roberts88 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Witam dzisiaj rano odpalając autko po dwu tygodniowej przerwie w jeździe zauważyłem że z rury wydechowej kapie woda a gdy go tak zostawiłem na ok 5 minut żeby sobie pochodził to sie zrobiło mokro i woda praktycznie pryskała z rury. Czy coś jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 LPG masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 niemam czyżby uszczelka pod głowicą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 prawdopodobnie różnica temperatur i w środku osadza się rosa na ściankach jak zapalisz zaczyna się rozgrzewać i wywala wode z rurki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Dodam jeszcze że widoczna jest para wodna. A sąsiad ma B4 PB+LPG i robi identycznie taksamo woda z rury chlapie i widać tę parę no ale on ma gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 w tych warunkach pogodowych na zimnym silniku parę to jak mam nawet w Dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAX_01 2 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Możesz być spokojny, jest to zupełnie normalne zjawisko. Budowa i działanie Katalizator samochodowy jest częścią układu wydechowego (obecnie praktycznie niezbędną, aby nowo wyprodukowany samochód spełnił obowiązujące normy czystości spalin). Ze względu na inny skład spalin w silnikach o zapłonie iskrowym i samoczynnym stosowane są różne rodzaje katalizatorów. Katalizatory w silnikach o zapłonie iskrowym powinny mieć możliwość zredukowania tlenków azotu oraz utlenienia tlenku węgla (do dwutlenku węgla) oraz węglowodorów (w wyniku reakcji powstaje woda oraz dwutlenek węgla). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 nie ma czym się przejmować mój pluje z rury w każdych warunkach standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 to podziękować uspokoiliście mnie czyli jeszcze mam kata dobrego :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gronczo 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 raczej kat nie ma nic z tym wspólnego wywaliłem go z pół roku temu i jak pluł wodą tak pluje żadnych zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 raczej kat nie ma nic z tym wspólnego wywaliłem go z pół roku temu i jak pluł wodą tak pluje żadnych zmian U mnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 U mnie tak samo pluje woda rano po odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 u mnie pluje wodą nawet z uszkodzonymi katami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 koledzy nie mieliście chemii i fizyki w szkole? wszystko jest jak najbardziej ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się