieniać . Od czego proponujecie zacząć ?
DAVIDOF89 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 pompka w układzie cisnieniowym benzyny puszcza!!!!!koszt w serwisie 480zl
PABLO Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 U mnie czasem w momencie odpala a czasem po 1-1,5s kręcenia ale to raczej jeszcze się mieści w normie, 5-6s to już przesada. Na pewno ta pompka, jakie są jej skutki
sajmon8526 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 wezyk mogł tez sie rozszczelnic bądź pekł i nie trzyma cisnienia.Nie wiem jak w 2..6 ale w 1.8 własnie praktykowałem taka usterke tyle ze auto bardzo ciezko paliło.Ale nie wykluczone ze u ciebie by mogło byc to sama chyba ze tak jak koledzy pisza pompa na wykonczeniu:)pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się