Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

po co Wy gadacie o jakiejkolwiek opłacalności diesla...

nie od dzisiaj i nie od wczoraj wiadomo że diesel jest droższy w eksploatacji a jeśli dla kogoś odniesieniem opłacalności jest że ropa jest tańsza parę groszy od Pb to gratuluje...

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

eby diesel się oplacał to trzeba robić conajmniej 40 kkm rocznie lub 30 kkm moim stylem :)

po co Wy gadacie o jakiejkolwiek opłacalności diesla...

nie od dzisiaj i nie od wczoraj wiadomo że diesel jest droższy w eksploatacji a jeśli dla kogoś odniesieniem opłacalności jest że ropa jest tańsza parę groszy od Pb to gratuluje...

Ale pali jej mniej,a za instalke gazowa trzeba zapłacic nie malo jak ma byc dobra :wink4: osobiscie wolałbym Diesla niz PB+gaz ale to moje zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eby diesel się oplacał to trzeba robić conajmniej 40 kkm rocznie lub 30 kkm moim stylem :)

po co Wy gadacie o jakiejkolwiek opłacalności diesla...

nie od dzisiaj i nie od wczoraj wiadomo że diesel jest droższy w eksploatacji a jeśli dla kogoś odniesieniem opłacalności jest że ropa jest tańsza parę groszy od Pb to gratuluje...

Trzeniu ale przy przebiegach które robie (ok. 60kkm) diesel mi się duużo bardziej opłaca ponieważ róznica w spalaniu w stosunku do benzyny o podobnej mocy jest dość znaczna (jak jeżdze taty 2.0 turbo-benzyna autem to średnie spalanie mam 18l po mieście).

Mój mi pali ok. 10-11/100km po mieście przy takiej samej jezdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eby diesel się oplacał to trzeba robić conajmniej 40 kkm rocznie lub 30 kkm moim stylem :)

po co Wy gadacie o jakiejkolwiek opłacalności diesla...

nie od dzisiaj i nie od wczoraj wiadomo że diesel jest droższy w eksploatacji a jeśli dla kogoś odniesieniem opłacalności jest że ropa jest tańsza parę groszy od Pb to gratuluje...

Trzeniu ale przy przebiegach które robie (ok. 60kkm) diesel mi się duużo bardziej opłaca ponieważ róznica w spalaniu w stosunku do benzyny o podobnej mocy jest dość znaczna (jak jeżdze taty 2.0 turbo-benzyna autem to średnie spalanie mam 18l po mieście).

Mój mi pali ok. 10-11/100km po mieście przy takiej samej jezdzie

Siemian , ja nie neguje. Tyle że takich odstrzepieńców jak Ty jest 1% :decayed:

Gdybyś jeździł normalnie to różnica w spalaniu drastycznie by się zmniejszyła w Pb za to nie dużo w TDI :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eby diesel się oplacał to trzeba robić conajmniej 40 kkm rocznie lub 30 kkm moim stylem :)

po co Wy gadacie o jakiejkolwiek opłacalności diesla...

nie od dzisiaj i nie od wczoraj wiadomo że diesel jest droższy w eksploatacji a jeśli dla kogoś odniesieniem opłacalności jest że ropa jest tańsza parę groszy od Pb to gratuluje...

Trzeniu ale przy przebiegach które robie (ok. 60kkm) diesel mi się duużo bardziej opłaca ponieważ róznica w spalaniu w stosunku do benzyny o podobnej mocy jest dość znaczna (jak jeżdze taty 2.0 turbo-benzyna autem to średnie spalanie mam 18l po mieście).

Mój mi pali ok. 10-11/100km po mieście przy takiej samej jezdzie

Siemian , ja nie neguje. Tyle że takich odstrzepieńców jak Ty jest 1% :decayed:

Gdybyś jeździł normalnie to różnica w spalaniu drastycznie by się zmniejszyła w Pb za to nie dużo w TDI :gwizdanie:

ja wiem. i dlatego zawsze mówie że żeby diesel się opłacał to trzebaby albo walić dużo km (myśle że przy normalnej jezdzie przy moich przebiegach by była niewielka róznica na korzyść diesla) albo trzeba jeżdzić dość dynamicznie ponieważ benzyniak przy deptaniu potrafi duuużo więcej spalić, a w przypadku diesla te amplitudy nie są takie duże.

