Skocz do zawartości

czester50

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czester50

Informacje

  • Imię
    Czeslaw
  • Miasto
    Wroclaw

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia czester50

0

Reputacja

  1. Sznowni Panstwo Jestem po wymianie felernego wałka wraz z imbusem zakupionego z Waszej aukcji . Chciałbym powiedziec ,ze podejscie do indywidualnej osoby - znakomite , wymienialem walek sam wraz z mechanikiem ,ktory pierwszy raz to robil, trzy razy dzwonilem i za kazdym razem otrzymywalem konkretna i rzeczowa odpowiedz na zadane pytanie. Dlatego Wielki szacun za robote ktora robicie Bede goraco polecal Wasza firme osobom , ktorym bedzie wskazane wymianic felerny wałek. . Walek wraz z imbusem wyslany
  2. Panowie Ja mam inne pytanie odnosnie tych brokow . Czy brak jednej - lub wiecej zaslepek m.innymi od strony wakupompy moze spowodowac ,ze cisnienie oleju bedzie mniejsze co spowoduje ze wakupompa bedzie slabiej smarowana(uszczelniona ) , co wiaze sie ze zle dzialajacym serwo -twardy pedal hamulca przy malych obrotach silnmika
  3. Ja mialem Taki sam problem . Jestem po wymianie (wczoraj ) felernego walka i zabieraka. a wiec jak z demontowac miske olejowa : 1. demontujemy oba kola - podpieramy auto na kobylkach. 2 demontojemy oslone dolna wraz ze wszystkimi wieszakami oslony 3. odkrecamy belke stabilizatora( mocowana do zawieszenia poduszek ) 4 ustawiamy na kole zamachowym okienko przez ktore odkrecamy najpierw jedna , a nastepnie 2 srobe ( imbus 5 nie dlugi ja musialem obciac poniewaz nie ma miejsca oby go obrocic 5 Podpieramy silnik oby moc go potem podniesc do gory opieramy belke do mocowania silnika na rantach blotnikow 6 odkrecamy mocowanie silnika do poduszki- z obu stron 7 potem podnosimy silnik do gory - zwalniamy poduszki, ktore nastepnie odkrecamy -poduszka lewa patrzac z przodu samochodu rozpiac mocowanie kabla do rozrusznika Czarna oslona 8 odkrecamy cale oprzyrzadowanie przekrecone do miski olejowe,j u mnie chlodnica do oleju, przewod do klimy . sciagamy pasek klinowy poniewaz musimy odkrecic sprezarke klimy, ktora podwieszamy na "trykach " 9 Ja po lewej stronie wsadzilem kolek miedzy belke a nadwozie ( dosc Gruby, aby odsunac belke zawieszenia w dol I wtedy dkrecamu wszystkie sruby ( 10 na imbus 5) po obwodzie miski olejowe , a nastepnie z czola 13 chyba 4 szt i od spodu dwie dlugie sruby (13) mocowane do bloku silnika od spodu i nie trzeba zapopomniec o ukrytych 2 srubach (10) na imbus 5 szt 2 kolo kola zamachowego po wykonaniu wszystkich czynnosci mala delikatna dzwignia miedzy miska a blokiem ,miska schodzi bez problemu . Cala oparecja trwala ok 8 godz i dwoch ludzi tzn demontaz i ponowny montaz wmniana felernego zabieraka i walka wyrownawczego Do wymiany wadliwego walka i zabieraka konieczne jest zablokowanie rozrzadu tak jak do jego wymiany pozd i zycze owocnych prac
  4. Witam Panowie mam pytanie czy uszczelka (metalowa) pod tandemowa pompe Waku+paliwo musi byc dokrecana okreslonym momentem , czy dokrecic na tak zwanego " czuja". A dlaczego sie pytam w moim A4 B7 nie nagle , ale po wjezdzie do garazu pedal hamulca "twardy" jakos zahamowalem. Pojechalem do kolegi mechanika i zakleilismy kruciec wychodzaczy z wakupompy i na drugi dzien to samo twardy pedal mala skutecznosc hamowania, zamowilem waku wraz z uszczelka , wymienilismy waku, hamulec mieki, ale po wjezdzie do garazu zauwazylem rope na betonowej posadzce. Pod miejscem gdzie montowana jest pompa slady ropy. Oddalem pompe zamowilem inna i stad takie pytanie czy trzeba ta pompe dokrecac momentem (jakim ewentualnie ), czy tez przykrecic na tzw. czuja. To nikt nie zna odpowiedzi ?. Zapytalem mechanika, metalowa uszczelke pod tandemowa pompe przykrecamy do oporu
  5. Ja wiercilem po 2 2.5mm otwory w kazdej srubie, a potem szzypce i idzie bez problemow .Po tym zabiegu sruby do ponownego uzycia .
  6. A gdzie tak tanio robia ? jakis namiar , - we Wroclawiu za ta przyjemnosc trzeba zaplacic 1600 zl.
  7. witam Z twojego opisu mozna wnioskowac ,ze akumulator sie konczy- lub zle polaczenie na klemach akumulatora. Sprawdz jakie jest napiecie na Aku - powinno byc ok 12.5 V jezeli jest mniej to znasz przyczyne, ponadto podlacz voltomierz pod aku i wtedy zakrec rozrusznikiem , jezeli napiecie spadnie ponizej 10V to kup nowy AKu
  8. Panowie , generalnie to : masz stluczke,kolizje,nie z twojej winy - dzwon na Policje chocbys mial czekac pol nocy, nie przejmuj sie sprawca,ze dostanie mandat i punkty karne ,masz czysta sprawe ubezpieczalnia ,notatka z policji ogladziny samochodu i kosztorys.
  9. we wroclawiu wymiana procesoa na karcie graficznej ok 400 zl i 1 rok gwarancji , Hp maja ta wade ze leca wlasnie karty graficzne. Nie trzeba wymieniac calej plyty Mozna wylac poczta . Serwis miesci sie na ul Hauke Bossaka blizszych danych nie mam http://wroclaw-serwis-komputerowy.pl/hp
  10. Po wrzuceniu wstecznego - powinieneś mieć pojedynczy sygnał potwierdzający włączenie PDC. Dalsze pikanie to już albo sygnał z czujników albo sygnalizacja usterki (np. stały beep gdy z tyłu nie ma żadnej przeszkody). ...napisz coś więcej. Witam Przeprawszam, ze nie odpowiedzialem predzej na zadane pytanie, al przyjechala rodzinka z USA i brak bylo czasu na przegladanie Forum Ale do rzeczy , rzeczywiscie tak bylo jak napisales, krotki sygnal wlaczenia PDC i dalej sygnaly gdy zbizam sie tylem do przeszkody . Ale po zimie wymylem auto i zauwazylem ,ze ktos przetarl mi tylny zderzak ( chamstwo totalne , ze nie zostawil informacji ) m.innymi po prawym zewnetrznym sensorze, ale po myjce bylo wsio ok, lecz po kilkuminutowym postoju postoju odpalilem auto wlaczylem wsteczny i uslyszalem dlugi pisk - sygnal , i po chwili cisza. zatrzymalem sie auto na Parking i z powrotem na Wsteczny i cisza brak rakcji na wlaczenie wstecznego. Caly czas przez ok 2 m- cy wlaczam wsteczny - dlugi syglal i brak reakcji na jakiekolwiek przeszkody - cisza . Wlaczasz R - dlugi sygnal-brak krotkich sygnalow informujacych o przeszkodzie , ale tak jak pisalem wczesniej , ponowne wylaczenie i wlaczenie brak rekacji - cisza w glosniku. Przedwczoraj o dziwo wjezdzam do garazu i wsio dziala bez zastrzezen. BYc moze , ze problem lezy w tym przetartym sensorze -moze jest pekniety od srodka i zbiera wode ,ktora powoduje zwarcie ?,ale czy uszkodzenie spowoduje brak sekwencji wlaczenia -jest sygnal wylaczenie i ponowne wlaczenie brak sygnalu. Po wlaczeniu wstecznego swiatla sie zapalaja, WAG-iem nie sprawdzalem czy sa bledy . po niedzieli mam dostac WAG-a i wtedy sprawdze oraz opisze co i jak Ale teraz prosze o ewentualne wskazowki odnosnie dalszego postepowania . Ps p. Bartku mam jeszcze pare pytan odnosnie multironika ,ale to w innym watku pozdr
  11. witam Czy mozecie aodpowiedziec , w ktorym miejscu znajuje sie wlacznik paktronika tyl w multitroniku, po wlaczeniu wstecznego czasem pipczy , a czasem cisza
  12. czester50

