spanky Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 kurde, znalazlem sklep, ktory ma niby wszystkie jarzma do kazdego modelu, pisze im, ze chce pod tarcze 312mm Audi A4 B6 a oni, ze nie moga znalezc, bo prawdopodobnie NIE MA takiego w katalogu. Wiec o co chodzi, napisalem im, ze byly takie w B6 3.0 benzyna badz 2.5TDI 180KM... podaj adres tego sklepu ...
maciejski Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 http://autolech.com.pl/index.php?p527,jarzmo-zacisku-hamulcowego-audi
bakuś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jak wygląda sprawa ze zmianą tarcz na 312, ale w B5 ??
skalarx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jak wygląda sprawa ze zmianą tarcz na 312, ale w B5 ?? Prawie tak samo http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_swap_na_312mm_i_pytanie_o_uklad_hamulcowy-t83664.0.html
bakuś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Op, sorry! Nie zauważyłem tematu z B5... ;-) Dzięki.
Placek Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 Panowie zatem sumując , przy przesiadce ze standardowaych 288 w B6 na 312 potrzeba: tarcz jarzm koła min 16 stalowe - zakłądam że letnie mamy przynajmniej 16 klocki i zaciski mogą zostać te same. Teraz pytania: 1. Czy do tarczy 312 mogę wrzucić zaciski z klockami od 312 - czy warto, i bedzie jakaś różnica - zakłądam że nie trzeba tu zmieniać zwrotnic itp? 2. Czy tarcze 312 kupujecie ori czy Zimmerman + klocki Ferodo lub Saxid będą dawały ten sam efekt ? Pozdrawiam Placek
Jarol Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 1. Czy do tarczy 312 mogę wrzucić zaciski z klockami od 312 - czy warto, i bedzie jakaś różnica - zakłądam że nie trzeba tu zmieniać zwrotnic itp? Zaciski i kocki w 288 i 312 są dokładnie takie same więc nie ma potrzeby ich wymieniać, wystarczą tylko jarzma.
Cristoforo Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 swap na 312mm zimmerman gładki i klocki textar efekt hamowania bdb+ klocki pylą i jak tarcza zimna potrafi nie miłosiernie zapiszczeć ale tylko ten pierwszy raz
Placek Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Panowie a jak to jest z tyłem. Mam w B6 serię - chyba jestem tam 245 i okazało się że klocki juz dogorywają. Powiedzcie co zrobić: Może kupić teraz od razu większe tarcze z klockami - i tu pytanie jakie i co bym musiał zmienić dodatkowo, jarzma, zaciski? Teraz kupić same klocki a jak będę zmieniał przód to spróbować wrzucić frontowe tarcze na tył - nie wiem czy to realne i ponownie co by się dało przełożyć?
GRazny Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Placek zerknij do działu sprzedam bo coś tam widziałem 288 na tył...[br]Dopisany: 22 Lipiec 2009, 09:26_________________________________________________o tu masz od Wąskiego http://www.a4-klub.pl/smf/b6_jarzma_tyl_pod_288_mm-t88732.0.html
Placek Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Zatem te jarzma będę pasowały z tarczami przednimi i klockami P&P na tył ? Zero dystansów, podkładek itp ?
Wąski Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Zatem te jarzma będę pasowały z tarczami przednimi i klockami P&P na tył ? Zero dystansów, podkładek itp ? Nie
Jarol Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 Żeby wymienić tylne hamulce na 288 trzeba wymienić wszystko to jest: zaciski, jarzma, klocki, tarcze i osłony za tarczą. Tarcza 288 w tylny hamulcach jest inna niż z przodu jest to tarcza nie wentylowana ma grubość tylko 12mm. Jarzmo z 288 nie pasuje do zacisku z 245. Hamulce takie na tył idealnie pasują z B7 2,0 TFSi ja takie zakładałem i wszystko pasuje p&p. Najlepszą opcją jest przeszczep całych hamulców z B7 2,0 TFSi i przodu i tyłu.
Placek Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Hmm a front B7 2.0 TFSI jest 312 czy 320?
Jarol Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 320x30 przód i 288x12 tył. Ja takie zakładałem i wszystko pasuje P&P.
Placek Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 no zatyem jesli chodzi o tarcze to faktycznie zestaw malina. Piszesz zestaw, zatem 4x tarcze zaciski jarzma i klocki - bez żadnych blach itp ? Możęsz napisac jaki tego koszt jest orientacyjny ??
Jarol Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 Przód potrzeba: Zaciski z uchwytami, tarcze, klocki Na tył: Zaciski z jarzmami, tarcze, klocki, osłony za tarcze. Ja jeszcze wymieniłem elastyczne przewody hamulcowe na nowe i 1L płynu hamulcowego. Cała operacja raze z wymianą kosztowała koło 2,6tyś zł Z tym że klocki, tarcze i przewody były nowe reszta używka.
Jarol Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 Dokładnie wszystko już był na ten temat, wystarczy tylko poszukać np. tu: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_upgrade_hamulcow_przednich_w_oparciu_o_zacisk_s4_b6_i_tarcze_321mm-t29591.0.html oraz tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_z_czego_spasuja_hamulce_na_przod-t58443.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się