Skocz do zawartości

Pancin

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pancin

Osiągnięcia Pancin

0

Reputacja

  1. Mam problem z hałasem (huczeniem) z tyłu auta. Dźwięk podobny do łożyska koła, ale byłoby to dziwne, bo niedawno były zmieniane oba. Da się w quattro jakoś sprawdzić w warunkach niewarsztatowych skąd ten dźwięk dobiega? Jak podniosę auto na lewarku to i tak nie zakręcę luźno kołem chyba? Będę wdzięczny za pomoc.
  2. Ja w TurboJulicie robiłem kiedyś regenerację 2 turbin. Jednej od TDI 90KM, a drugiej od ciężarówki DAF Wszystko śmigało ok, sprzęt do wyważania chłopaki też mieli niezły.
  3. Ogólnie ok, ale jak już inwestujesz w porządny piec i ma to być robione profi, to wypadałoby pociągnąć "-" od aku, a nie z podłogi.
  4. Ok, tym samym rodzi się pytanie czemu jest 100 st.?
  5. Podepnę się pod temat, bo też mam problem ze wskazaniami temp. w AEB. Wymieniłem dzisiaj termostat. Wcześniej wskazania na desce, kan. 49 klimatronika i VAGu się pokrywały i auto miało temp. w najlepszym przypadku 75 st. Po wymianie termostatu zaczęły się kwiatki. Mianowicie, wskaźnik w zegarach pokazuje elegancko 90st., szybko się nagrzewa do tej temp. (pomimo dzisiejszej pogody -14st. na zewnątrz). Na kanale 49 klimatronika wskazania się wahają w zakresie 97-101st. Wcześniej nie było różnic między klimatronikiem a zegarami, a teraz jest cały czas. Na zegarach nie przekracza nawet na chwilę 90st. Ktoś wie co może być grane?
  6. Święta racja. Też to przerabiam u siebie. W zasadzie poza moją przyjemnością przez kilkanaście śnieżnych dni w roku, zalet 1.8TQ nie dostrzegam. Żonie i tak wszystko jedno w jeździe na co dzień. W dodatku jak jeździ się tym na krótkich odcinkach, to spalanie nie jest przyjemne. Zostań przy klekocie.
  7. Pancin

    [B5 AEB] Problem z klimą

    Mam kilka pytań związanych z niedziałającą klimatyzacją: 1. Czy jak nie byłoby w układzie gazu to włączy się kompresor? U mnie się uruchamia. 2. Przy sprawdzaniu klimy VAGiem (nie wiem czy dobrze sprawdziłem, bo nie jestem jakoś obcykany w tym programie) na kanale, o ile pamiętam dobrze, 10-tym wartość "A/C High Pressure" pokazuje cały czas "0". Tak ma być? 3. Czy padnięty kompresor jest do sprawdzenia VAGiem?
  8. A jak prezentuje się bagażnik? Też coś dłubałeś, czy po prostu zamontowany sprzęt?
  9. Przebicie możesz mieć jak w przewodach masz WN. A takowe jest generowane przez cewkę zapłonową. Pierwsze słyszę, żeby w niskonapięciowym układzie mieć przebicia. IMHO szukaj gdzie indziej.
  10. Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.
  11. Niech kolega od bonusa pojedzie na porządną hamownię, bo już nie raz Vtechowskie wynalazki miały bonusy w rolkach.
  12. Nie sądzę, żeby dało się tak zrobić, bo będzie immobilizer przeszkadzał. Chyba, że masz VAGa i sobie z tym poradzisz.
  13. A pod nosem masz Daniela z TTC, który ogarnia diesle bardzo dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...