nowal Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Witam. Mam problem z wariującym wskaźnikiem temperatury cieczy i niedziałającym prędkościomierzem. Zauwazyłem że dzieje się tak tylko gdy na dworze pada, wieczorami i w nocy gdy jest większa wilgotność powietrza. Wskaźnik temp cieczy po załączeniu zapłonu wskazuje max temperaturę i powoli spada do zera trwa to 2-3 min. Prędkościomierz w ogole nie działa ale zaczyna działać jak silnik sie troche zagrzeje po kilku kilometrach. Najpierw skacze od zera np do 60 a pozniej działa normalnie. Jak przejade kilka kilometrów i wszystko sie nagrzeje to moge gasic auto i odpalac i wszystko jest ok. Od czego zacząć? Licznik, komputer, czujniki?
nowal Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 Licznik A co dokladniej w liczniku? jakies luty do poprawek czy kable?
czester50 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Licznik A co dokladniej w liczniku? jakies luty do poprawek czy kable Z opisu z 1 postu wyglada ze masz cos z masa . Moze kostka? doprowadzajaca sygnaly do licznika? Uzyj plynu w sprayu " Kontakt "spryskaj wszyskie styki - powinno pomoc
nowal Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 Licznik A co dokladniej w liczniku? jakies luty do poprawek czy kable Z opisu z 1 postu wyglada ze masz cos z masa . Moze kostka? doprowadzajaca sygnaly do licznika? Uzyj plynu w sprayu " Kontakt "spryskaj wszyskie styki - powinno pomoc Właśnie tak myslalem zeby zrobić. Zobaczymy czy pomoże. Dzieki za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się