Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BDG] nowy wykres z Dynosoftu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to juz drugi wykres tej A4 bo pierwszy wkleił jej poprzedni wlasciciel po chipie u Rogala ,a ja pojechalem wczoraj do Aligatora na diagnostyke i przy okazji shamowalismy autko i o dziwo wykres rozni sie diametrialnie od pierwszego(prawdopodobnie po wymianie wtryskow).Ocencie sami.

rogal.jpg

aligator.jpg

Opublikowano

roznica konkret , prawie jak bys nowy program zrobil :)

Opublikowano

Wojtek jakies poprawki wprowadzil,ale nie wiem jak powazne

Opublikowano

To moja eks A4 ;( ;(

Wiec tak ...jak ja robilem program u Rogala to wtryski laly :gwizdanie: :gwizdanie: - ale to temat na inna rozmowe ,zreszta juz byl tu poruszany kiedys i skonczyl sie jak sie skonczyl.

2 miesiace po programie wymienilem wtryskiwacze ustawilem pompe i auto lekko odzylo , co wiecej spadlo spalanie (wsumie norma jak na tamtych lalo).

Teraz Daniel sprawil mi mila niespodzianke bo nawet nie wiedzialem ze ten samochod mial taki niuton i taka moc :decayed: :decayed: .

Mimo tego jak stwierdzil Daniel jakis mulowaty :wink4: :wink4: .

Nawiasem mowiac juz rozumiem dlaczego objezdzalem A6 3.0TDI Q :decayed:

p.s. warto zauwazyc ze po wymienie wtyrskow dolek przy niutach zniknol... Rogal twierdzil ze to overboost i pewnie tak jest ale ... dziwne ze wymiana wtryskiwaczy prawie calkowicie go wyeliminowala :gwizdanie:

p.s2. Jak zaprezentowalem moj wykres 2 lata temu to mowiono o tym ze przeplywka niedomaga(zreszta Rogal tez o tym wspominal)... Przejezdzilem na tym przeplywomierzu 60kkm , Piotr potwierdzil ze przeplywka jest w b.dobrym stanie , i nie trzeba znia nic robic ... :gwizdanie:

[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 22:28_________________________________________________

Wojtek jakies poprawki wprowadzil,ale nie wiem jak powazne

bardzo male poprawki , przesunol moment ,zmniejszyl go i uzyskal ciut wiecej koni . Mysle ze na drodze wogole nie odczuwalne.

Opublikowano

faktycznie zadnej roznicy nie odczowam w czasie jazdy.Z przeplywka jest wszystko ok tylko wyszly jakies niewielkie korekcje na wtryskach i lekko przestawiony kąt wtrysku,ale wszystko jest jeszcze w normie.Dziwi mnie tylko ze wyszlo tyle koni bo czytalem na forum ze 2,5 maja jakies blokady na pompie i niewiele mozna z nich wycisnac,a tu masz 412Nm :mysli::)

Opublikowano

Ze rogal zły i niedobry to już słyszeliśmy,musi chłopak kupić sobie tester boscha zanim wpadnie do niego jeszcze raz taka maruda. :polew: :polew:

Podobno makarony robią już jakieś większe końcówki do tych wtryskiwaczy nie warto było zaryzykować czy piotrus nie pozwolił?

Może jakieś 220 by wyrzygał?

Opublikowano

Marwel powiem CI wprost , Milcz :decayed: , bo znow zaczynasz glupoty gadac.

Widzisz gdzies najazd na Rogala ?? - nawet kiedys wspominalem o tym ze nie mam zarzutu do programu bo jak widac jest b.dobry. do czego byl zarzut to dobrze powienienes pamietac chyba ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem - ale wtym wieku to juz katastrofa i nic ztym nie zrobisz :good:

Przedstawione sa fakty i po 2latach wyglada na to ze jednak wtryskiwacze znaczaco zmienily pewne sprawy :decayed: Co mocy przybylo od jezdzenia :polew: .

W temacie o zczipowaniu narywajacego BDG pyszczyles jak malo kto majac w zasadzie gow** do powiedzenia tu zaczynasz od nowa.

Opublikowano

W temacie o zczipowaniu narywajacego BDG pyszczyles jak malo kto majac w zasadzie gow** do powiedzenia tu zaczynasz od nowa.

Chyba dlatego za na co dzień mam do czynienia z takimi melepetami ze co byś im nie zrobił zawsze będzie za drogo i źle.

W tym wieku taki maruder,co to będzie za 20 lat?

program u Rogala

Rogal twierdzil

Rogal tez o tym wspominal

Ach ten rogal.

Opublikowano

Jak cos cytujesz Jelopie to rob to z glowa ... bo dalej twierdze ze nie umiesz czytac ze zrozumieniem .

Rogal twierdzil ze to overboost i pewnie tak jest ale
.jak ja robilem program u Rogala to wtryski laly

To SA FAKTY !! I nie czepiam sie Tu Rogala jakby to robil kto inny to tez bym to napisal tylko wtedy reakcja moglaby byc inna .

Marudny i w dodatku nudny to jestes Ty . tam jest taki odnosnik "Forum techniczne" .Rozmawialismy tu o wykresie i o dolegliwosciach samochodu(sprzed 2lat) dopoki nie pojawiles sie Ty, bo zadna Twoja wypowiedz nie byla zwiazana z tym watkiem . Argumentow jak zawsze masz 0 ale glos zabierasz i krzyczysz glosno. Masz problem do Piotrka to zalatw to sobie znim , jestes Rogala giermkiem to nie moja sprawa, ale nie wcinaj sie miedzy wersy ze swoim slodkim pierdzeniem . :hi:

Powtarzam ja Nic na Rogallotiego tu nie pisze(program zrobil dobry co widac po wykresie !!) , kolega przedstawil wykres auta 60kkm po wymianie wtryskiwaczy .

p.s. nie wiem jakich masz klientow, ale jak co drugi dzien masz znimi problem to wspolczuje ze Ty diagnozujesz im samochod . Generalnie jak sie cos robi dobrze i rzetelnie to sie nikt o nic nie pulta. Nie mam samochodu od wczoraj i nie pierwszy raz cos naprawiam, i nie przypominam sobie zebym do kogos mial o cos jakies ale bezpodstawnie.

