Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Porada jakie oznaczenie silnika BRE czy BRD


klaudik

Rekomendowane odpowiedzi

witam was koledzy niestety zjumali mi auto a mianowicie audi a 4 b7 1.9 tdi 116 km i teraz jestem na zakupie tej samej marki i modelu tylko z silnikiem 2.0 i tu moje pytanko jakie oznaczenie wybrac bre 140 kony lub brd 170km biore tylko auto pod uwage roczniki 2006 i 2007 lub z innym oznaczeniem silnika? prosze o porade choc 170 km jest mniej i ciezko trafic na fajna wersje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz BRD-ema :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRE ostatnia 140tka w PD, udana konstrukcja, miałem taki motor, od nowości 155 tkm przez 2 lata + wirus i żadnych ale to żadnych problemów, BRD za to miały full problemów, wystarczy poszukać na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniejsze 140 były awaryjne a 170 tez nie były bez wad, na temat tych silników jest bardzo dużo publikacji więc radzę poczytać i się nie zniechęcać anie do jednego ani do drugiego, ja napisałem o BRE bo taki miałem u siebie jako ostatnią wersję 140 PD czyli dopracowaną[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 00:25_________________________________________________jak się ktoś upiera na quattro to niech bierze BRD (z tego co wiem BRD było w większości z q) jak nie to BRE po programie lepiej śmiga niż seryjne BRD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpisz w wyszukiwarkę na forum takie coś: [bRD] i zaznacz dział silniki diesla

pokażą Ci się wątki na temat BRD, tak samo możesz zrobić z każdym innym motorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam BRE z 2006 i tylko 112 tysi przejechane i jak na razie spoko (odpukać) choć na forum wieje grozą. Przy 120 tysi zrobię rozrząd i każę sprawdzić imbus i dalej będę się kulał. Tyle ode mnie, bez lukru, tylko spis z natury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zrobił identycznie jak teraz zrobiłem czyli jeżeli 2.0 to bym kupił BPW a dlaczego, już mówię:

silnik bardzo podobny do 1.9TDI BKE/BRB bo jest 8V ale różni się pompą oleju i tym, że ma DPF chociaż BRB tez już niektóre miały

głowica taka sama jak w 1.9 (identyko numery) szklanki, itd też to samo więc generalnie góra tania w porównaniu do 16V bo koszt szklanek do 16V to wydatek ponad 2k PLN

pompowtryski są BOSCHA (konstrukcja taka sama jak w AWX/AVF itd) - i najważniejsze NIE PADAJĄ TAK JAK SIEMENSY W BRD :cool1:

więc przy zmianie rozrządu założę sobie pompę oleju od 1.9 i będę śmigał bez najmniejszego stresu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Twoim miejscu celowałbym w BPW jak doradza Antonio lub ewentualnie BRE taki jak miał Vario ... znałem bardzo dobrze autko Vario przed kradzieżą i spisywał mu się rewelacyjnie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze do wczoraj chciałem sprzedać auto i podesłałem link klaudikowi ale nawet nie odpisał jednego zdania :cool1:

teraz pewnie szuka BPW na allegro :polew:

ja niestety już nie sprzedaję :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w profilu ma wpisany BRB 1.9 .... może taki właśnie nabył a swoją drogą to dziwna sprawa bo wolałbym kupić od zaufanego klubowicza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRB ma w profilu cały czas

chciałem sprzedać bo chciałem zainwestować trochę wziętej kwoty ale odpuściłem, odłożyłem plan na przyszły rok :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...