robirat Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam. Z prosba do osob oriętujących sie w temacie LPG. Prawie zawsze na zimnym silniku pojawia sie falowanie na obrotach od 900 do 1100 (zapewne jest w trybie ssania) a po 2-3min spada do 900 i rowniez jest falownie tzn nawet slychac po pracy silnika nie rowna prace. Wcześniej niby tego nie bylo , poczatek po zalozeniu sekwencji Stag 300 premium , juz na ustawieniu LPG bylem i ten sam objaw.
juby_p Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 poproszę fotki z pod maski szczególnie nawiercenia kolektora ssącego
itor Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam. Z prosba do osob oriętujących sie w temacie LPG. Prawie zawsze na zimnym silniku pojawia sie falowanie na obrotach od 900 do 1100 (zapewne jest w trybie ssania) a po 2-3min spada do 900 i rowniez jest falownie tzn nawet slychac po pracy silnika nie rowna prace. Wcześniej niby tego nie bylo , poczatek po zalozeniu sekwencji Stag 300 premium , juz na ustawieniu LPG bylem i ten sam objaw. sparwdz przy zawozre od kierownicy powietrza czy nie spadl wezyk oraz od regulatora cisnienia do przepustnicy, takze pod oslona ozdobna czy nie pekl wezyk od czwornika odmy
Dajmon Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Na zimnym silniku, czyli podczas uruchomienia go, silnik pracuje na Pb. Dopiero po nagrzaniu się do pewnej ustalonej temperatury, instalacja LPG uruchamia się wyłączając PB. Określ dokładniej sytuację, tzn. czy problem występuje na PB czy na LPG, czyli w którym momencie - przed przełączeniem się, czy po przełączeniu. W ogóle, to dobrze by było gdybyś uzupełnił swój profil, bo tak nie Wiem z jaką maszyną Mamy do czynienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się