Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana hamulców przednich na 312mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kurde, znalazlem sklep, ktory ma niby wszystkie jarzma do kazdego modelu, pisze im, ze chce pod tarcze 312mm Audi A4 B6 a oni, ze nie moga znalezc, bo prawdopodobnie NIE MA takiego w katalogu. Wiec o co chodzi, napisalem im, ze byly takie w B6 3.0 benzyna badz 2.5TDI 180KM...

podaj adres tego sklepu ...

Opublikowano

no to teraz sie wsciekłem :evil: ;(

Opublikowano

Jak wygląda sprawa ze zmianą tarcz na 312, ale w B5 ??

Opublikowano

Op, sorry! :) Nie zauważyłem tematu z B5... ;-) Dzięki.

Opublikowano

Panowie

zatem sumując , przy przesiadce ze standardowaych 288 w B6 na 312 potrzeba:

tarcz

jarzm

koła min 16 stalowe - zakłądam że letnie mamy przynajmniej 16

klocki i zaciski mogą zostać te same.

Teraz pytania:

1. Czy do tarczy 312 mogę wrzucić zaciski z klockami od 312 - czy warto, i bedzie jakaś różnica - zakłądam że nie trzeba tu zmieniać zwrotnic itp?

2. Czy tarcze 312 kupujecie ori czy Zimmerman + klocki Ferodo lub Saxid będą dawały ten sam efekt ?

Pozdrawiam

Placek

Opublikowano

1. Czy do tarczy 312 mogę wrzucić zaciski z klockami od 312 - czy warto, i bedzie jakaś różnica - zakłądam że nie trzeba tu zmieniać zwrotnic itp?

Zaciski i kocki w 288 i 312 są dokładnie takie same więc nie ma potrzeby ich wymieniać, wystarczą tylko jarzma.

Opublikowano

swap na 312mm

zimmerman gładki i klocki textar

efekt hamowania bdb+

klocki pylą i jak tarcza zimna potrafi nie miłosiernie zapiszczeć ale tylko ten pierwszy raz

Opublikowano

Panowie a jak to jest z tyłem. Mam w B6 serię - chyba jestem tam 245 i okazało się że klocki juz dogorywają. Powiedzcie co zrobić:

Może kupić teraz od razu większe tarcze z klockami - i tu pytanie jakie i co bym musiał zmienić dodatkowo, jarzma, zaciski?

Teraz kupić same klocki a jak będę zmieniał przód to spróbować wrzucić frontowe tarcze na tył - nie wiem czy to realne i ponownie co by się dało przełożyć?

Opublikowano

Zatem te jarzma będę pasowały z tarczami przednimi i klockami P&P na tył ?

Zero dystansów, podkładek itp ?

Nie

Opublikowano

Żeby wymienić tylne hamulce na 288 trzeba wymienić wszystko to jest: zaciski, jarzma, klocki, tarcze i osłony za tarczą.

Tarcza 288 w tylny hamulcach jest inna niż z przodu jest to tarcza nie wentylowana ma grubość tylko 12mm. Jarzmo z 288 nie pasuje do zacisku z 245.

Hamulce takie na tył idealnie pasują z B7 2,0 TFSi ja takie zakładałem i wszystko pasuje p&p. Najlepszą opcją jest przeszczep całych hamulców z B7 2,0 TFSi i przodu i tyłu.

Opublikowano

320x30 przód i 288x12 tył. Ja takie zakładałem i wszystko pasuje P&P.

Opublikowano

no zatyem jesli chodzi o tarcze to faktycznie zestaw malina.

Piszesz zestaw, zatem 4x tarcze zaciski jarzma i klocki - bez żadnych blach itp ?

Możęsz napisac jaki tego koszt jest orientacyjny ??

Opublikowano

Przód potrzeba:

Zaciski z uchwytami, tarcze, klocki

Na tył:

Zaciski z jarzmami, tarcze, klocki, osłony za tarcze.

Ja jeszcze wymieniłem elastyczne przewody hamulcowe na nowe i 1L płynu hamulcowego.

Cała operacja raze z wymianą kosztowała koło 2,6tyś zł :wink4: Z tym że klocki, tarcze i przewody były nowe reszta używka.

Opublikowano

Wszystko napisli co potrzeba :szukaj:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...