    dwumas

    Witam Nie chce zakladac nowego watku odnosnie kola dwumasowego , dlatego postanowilem napisac tutaj. Mam dylemat A-4 z roku 2007 silnik BPW typ 8EC skrzynia Multitronic podczas odpalania na zimnym silniku samochod zachowuje sie "normalnie", natomiast zaniepokoil mnie fakt, ze po przejechaniu np. 50 km-a takze w miescie po osiagnieciu wymaganej temperatury silnika po wylaczeniu rowniez nie ma "dodatkowych " efektow dzwiekowych. Natomiast ponowne uruchomienie silnika powoduje metaliczno- gluchy halas w okolicach kola dwumasowego. W czasie jazdy nic nie trzesie rusza i przyspiesza bez zastrzezen - trasa Wroclaw -Hamburg z jednym postojem tam i z powrotem bez uwag. Wiem , ze halas podczas odpalania cieplego auta , jest spowodowany kolem dwumasowym Czy wg Was nalezy wymienic kolo dwumasowe na nowe , czy regenerowane ( oferta firmy z Poznania 800 zl gwarancja 12 m-cy) . Kosztu nwego dwumasa w ASO jeszcze nie sprawdzalem, a moze sa zamienniki LUk-ale w googlach nie ma firm oferujacych dwumasy do multitronica- a moze nie potrafie odszukac. prosze opinie w tym temacie
  13. Na 100% zla geomeria zawieszenia przedniego - masz rozbiezna geomerie kol - czyli oba kola na zewnatrz patrzac od przodu samochodu, i dlatego zdziera Ci opony od wewnatrz
  14. Witam Panowie gdzie we wrocławiu mzna kupic wzglednie tanio uzywana felge stalowa do A4 z 2007 16 5x112
  15. czester50

    Dwumas jakie objawy?

    Witam podepne sie pod ten temat ,rowniez z zapytaniem: czy kompletny dwumas jest taki sam do manualnych,jak tez multitronica ? I jaka jest cena tego elementu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...