Pawu 0 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Kupiłem właśnie wskaźnik auto gauge stepper motor - jest to elektroniczny wskaźnik więc gdzie mam podłączyć ten trójnik żeby mi pokazywał również podciśnienie? Na który wężyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancin 0 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Musisz podłączyć do wężyka wychodzącego z kolektora dolotowego, czyli za przepustnicą. Wtedy będziesz miał pomiar w pełnym zakresie od podciśnienia do nadciśnienia. Z kolektora wychodzą 2 wężyki: jeden do DV a drugi bodajże do serwa hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 gdzie mam podłączyć ten trójnik żeby mi pokazywał również podciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 ok dzięki jutro zamontuje i zdam relacje :th: gregory co to masz w avatarze za wskaźniki i jakiej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 gdzie mam podłączyć ten trójnik żeby mi pokazywał również podciśnienie? osz kurde !!!! wiesz co za płyn leci tym wężykiem do kolektora ?? :thumbdown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 osz kurde !!!! wiesz co za płyn leci tym wężykiem do kolektora ?? :thumbdown: To Nitro Ps. Zdjęcia z wężykiem nieaktualne. Wcześniej był autogauge, teraz jest cały komplet Defi Bf Series, Boost i EGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 podłączyłem pod to miejsce i jak się wykalibruje wskazuje 0 , po zapaleniu na obrotach jałowych pokazuje -0.7 bara a po dodaniu gazu max -0.4 czyżby zepsuty wskaźnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 podłączyłem pod to miejsce i jak się wykalibruje wskazuje 0 , po zapaleniu na obrotach jałowych pokazuje -0.7 bara a po dodaniu gazu max -0.4 czyżby zepsuty wskaźnik?? To norma. U mnie na jałowym jest -0,4...... -0,6. Przejedz się i zapodaj buta to zobaczysz ile załaduje, w serii powinno być max 0,6bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 No więc doładowanie mam przy ok 4500obr. 0,3 , 0,4 czasem w porywach 0,5 (dzieje się to nieregularnie) - widać że ładnie pompuje a nagle tak jakby coś wypuszczało ciśnienie - (kwestia uszkodzonego DV?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 bardzo możliwe, że DV własnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Albo jakaś nieszczelność dolotu, bądz nieprawidłowe sterowanie WG. Mnie DV popuszczał i turbo tak naprawde załadowało jak powinno przy max bucie(wtedy się tak naprawde domknął). Jeśli chciałem lekko przyspieszyć i wciskałem 1/4 gazu to wskaznik ledwo dochodził do zera. A po wymianie na DV z TT 225 przy 1/4 gazu ładuje już 0,2bar-a. Również polecam wymiane, bo DV jest zaraz przy turbo, a więc działa na niego gorące powietrze do tego przyschnięte drobinki oleju z czasem się osadzają na jego klapce w postaci "skorupy" i wtedy może nie domykać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Tak Jeszcze po dalszych spostrzeżeniach to na jedynce i dwójce pompuje max 0.3 -rozumiem że nie ma takiego obciążenia (?) natomiast na trójce przy wciśnięciu w podłogę po 3500 tys obr jest już 0.5 (a to max) jest to prawidłowe? poza tym że ładuje troche słabiej niż seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 na jedynce i dwójce pompuje max 0.3 -rozumiem że nie ma takiego obciążenia (?) natomiast na trójce przy wciśnięciu w podłogę po 3500 tys obr jest już 0.5 (a to max) jest to prawidłowe? Na jedynce można również osiągnąć obciążenie 100%. Przy max bucie nawet na pierwszym biegu powinno załadować 0,5bar-a. Mówie oczywiście o jeździe z zachowaniem trakcji. Bo jak zgubisz trakcje, tzn. jak koła zaczną slizgać to doładowanie spadnie. Przetestowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jeszcze 1 pytanie czy moje podłączenie nie wpłynie negatywnie na pomiar ciśnienia z tego wężyka (bo takie on chyba zadanie spełnia) (a ja jak widać nie przeprowadziłem tego podłączenia aż do kabiny). Zastanawiam się czy nie zrobić stopki i czujnik podłączyć jak najbliżej tego wężyka?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 tak jest git tylko te wężyki w oplocie mógłbś trochę mocniej na ten trójnik wsadzic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 dzięki za szybką odp - tak wiem - jeszcze muszę ten oryginalny trochę skrócić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 nic nie skracaj bo ci go zabraknie, po prostu naciągnij lepiej na trójnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Potwierdzam, nie ma takiego znaczenia długość. Wężyk ma tak mały przekrój, a co za tym idzie małą pojemność, że nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 doladowania 0,35 bara wynika na to ze ciegno od westerghate jest zle wyregulowane bo jak sciagnelem przewod ktory idzie do westergate z soacego to idzie jak burza z tym ze wtedy laduje nawet do 1,3bara co jest niebespieczne i nie polecam tego robic, Mysle ze chyba zrobie redukcje na tym wezyku , czyli zmniejsze srednice przez co bedzie lecialo mniej powietrza i nie bedzie sie tak mocno klapka otwierala? jak mam ustawic jak bede regulowal zegarem doladowanie na max 0,6 bara? czy wiecej? chcę tak ustawic aby nie przeladowywalo a jednoczesnie bylo na granicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 doladowania 0,35 bara wynika na to ze ciegno od westerghate jest zle wyregulowane bo jak sciagnelem przewod ktory idzie do westergate z soacego to idzie jak burza z tym ze wtedy laduje nawet do 1,3bara co jest niebespieczne i nie polecam tego robic, Mysle ze chyba zrobie redukcje na tym wezyku , czyli zmniejsze srednice przez co bedzie lecialo mniej powietrza i nie bedzie sie tak mocno klapka otwierala? jak mam ustawic jak bede regulowal zegarem doladowanie na max 0,6 bara? czy wiecej? chcę tak ustawic aby nie przeladowywalo a jednoczesnie bylo na granicy Słuchaj możesz wytłumaczyc co ty najlepszego zrobileś ?? Bawisz się cisnieniem doładowania bez zmian map paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się