wojtekce Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 pacjent to B6 akurat nie miałem aparatu więc strzeliłem fotki komórkąpotrzebujemy : zestaw narzędzi , wiertarka , wiertła , kalamidka 2szt , gwintownik , smarownicazaczynamy od demontażu mechanizmu wycieraczek , rozbieramy i czyścimy mechanizm tak jak ktoś już to opisał w dziale warsztat ( nie ma sensu opisywać na nowo)wiertamy otwór pod gwintowanie w zależności jaki rozmiar gwintu na kalamidce wkręcamy kalamidkę ja dodatkowo użyłem kleju do gwintów (nie jest to konieczne) smarujemy smarownicą i powtarzamy dokładnie to samo po drugiej stroniei oto mamy efekt końcowymontujemy w odwrotnej kolejności :oklaski: od czasu do czasu demontujemy podszybie i smarujemymechanizm z którym już nigdy więcej nie będziemy mieli problemów jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało pisać na PW
zdzis Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 w B5 Też zastosowałem podobne rozwiązanie. W sumie rok temu. Warto o tym pomyśleć zanim się wycieraczki zatrą.
olek_BB Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 świetny pomysł właśnie męczy mnie ten problem, bo wycieraczki znacznie zwolniły spróbuję to u siebie zastosować
lc Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Pomysł bdb ale pozostaje kwestia wycierającego się oringu przez który (wg mnie) dochodzi do zatarcia ponieważ dostaje się syf. Nie wiem jak u was, ale u mnie oringi były bardzo wymęczone
domjenick Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 ... i tak będzie to raz na ileś tam m-cy -skoro fabryczny smar wytrzymał 10 lat-to ten nowy,na pewno też tyle będzie-więc mod jednorazowy,bo wątpię,że duża cześć forumowiczów,będzie trzymać auta kolejne 10 lat ale pomysł 1-wsza klasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się