Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Co wybrać 1.8t czy 2.0 se i największe wady i zalety .


23mike

Rekomendowane odpowiedzi

:evil:mam pytanie do was drodzy klubowicze poniewaz mam dylemat co wybrac 1.8t czy 2.0SE. jakie sa najwieksze bolaczki . Co do spalania to nie istotne dla mnie bo litr wiecej czy mniej to zadna oszczednosc a nie robie przebiegow wiekszych niz 1000km miesiecznie.Interesuja mnie usterki. Czy wystepuja jakies problemy z turbina i czy owe silniki sa na paskach czy lancuszkach(sory za glupie pytanie ) . Licze na wasza pomoc dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj forum to skarbnica wiedzy i odpowiedzi na Twoje pytania. Wszystko zależy jak użytkowane bylo auto przez poprzedniego właściciela i jak będzie przez Ciebie. Po małym przejrzeniu dowiesz się, że 2.0 ALT maja problem ze spalaniem oleju. 1.8T to dobry stary 1.8T i narazie nie zauważyłem u siebie problemów w pracy motoru. Choć jeśli nie będziesz dbał o turbine to też się rozleci i może wyrzadzic wile innych szkód.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:evil:mam pytanie do was drodzy klubowicze poniewaz mam dylemat co wybrac 1.8t czy 2.0SE. jakie sa najwieksze bolaczki . Co do spalania to nie istotne dla mnie bo litr wiecej czy mniej to zadna oszczednosc a nie robie przebiegow wiekszych niz 1000km miesiecznie.Interesuja mnie usterki. Czy wystepuja jakies problemy z turbina i czy owe silniki sa na paskach czy lancuszkach(sory za glupie pytanie ) . Licze na wasza pomoc dzieki

mam ALT i jestem bardzo zadowolony z tego motoru, jednak gdybym mial wybor to wzialbym 1.8T i z czasem go zawirusowal :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie zależy jak kto trafił na ALT lub już ktoś sobie srobił moda opisanego na forum czyli poprawił fabryke :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez się "podepnę" do tej rozmowy-2,0-niezły silniczek-130 koni lub FSI 150-więc tyle samo,co 1,8T np AVJ-do codziennej jazdy-wystarczy,ale dla fana tuningu silnika-niestety 2,0 zaskakujących efektów nie da...i teraz 1,8T-widomo,co można z tym silnikiem zrobić-program,graty i około 200 koni jest,ale jakimś kosztem,bo silniki kręcone mają swoją wadę-co jakiś czas się coś psuje,ale każde auto co jakiś czas nawala... osobiście,mając do wyboru kręcone 1,8T,a wolnossaczka-wybrałbym 3,0 V6 i 220 koni-tyle można wydusić z 1,8T na K04,więc osiągi podobne,ale wolnossak cec**je brak turbodziury,no i sam dźwięk V6...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie zależy jak kto trafił na ALT lub już ktoś sobie srobił moda opisanego na forum czyli poprawił fabryke :good:

tu nawet nie chodzi juz o olej ten silnik pomimo 130KM jest bardzo zwawy i ogolnie nie stwarza wiekszych problemow, jednak to tylko 130

ja tez się "podepnę" do tej rozmowy-2,0-niezły silniczek-130 koni lub FSI 150-więc tyle samo,co 1,8T np AVJ-do codziennej jazdy-wystarczy,ale dla fana tuningu silnika-niestety 2,0 zaskakujących efektów nie da...i teraz 1,8T-widomo,co można z tym silnikiem zrobić-program,graty i około 200 koni jest,ale jakimś kosztem,bo silniki kręcone mają swoją wadę-co jakiś czas się coś psuje,ale każde auto co jakiś czas nawala... osobiście,mając do wyboru kręcone 1,8T,a wolnossaczka-wybrałbym 3,0 V6 i 220 koni-tyle można wydusić z 1,8T na K04,więc osiągi podobne,ale wolnossak cec**je brak turbodziury,no i sam dźwięk V6...

TAK MADREGO TO I MILO POSLUCHAC...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz 1.8T i w Q chociaz w Angoli nie ma za duzo sniegu :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy zakupie myslałem o 2.0 i tylko o tym. Bałem się tylko tego pobierania oleju. Pojechałem rekreacyjnie obejrzeć 1.8T. Wyposażenie miała nie takie złe więc się skusiłem. I teraz jestem zadowolony. Wcześniej miałem same audi ale silnik max 1.6 :kox: Więc dla mnie 1.8T jest jak "jaszczomb" ulicy :polew: Dbam o turbo jak potrafię i myslę, że będzie dobrze. Z czasem mały wirus i :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja mam w budzie B5 ale nie mogę narzekać na 1.8T. Świetny silnik i na pewno z dołu będzie lepiej się zbierał niż bez turbo. Ja polecam, ale każdy może polecać Ci co ma. Poczytaj trochę forum i będziesz wiedział więcej. W sumie to pewnie jak trafisz dobry egzemplarz to bez różnicy który kupisz a będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem 2.0 Alt oleju bral malo, teraz mam 1.8T BFB i niemam co porownywac, Wolnossak jest jak zółw w porownaniu do królika :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolnossak jest jak zółw

raczej slimak :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zależnie jaka wersje 1.8t nawet 150 konna zawsze będzie to lepsze rozwiązanie niż wolnossak 2.0 ALT. Pisze to z doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zależnie jaka wersje 1.8t nawet 150 konna zawsze będzie to lepsze rozwiązanie niż wolnossak 2.0 ALT. Pisze to z doświadczenia.

no racja ja jezdziłem 2.0 ALT a pozniej wsiadłem do 1.8T BFB to roznica jest spora :naughty: no i zawsze mozna zawirusowac i pod 200 kucy bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak tam z awaryjnoscia turbiny chlopaki ... a z tym 2.0 to oprocz oleju raczej wiekszych problemow nie ma sie co spodziewac ??

nie ma zadnych problemow z tym silnikiem poza tym co juz napisano o oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za temat :gwizdanie: to chyba logiczne że każdy wybrał by 1.8T :good: 2.0 to muł a pali tyle samo co 1.8T

Kiedyś słyszałem że 1.8T są "kuloodporne" czyli trudne do zajechania :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tyrbiny to nie ma z nia zadnych problemow??

jak jezdzisz normalnie-to nic się z nią nie stanie,ale jeśli zamierzasz się pokazaćco jakiś czas na światłach z dymiącymi oponami-no to trzeba będzie na nia bardziej uważać :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...