Pancin
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pancin
Osiągnięcia Pancin
0
Reputacja
-
Mam problem z hałasem (huczeniem) z tyłu auta. Dźwięk podobny do łożyska koła, ale byłoby to dziwne, bo niedawno były zmieniane oba. Da się w quattro jakoś sprawdzić w warunkach niewarsztatowych skąd ten dźwięk dobiega? Jak podniosę auto na lewarku to i tak nie zakręcę luźno kołem chyba? Będę wdzięczny za pomoc.
-
Ja w TurboJulicie robiłem kiedyś regenerację 2 turbin. Jednej od TDI 90KM, a drugiej od ciężarówki DAF Wszystko śmigało ok, sprzęt do wyważania chłopaki też mieli niezły.
-
Ogólnie ok, ale jak już inwestujesz w porządny piec i ma to być robione profi, to wypadałoby pociągnąć "-" od aku, a nie z podłogi.
-
Ok, tym samym rodzi się pytanie czemu jest 100 st.?
-
Podepnę się pod temat, bo też mam problem ze wskazaniami temp. w AEB. Wymieniłem dzisiaj termostat. Wcześniej wskazania na desce, kan. 49 klimatronika i VAGu się pokrywały i auto miało temp. w najlepszym przypadku 75 st. Po wymianie termostatu zaczęły się kwiatki. Mianowicie, wskaźnik w zegarach pokazuje elegancko 90st., szybko się nagrzewa do tej temp. (pomimo dzisiejszej pogody -14st. na zewnątrz). Na kanale 49 klimatronika wskazania się wahają w zakresie 97-101st. Wcześniej nie było różnic między klimatronikiem a zegarami, a teraz jest cały czas. Na zegarach nie przekracza nawet na chwilę 90st. Ktoś wie co może być grane?
-
Święta racja. Też to przerabiam u siebie. W zasadzie poza moją przyjemnością przez kilkanaście śnieżnych dni w roku, zalet 1.8TQ nie dostrzegam. Żonie i tak wszystko jedno w jeździe na co dzień. W dodatku jak jeździ się tym na krótkich odcinkach, to spalanie nie jest przyjemne. Zostań przy klekocie.
-
Mam kilka pytań związanych z niedziałającą klimatyzacją: 1. Czy jak nie byłoby w układzie gazu to włączy się kompresor? U mnie się uruchamia. 2. Przy sprawdzaniu klimy VAGiem (nie wiem czy dobrze sprawdziłem, bo nie jestem jakoś obcykany w tym programie) na kanale, o ile pamiętam dobrze, 10-tym wartość "A/C High Pressure" pokazuje cały czas "0". Tak ma być? 3. Czy padnięty kompresor jest do sprawdzenia VAGiem?
-
Tubę czy skrzynię?
-
A jak prezentuje się bagażnik? Też coś dłubałeś, czy po prostu zamontowany sprzęt?
-
Przebicie możesz mieć jak w przewodach masz WN. A takowe jest generowane przez cewkę zapłonową. Pierwsze słyszę, żeby w niskonapięciowym układzie mieć przebicia. IMHO szukaj gdzie indziej.
-
Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.
-
Niech kolega od bonusa pojedzie na porządną hamownię, bo już nie raz Vtechowskie wynalazki miały bonusy w rolkach.
-
[B5 AEB] ŚLĄSK Kto posiada podobny silnik w celu porównania
Pancin odpowiedział(a) na boniu temat w Audi A4 B5
Nie sądzę, żeby dało się tak zrobić, bo będzie immobilizer przeszkadzał. Chyba, że masz VAGa i sobie z tym poradzisz. -
A pod nosem masz Daniela z TTC, który ogarnia diesle bardzo dobrze.