Mojemu tacie jego auto pali po mieście ok. 11-12 a moje, jak czasem jedzie, 7-8 więc nie są to już tak duże róznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no Trzeń nie gadaj , bo 2 litrowa benzyna spali z ok 9 l , a 2 l diesel z ok 6 l , to o 1/3 mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no Trzeń nie gadaj , bo 2 litrowa benzyna spali z ok 9 l , a 2 l diesel z ok 6 l , to o 1/3 mniej

Ale weź pod uwage że diesle bądz co bądz są bardziej usterkowe, bardziej czułe na jakość paliwa i częsci ekploatacyjne też się wymienia częsciej więc trzeba to wszystko wliczyć w koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na dzień dobry więcej zapłacić przy zakupie :wink4:[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 20:26_________________________________________________poza tym jestem przekonany że 90% osób na tym forum kupiło diesla ze względu na moment i dużą możliwość wzrostu mocy a nie dlatego że jest taniej .

Jeździłem benzyną , jeżdzę TDI i nikt mi nie wmówi że w porównywalnych parametrach benzyną jeździ się bardziej komfortowo.

Trzeba mieszać biegami żeby wyprzedzać , żyłować motor , huk jak chu* w środku - ogólnie to nie moja bajka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba mieszać biegami żeby wyprzedzać

:rolleyes:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, Pablo ma benzyne i mowil ze jedzi tylko na 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co się dziwisz?

Spróbuj jadąc 1.8T i 1.9TDI (porównywalne moce po chipie) zacząć wyprzedzać na 3 biegu od 50km/h , na 4 biegu od 70km/h , na 5biegu od 90km/h.... benzyniak zostaje i wącha spaliny :gwizdanie:

albo musi redukować , kręcić motor bardzo wysoko a huk w środku jak na budowie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo robi 15-17 kilometrów rocznie to może sobie pozwolić na benzyne i to prawie w automacie... skoro cały czas na 3 jezdzi :decayed::naughty:[br]Dopisany: 08 Luty 2010, 20:41_________________________________________________

co się dziwisz?

Spróbuj jadąc 1.8T i 1.9TDI (porównywalne moce po chipie) zacząć wyprzedzać na 3 biegu od 50km/h , na 4 biegu od 70km/h , na 5biegu od 90km/h.... benzyniak zostaje i wącha spaliny :gwizdanie:

albo musi redukować , kręcić motor bardzo wysoko a huk w środku jak na budowie :naughty:

a własnie ma ktoś elastyczność zmierzoną na 3 i 4 biegu bo chciałem porównać.

Mój po wymianie turbo zrobił się troche mniej elastyczny, przynajmniej tak mi się wydaje, aczkolwiek po zrobieniu logów i przeanalizowaniu czasów wydaje mi się że to mogą być tylko subiektywne odczucia. Dużo się poprawiło po wymianie wydechu. Turbina zaczeła wstawać o ok. 150-200 obr. szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeniek tu się z Tobą nie zgodzę bo namachać biegami to dopiero w dieslu się trzeba. Miałem wcześniej 1.8 T i teraz 1.9 Tdi to tu biegami mieszam jak głupi żeby chciało jechać, a tam na 3 biegu przy 80 mogłem drzeć do 180, a w dieslu od 3-6 musze mieszać żeby chciał tak iść

W 1.8 T jak ruszałem ze świateł to 3 razu ruszyłem skrzynią do prędkości 180 a Ty musisz się naciulać całą skrzynią :decayed:

Ja jeździłem 1.8 T 3 lata i jak się przesiadłem do 1.9 Tdi to niestety od razu odczułem to jak musze mieszać skrzynia żeby chciał jechać.

Co prawda inny moment więc nie porównuj że przy 60km/h dieslem na 5 przyjebe i idzie bo to normalne, ale w benzynie przy 60km.h nie musze mieć 5 biegu tylko 3 i nic nie musze mieszać.

Ja mam takie zdanie bo użytkowałem oba silniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co się dziwisz?

Spróbuj jadąc 1.8T i 1.9TDI (porównywalne moce po chipie) zacząć wyprzedzać na 3 biegu od 50km/h , na 4 biegu od 70km/h , na 5biegu od 90km/h.... benzyniak zostaje i wącha spaliny :gwizdanie:

albo musi redukować , kręcić motor bardzo wysoko a huk w środku jak na budowie :naughty:

Mnie to nie dotyczy :decayed: To jest tak jak wyscig stillo z Evo na top gear :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nex ja piszę o elastyce a nie od ilu do ilu można jechać na 4 :decayed:

jedz przy 90 na 5 biegu , ja też na takim i zobaczymy czy nie będziesz musiał zmienić biegu na niższy żeby iść równo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nex Ty musisz tak dobierać biegi żeby Ci kapelusza nie zwiało a to co innego :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nex Ty musisz tak dobierać biegi żeby Ci kapelusza nie zwiało a to co innego :decayed::naughty:

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...