ruks Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu ah te nieplanowane wydatki kocham to U mnie to samo, mechanik powiedział łożysko ~350 + 70 wymiana, chyba wezmę w takim razie to z allegro, będziesz też zamawiał? Przesyłka może wyszłaby taniej. ---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- oooo, to mi teraz sęka zabiłeś, mnie czeka wymiana 2 z tyłu Z tyłu są chyba jakieś inne, przynajmniej w B6 ---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- W sumie to znalazłem w KRK ŁOŻYSKO KOŁA PRZÓD AUDI A4 A6 A8 SKF ORYGINAŁ (2476532189) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
PABLO Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Koło mojego bloku na 2 Pułku Lotniczego jak się wjeżdża od Stella Sawickiego na plac szkoły jazdy, kręcą właśnie odcinek TVN TURBO "wydaje Ci się że umiesz jeździć" z tą pogodynką i Kajetanowiczem, jeszcze Kościuszko jest.
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 PABLo idź, będziesz mistrzem drugiego planu
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Panowie, orientujecie się może, czy w AVF aby osiągnąć moc rzędu 200km wystarczy turbo BRD + dolot i program rzecz jasna, czy konieczna jest z wymianą turba wymiana wtrysków?
PABLO Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Misqkrk od nas z forum tam jest bo jego kuzyn startuje w tym programie, wziął ze sobą tego pieska "mały wariat" i ta pogodynka zaczęła się z nim bawić
michail55 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 jesli masz avf i tam ci dali bonus w postaci wtryskow AL to jeszcze ci procz dolotu, przelotowego, FMIC, katout jeszcze turbawa gtb2200vk i bedziesz miec spokojnie aha jeszcze przydal by sie osobny pojemnik od odmy to i nawet mozesz miec ponad 200 co do wtryskow to sie wymienia koncowki alek na sportowe byl temat na forum i mozna wycisac wiecej tutaj masz troche o tym http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avf-pompowtryskiwacze-bq-vs-al-226957/
PABLO Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Panowie, orientujecie się może, czy w AVF aby osiągnąć moc rzędu 200km wystarczy turbo BRD + dolot i program rzecz jasna, czy konieczna jest z wymianą turba wymiana wtrysków? Już Ci mało mocy:question:
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 nie, ale patrzyłem na ceny BRD i wcale nie są przerażające, właśnie nie wiem jakie mam wtryski
radimm Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 jesli masz avf i tam ci dali bonus w postaci wtryskow AL to jeszcze ci procz dolotu, przelotowego, FMIC, katout jeszcze turbawa gtb2200vk i bedziesz miec spokojnie aha jeszcze przydal by sie osobny pojemnik od odmy to i nawet mozesz miec ponad 200 co do wtryskow to sie wymienia koncowki alek na sportowe byl temat na forum i mozna wycisac wiecejtutaj masz troche o tym http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avf-pompowtryskiwacze-bq-vs-al-226957/ ja przelot bym odpuścił, dużo aż tak nie da, a widziałem u Ciebie w aucie fotelik, wiec dziecko może sie wkur**ć że mu zaczeło mocno warczeć w aucie
fantowski Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 jesli masz avf i tam ci dali bonus w postaci wtryskow AL to jeszcze ci procz dolotu, przelotowego, FMIC, katout jeszcze turbawa gtb2200vk i bedziesz miec spokojnie aha jeszcze przydal by sie osobny pojemnik od odmy to i nawet mozesz miec ponad 200 co do wtryskow to sie wymienia koncowki alek na sportowe byl temat na forum i mozna wycisac wiecejtutaj masz troche o tym http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avf-pompowtryskiwacze-bq-vs-al-226957/ ja przelot bym odpuścił, dużo aż tak nie da, a widziałem u Ciebie w aucie fotelik, wiec dziecko może sie wkur**ć że mu zaczeło mocno warczeć w aucie ten fotelik to taka podpucha
michail55 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 na brd nie poszalejesz ale duzym plusem jest to ze brd pasuje p&p a do gtb trzeba dorabiac flansze na ogol w avf sa alki ale roznie to bywa radim a jak to jest z tymi tlumiorami bo slyszalem ze jak juz sie ma gtb i duze fmic i program 200+ to trzeba miec przlot?
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 michail, czytałem że celujesz w 180KM, po co chcesz w takim razie brd dolot i wtryski?? Z AVF wyciśniesz na seryjnej turbinie + fmic te 180PS. Jest sens zawyżać sobie koszta jeżeli celujesz w taką moc?
michail55 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 sam juz nie wiem czy celuje czy nie zmienie auta ale dawniej mialem takie plany. wiesz co do tej mocy to podobno 180 nie wycisniesz tak do konca z avfa na seri i fmic przy tej mocy juz musi byc brd bo zacznie sie kopcenie i w koncu awaria turbawy
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Czyli co, uważasz że ja mam fenomen? czy przekłamany wykres.. Auto nie kopci w ogóle i fmica jeszcze nie mam. Nie wiem gdzie tak wyczytałeś że nie da się osiągnąć po sofcie mocy rzędu około 180ps. Za jakiś czas pojadę na inną hamownie i porównam wynik. Podobno koło kocmyrzowskiej na Wysiołku Luborzyckim jest dobra hamownia??
michail55 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 moze po prostu wszystko zalezy od stanu tech silnika ja bym zrobil brd przy 180 a powyzej gtb ale tak jak mowisz to sa koszta . ile ty teraz masz koni ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się