ajonak 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jak w temacie. Wyszło, że seria ma 160KM i 345Nm czyli prawie jak w instrukcji (163KM i 350Nm) . Po czipsie: 185KM i 395Nm (ale te 395Nm to tylko w 'piku', tak naprawdę to jakieś 385Nm płaskiego). Czyli całkiem nieźle biorąc pod uwagę crap-iastość silnika AHA: pik wyszedł bo są jakieś problemy ze sprężarką i tak między 1600, a 2200 obr. w serii jest dołek i nie udało się go zniwelować mimo kilku prób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Fajnie..ale daj wykresik :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajonak 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 na razie tylko B&W http://www.jonak.yoyo.pl/images/audi_hamownia_small.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Tak z ciekawosci - tez Ci turbulum przeladowuje powyzej 2400? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tak z ciekawosci - tez Ci turbulum przeladowuje powyzej 2400? Na seryjnym sofcie turbo ładowało powyżej wskazań map !! przez 580obr po czym opadało poniżej wymagań. Na modyfikacji udało mi się "zniwelować" ten efekt do (przez) 170obr Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. masz na mysli czyszczenie/regeneracja turbulum ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajonak 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 wykresik już jest, powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 wykresik już jest, powyżej tzn gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajonak 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 trzeci post od góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 ajonak, w kulki to Ty nei lec. Ja nic nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 ajonak, w kulki to Ty nei lec. Ja nic nie widze ja w dalszym ciagu tez nie ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 niezły wykresik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 mata.... tak to jest jak się kładzie obrazki na "swoich" serwerach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 no i gitara ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajonak 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 juz jest. Zmienilem serwer... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. masz na mysli czyszczenie/regeneracja turbulum ... ? Tak, mnóstwo 2.5TDi ma problem z turbo. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomą firmą zajmującą się turbinkami i to samo potwierdził. I co najgorsze dot. to takze świeżych aut... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. masz na mysli czyszczenie/regeneracja turbulum ... ? Tak, mnóstwo 2.5TDi ma problem z turbo. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomą firmą zajmującą się turbinkami i to samo potwierdził. I co najgorsze dot. to takze świeżych aut... Pozdrawiam a jest to spowodowane jakas wada kontrukcyjna .... ? [jak mowisz ze nawet nowe autka ... ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 PRZEPRASZAM ZA LAMERSKIE PYTANIE ALE CZY TEN 2.5 JEST Z BLOKADĄ NA POMPIE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 PRZEPRASZAM ZA LAMERSKIE PYTANIE ALE CZY TEN 2.5 JEST Z BLOKADĄ NA POMPIE? Właśnie, silnik z literką "B". On miał blokadę? Czyli trochę podkręcić i "B" można? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się