skoku233 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Witam. Prosze a analize logow dla silnika 2,5 V6 TDI 150km AKN Statyczne: 000 Log (3 - 000) 001 Log (0 - 001) 003 Log (1 - 003) 004 Log (4 - 004) 007 Log (6 - 007) 013 Log (5 - 013) 014 Log (7 - 014) 018 Log (2 - 018) Basic: 000 Log (3 - 000) 003 Log (2 - 003) 004 Log (0 - 004) 011 Log (1 - 011) Dynamiczne III Bieg: 000 Log (6 - 000) 001 Log (3 - 001) 003 Log (1 - 003) 004 Log (2 - 004) 008 Log (4 - 008) 010 Log (5 - 010) 011 Log (0 - 011) Jesli jakies wartosci sa nie halo prosze o informacje z jakiej przyczyny oraz jakie powinny byc. Z gory dziekuje za pomoc.
przemik Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Regulacja cisnienia doladowania lezy na obie łopatki. Do sprawdzenia : - weze ukladu podcisnienia - przedmuchac/wymienic Po tym powtorz logi 011 i 010 dynamiczne.
skoku233 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 a jak sie miewa kat wtrysku? czy powinien byc taki sam jak w 1.9? Jesli inny to jaki?
przemik Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Nie jest taki sam jak w 1.9. Moglby byc lepszy, ale trzyma sie w normie.
skoku233 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 to moje pytanie nawiazuje sie jaki powinien byc ustawiajac go w grupie 000 BS w drugiej kolumnie? oraz do jakiej wartosci mozna zwiekszyc dawke paliwa?
przemik Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 W tym silniku kat wtrysku sprawdzamy w 004 Basic Settings ma być 2*ATDC [+/-2* - czyli 0* - 4*ATDC] na Late przy 100% wysterowaniu nastawnika. Tutaj masz jak ustawic http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf Nie kombinujemy tez nic z dawką paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się