P_R_Z_E_M_O 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Jakiś czas temu w innym temacie rozmawialismy o kontrolce i ubytku płynu. Nic nie znalazłem az do dzis kiedy po kilku pożadnych hamowaniach zaczoł płyn leciec , plama w momencie. Powiedzcie czy szukac zacisku całego czy reperaturki i w jakich cenach to mozna dostac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymiano 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 myślę że zacisku lepiej, ok 100zł używka pewnie kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 dawaj go do mnie :decayed: koszta znikome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi281 0 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zestaw naprawczy łącznie z gumkami prowadnic kosztuje około 40 zeta, może nawet mniej, a jak wymienić to chyba już gdzieś widziałem na forum. Roboty dużo nie ma, trzeba tylko na spokojnie przysiąść no i zdemontować cieknący zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 a jak wymienić to chyba już gdzieś widziałem na forum. Roboty dużo nie ma, szczęścia życzę, widze ze nie masz kompletnie pojecia co piszesz :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 powodzenia przy ściąganiu pierścienia, a potem jeszcze więcej przy ponownym wkładaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P_R_Z_E_M_O 0 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Załozyłem te gumki , zlozylem do kupy . Ciężko było seger wyciagnać ,zrobiłem to nozyczkami . Przewiozłem sie troche pohamowałem i znowu puścił. Chyba czeka mnie kupno zacisku bo nie mam hamulca wcale. Ale jakoś jeżdze. ma ktoś do sprzedania? lewy tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 zle poskładałeś ten bałagan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P_R_Z_E_M_O 0 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Nie mówie że nie... gdybym bliżej był do Ciebie bym podjechał jak mówisz ,próbować raz jeszcze robić czy kupic nowy czy uzywany>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Nie mówie że nie... gdybym bliżej był do Ciebie bym podjechał jak mówisz ,próbować raz jeszcze robić czy kupic nowy czy uzywany>? Przemek.. wyślij do Deva na regenerację. On Ci to profesjonalnie poskłada i pomaluje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 taaaa i kosztuje to 200zł za komplet z jarzmami :decayed: ale jak ktos chce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 a w b5 były takie same zaciski co w b6? tzn aluminiowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 w B6 245 i 255 były alu to te same zaciski ale w B5 wystepowały tez zeliwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się