Opublikowano

Dołek na wykresie znikł bo teraz silnik ma inne przebiegi. Na moim wykresie miał przy 1600obr ok 340Nm teraz ma przy tych samych obrotach ok 275Nm. To nie wymiana wtrysków na ten dołek wpłynęła i go wyeliminowała.

Co do przepływki to gdyby była oki to nie trzeba by było korygowac jej wskazan w programie. Jej liniowosc mozna korygowac bez konca tylko przyjdzie czas ze auto juz na pół gazu bedzie jechało jak na cały. Przerobiona liniowosc czujnika wpłyneła na jej wskazania dlatego Piotrus myslał ze jest dobra :-)))) ahh trudno posłuchac tunera... który zaoszczedził wydatków na kolejne 60kkm.

Merewel nie jest moim adwokatem ale Twoje wypowiedzi sa z podtekstami i to go obuzyło. Ja je odebrałem tak jak i on wiec dwie osoby chyba nie maja problemów z czytaniem.

Twój diagnosta ostatnio pokazał klase przy VP110PS w A6 tak wiec pozostawmy to bez komentarza, raczej unikałbym brania pod uwage opinii kogos kto nie kmini silników z przed 15tu lat. Podobnie było z twierdzeniem nt. programu w Twoim wozie.

Opublikowano

Ciesze sie ze zabrales glos w sprawie :hi: .

Co do przeplywomierza nie wiedzialem ze wykonywales jakas korekte jego wskazan. :)

Skad w takim razie taka roznica w koniach a glownie w momencie (+30NM) ?

Opublikowano

Hamownie z Wojtkiem mamy skalibrowane identycznie i fizycznie sa one identyczne. Wiec motorownia musi byc mocniejsza. Hey.

Opublikowano

Hamownie z Wojtkiem mamy skalibrowane identycznie i fizycznie sa one identyczne. Wiec motorownia musi byc mocniejsza. Hey.

tak poprostu sama z siebie ? Wymiana wtryskiwaczy ktore defacto w momencie robienia programu byly w kiepskim stanie , nie wplynela na to ? Bo az mi sie nie chce wierzyc ?.

Opublikowano

Co do przepływki to gdyby była oki to nie trzeba by było korygowac jej wskazan w programie. Jej liniowosc mozna korygowac bez konca tylko przyjdzie czas ze auto juz na pół gazu bedzie jechało jak na cały. Przerobiona liniowosc czujnika wpłyneła na jej wskazania dlatego Piotrus myslał ze jest dobra :-)))) ahh trudno posłuchac tunera... który zaoszczedził wydatków na kolejne 60kkm.

Moge prosic o wiecej informacji w tej kwestii tzn potwierdzenie ze w logach w MAF i Spec byly wartosci z programu????

Opublikowano

letallec: pytasz o logi auta które robiłem dwa lata temu ? zreszta nie rozumiem pytania poniewaz nie istnieje pojecia zadany MAF.

mmcv: soft ten sam, hamownie blizniacze, własnie mysle o ukł. paliwowym (wtryski ect)

Opublikowano

letallec: pytasz o logi auta które robiłem dwa lata temu ? zreszta nie rozumiem pytania poniewaz nie istnieje pojecia zadany MAF.

mmcv: soft ten sam, hamownie blizniacze, własnie mysle o ukł. paliwowym (wtryski ect)

Tak, tak, pomylilem pojecia. juz wyjasniam. Logi w pozycjach MAF (specified) i MAF (actual) wskazuja pewne wartosci. Napisales ze Piotrus sie pomylił w analizie, gdyz "zmieniles liniowosc czujnika"(nie wnikam w szczegoly), wiec interesuje mnie to czy wartosci w MAF (actual) to wartosci "z czujnika", czy modyfikowane przez program.

Opublikowano

Czujnik to tylko czesc który "zwraca" sygnał/napiecie na ECU.

Opublikowano

Czujnik to tylko czesc który "zwraca" sygnał/napiecie na ECU.

Nie no, to jest oczywista oczywistość. Jeszcze źle to napisałem? Czy próbuję wyciągać jakieś tajemnice "zawodowe"?

Opublikowano

mmcv: soft ten sam, hamownie blizniacze, własnie mysle o ukł. paliwowym (wtryski ect)

no wlasnie na to wyglada ze jednak tamte juz nie dawaly sobie rady , wiec decyzja o ich wymianie byla sluszna.

Dzieki za program bo pomimo wszystko(Nasza dyskusja,kiedys tam :wink4: ) z autem naprawde nic niepokojacego sie nie dzialo . Zadnych problemow z turbo czy dwumasem .

Opublikowano

letallec: Luzik nie próbujesz nic wyciagac przynajmniej ja tego nie odbieram w ten sposób na chwile obecna. Czujnik to czujnik, a to jak przetworzy z niego informacje ECU to juz najważniejsze :wink4:

mmcv: ja naprawde staram sie zrobic tak żebyscie byli happy. Ale jestem tylko człowiekiem tak wiec jak ktos spodziewał sie czegos innego, jest niezadowolony/ma pytania/uwagi zawsze ma prawo uderzyc do nas.

Ciesze sie, że wóz juz tyle czasu jedzi dobrze, został w klubie i ma ochote generowac moc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...