Skocz do zawartości

gronczo

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gronczo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gronczo

0

Reputacja

  1. gronczo

    Problemy rano

    może to zabrzmi śmieśnie ale ja miałem identyczny problem i rozwiązałem tankując auto benzynką też kombinowałem wszystkie możliwe czujniki itd, gdzieś na forum wyczytałem że ten typ tak ma jak paliwko jest blisko rezerwy teraz mam wachy na pół zbiornika i przy odpalaniu nie gaśnie, od razu wchodzi ładnie na obrotki
  2. hmm a tego akurat mi nie powiedział a ja się nie dopytywałem o szczegóły
  3. i jak kolego tomstat ?? ciekaw jestem efektu i czy przypadkiem nie zrobił sie polonezowaty dźwięk ??
  4. miałem coś takiego i było słychać pompę na skręconych kołach w maxa pomogła wymiana płynu z układu więc polecam
  5. to zależy jak podchodzisz do tematu prawidłowo powinny być na wysokości twoich uszu i właśnie w słupkach jest dobre miejsce ja wpasowałem w miejsce oryginalnych i też jest super niestety nie miałem okazji sprawdzić jakby zagrało gdyby były nieco wyżej
  6. mam dokładnie ten sam problem tylko zatanawiające jest dla mnie to że dzieje sie to tylko wtedy gdy silnik jest rozgrzany nigdy nie zdarzyło sie by zgasł rano po odpaleniu jak jest zimny tak na mój rozum to raczej immo nie ma nic wspólnego z tym bo i z rana by sie zdarzyło zgasnąć odczucie mam takie jakby podawał przy odpaleniu za mało paliwa Przepustnica wyczyszczona, przepływka również i nie mam zielonego co to może być
  7. miałem ten sam problem pojawił sie jak wpadłem na głupi pomysł wycięcia kata i zastąpienie go rurką został całkowicie wyeliminowany ale teraz zamiast kata mam wspawany środkowy tłumik od audi 80 (tak poradził koleś z kliniki tłumika i podziałało) stanowczo odradzam wycinanie w ADR-kach katalizatora jeśli nie chcecie mieć poloneza
  8. raczej kat nie ma nic z tym wspólnego wywaliłem go z pół roku temu i jak pluł wodą tak pluje żadnych zmian
  9. nie wiem co mam z przodu, jedno jest pewne że się kończy za to 3 miesiące temu tył wymieniłem na brembo i ferrodo i narazie jest ok dlatego miałem zamiar to samo zapakować na przód ale straszycie i teraz nie wiem co dobre faktycznie tarcza zardzewiała tam gdzie nie dotyka jej klocek hmm ale to chyba normalne
  10. czyli co w tym momencie jest najlepszym wyborem ?? powiem szczerze że nie mam ochoty uczyć sie na błędach
  11. też stoje przed wymianą przednich tarcz i klocków pytanie: czemu uważacie by tarcze brembo odpuścić zaintrygowało mnie to to tym bardziej że już 2 osoby mi je polecały
  12. to gumowe ustrojstwo schodzi bez problemu lecz troszke gorzej z założeniem życze powodzenia w zmaganiach
  13. ja na na wygłuszenie drzwi po zewnątrz zużyłem 4 sztuki maty bitumicznej o wymiarach 50 x 25 cm na wewnętrzną warstwę zużyłem 5 sztuk mat czyli razem 9 na jedne drzwi. wszystko masz opisane w linku poniżej: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_montaz_caraudio_sedan-t81221.0.html
  14. Z lewej strony trzeba wymontować plastik pod kierownicą z prawej schowek. Rozłączyłem też takie gumowe elastyczne osłony na przewody pomiędzy drzwiami a słupkiem i za pomocą sztywnego drutu przeprowadziłem przewody. Co do drugiego pytanie to rozumiem że nie potrafisz założyć tapicerki. No nie było prosto w moim przypadku dość ciasno sie wsuwała ale poszło. Musisz podpatrzeć od dołu może coś gdzieś ci haczy. Reszta powinna być widoczna na zdjęciach które umieściłem w tym poście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...