Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] BPW Mniałczenie w kabinie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukam rozwiązania z piszczeniem pod czas jazdy.

Od jakiegoś czasu na biegu 2,3,4,5,6 przy obrotach 2500/m słychać w środku samochodu mniałczenie.Po jakimś czasie te same objawy tylko że zaczynały się już od 2000 obrotów/m,no i na dzień dzisiejszy zaczynają się już od 1500 obrotów/m i oczywiście autko jest słabsze i wolniej się zbiera.

Jeden mechanik postawił diagnozę że to turbo,dwóch innych (znajomych mechaników) powiedziało że to nie turbo tylko jakieś czujniki typu EGR. lub jakiś wąż jest za mocno za krzywiony,lub pęknięty.

Autko jest słabe-jak by miało teraz z 50KM.Oleju nie bierze,nie wszedł w tryb awaryjny i komputer też nic nie wykazuje.

Można jakoś to sprawdzić?jak bym odłączył jakiś czujnik?czy po jakiś wężach?

Opublikowano

kilka dni temu po czyszczeniu turbo mialem to samo(juz myslalem ze cos sknocilem przy rozbiorce) okazalo sie ze peknela gumowa zlaczka miedzy kolektorem ssacym a plastikowa rura,kwiczalo ostro

Opublikowano

rafcisz mój znajomy miał identyczne objawy i podczas kolejnej jazdy, bez żadnego "butowania" siwy dym i turbinka rozsypała się calutka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

oczywiście nie życzę cie tego ale :confused4:

Opublikowano

nagraj to i wrzuć na YT

Opublikowano

ok jutro nagram ten dzwiek[br]Dopisany: 24 Maj 2011, 22:09_________________________________________________Koledzy o to filmik pod czas jazdy i na tym filmiku tak od 1min.30s. słychać wyrażniej te mniałczenie czy piszczenie.Filmik nie jest nagrania profesjonalnego i trzeba porządnie się wsłuchać.Proszę zwrócić uwagę gdy obroty dochodzą już 2000 tyś/m i lekko powyżej.

audi A4

Opublikowano

Ja nie wiem, ale u mnie wogole nie ma dzwieku :mysli: ??

Opublikowano

u mnie dźwięk jest ale faktycznie nie za ciekawy - na słuchawkach jest troszkę lepiej, choć nie jestem fachurą to podtrzymuję swoje zdanie, że to turbinka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

No to turbina idzie do regeneracji i zobaczę co z tego wyjdzie :kwasny:[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 20:58_________________________________________________Witam.

Dokończę temat,który zacząłem.

Turbosprężarka została zregenerowana i wmontowana do samochodu.

Wszystkie świsty,miałczenia,spadek mocy był spowodowany (w moim autku) wyrobieniem się wirnika w turbinie i złym użytkowaniem turbosprężarki.

Po naprawie autko odżyło,pracuje cichutko,w kabinie jest nareście cisza i wróciła moc.

Skutki uszkodzenia turbiny były spowodowane przez poprzedniego właściciela.Odpalał zimny silnik i mu cisnoł,po dość dynamicznej jeżdzie od razu wyłączał silnik.

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Opublikowano

No to turbina idzie do regeneracji i zobaczę co z tego wyjdzie :kwasny:[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 20:58_________________________________________________Witam.

Dokończę temat,który zacząłem.

Turbosprężarka została zregenerowana i wmontowana do samochodu.

Wszystkie świsty,miałczenia,spadek mocy był spowodowany (w moim autku) wyrobieniem się wirnika w turbinie i złym użytkowaniem turbosprężarki.

Po naprawie autko odżyło,pracuje cichutko,w kabinie jest nareście cisza i wróciła moc.

Skutki uszkodzenia turbiny były spowodowane przez poprzedniego właściciela.Odpalał zimny silnik i mu cisnoł,po dość dynamicznej jeżdzie od razu wyłączał silnik.

Dziękuję wszystkim za pomoc.

przy jakim przebiegu ci to wystąpiło? regenerowałeś w DE czy w PL? jaki koszt? pozdro! :wink4:

Opublikowano

No to turbina idzie do regeneracji i zobaczę co z tego wyjdzie :kwasny:[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 20:58_________________________________________________Witam.

Dokończę temat,który zacząłem.

Turbosprężarka została zregenerowana i wmontowana do samochodu.

Wszystkie świsty,miałczenia,spadek mocy był spowodowany (w moim autku) wyrobieniem się wirnika w turbinie i złym użytkowaniem turbosprężarki.

Po naprawie autko odżyło,pracuje cichutko,w kabinie jest nareście cisza i wróciła moc.

Skutki uszkodzenia turbiny były spowodowane przez poprzedniego właściciela.Odpalał zimny silnik i mu cisnoł,po dość dynamicznej jeżdzie od razu wyłączał silnik.

Dziękuję wszystkim za pomoc.

przy jakim przebiegu ci to wystąpiło? regenerowałeś w DE czy w PL? jaki koszt? pozdro! :wink4:

Turbina wysiadła mi przy 160 ty.ś.km.

Regenerowałem w Polsce za 1300zł. cały środek nowy na Angielskich częściach.Rok gwarancji,bez limitu kilometrów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...