A4_Dominik_WAW Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Touran z mojej rodziny cierpi na dziwne potrząsanie na biegu jałowym, może wiecie od czego ? W silniku miałem takie błędy 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame RPM: 882 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 13.5°C Bin. Bits: 10110000 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 - 000 - - Freeze Frame RPM: 882 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 13.5°C Bin. Bits: 10110000 16785 - EGR System: Insufficient Flow P0401 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1428 /min Torque: 30.0 Nm Speed: 52.0 km/h Load: 10.2 % Duty Cycle: 14.7 % Bin. Bits: 00001000 Mass Air / Rev.: 220.0 mg/str Mass Air / Rev.: 375.0 mg/str Teraz w pierwszej kolejności idą świeczki do wymiany. EGR z zewnątrz jest czysty natomiast w odmie był już olej więc pójdzie wszystko do czyszczenia. Zrobiłem takie logi: Basic settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_47370.html Grupy normalne: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_47371.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_47372.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_47373.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_47374.html Dzisiaj ustawiłem kąt synchronizacji bo był na -1.1 wydawało mi się że sytuacja się poprawiła ale później odpaliłem i dalej trzęsie. Wydaje mi się że jest to od tych skaczących obrotów, kiedyś pojawił mi się błąd przepływomierza ale wykasowałem go i nie wraca. Może wymienić ten czujnik obrotów G28 ? Samochód jest po wymianie rozrządu i dwumasa, może właśnie od dwumasa jest to trzęsienie bo nie do końca wierze w jego dobrą wymianę przez mechanika który to robił. Albo filtr paliwa ? Proszę o wszystkie uwagi i sugestie.
przemik Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Silnik BKC. Te błedy od swieczek dają sie skasowac ? EGR - wygalda na dobry - w sensie pracuje poprawnie. BIP w górnych granicach.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Silnik BKC. Te błedy od swieczek dają sie skasowac ? EGR - wygalda na dobry - w sensie pracuje poprawnie. BIP w górnych granicach. Silnik AVQ. Tak błędy od świeczek się kasują ale wracają za jakiś czas. EGR hmmm wczoraj zdjąłem odmę i było w niej sporo oleju tak jak w EGR-ze można coś z tym zrobić ? Ciekawe dlaczego jest ten błąd skoro egr pracuje poprawnie. Na pompki może zalać jakiegoś stp ? Czy to już nie ma sensu dodam że ma nalatane ok 230 tys. może właśnie od pompek jest to potrząsanie na jałowym[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 10:52_________________________________________________Czy ktoś może udzielić mi jakiś rad będę mega wdzięczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się