Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać :kawa:

Siema Pany :hi:

Poradzi mi ktoś gdzie w Krakowie znajdę speca co mi podłączy fabrycznego subwoofera w a4 b5 z niefabrycznym radiem?

Pozdro :wink:

Spróbuj podjechać do car audio mają siedzibę na tyłach media Markt w m1

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:
 
Kto się dzisija spoci?

Jak nie zejdzie mi długo u klienta to może się pojawię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, D4NTE napisał:

Powitać :kawa:

 

Spróbuj podjechać do car audio mają siedzibę na tyłach media Markt w m1

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 A jakieś namiary (www, @, tel. ) możesz dać? Robote kończe w takich godzinach, że autem najwcześniej jestem w stanie tam wjechać 17/18 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 A jakieś namiary (www, @, tel. ) możesz dać? Robote kończe w takich godzinach, że autem najwcześniej jestem w stanie tam wjechać 17/18 
Chyba to jest to https://g.co/kgs/ZLZC6j

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dante, graty lifta! Dopiescić trochę i będzie malina ! Pakiet Kompetyszyn :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, edraven napisał:

Dante, graty lifta! Dopiescić trochę i będzie malina ! Pakiet Kompetyszyn :kox:

:wink:

Pany jaki akumulator byście polecili do mojej benzynki?

Moc i producent

PS. Dzięki za spota miło było porozmawiać :thumbup1:

PS2. Kerczi wysłałeś mi te skany? Bo nic mi nie doszło z tego Twojego japka :decayed:

Edytowane przez D4NTE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc musisz sprawdzić po tym co powinno być nominalnie....z aku jak chcesz mieć wypas to albo moll ale to chory pieniądz albo bosch s5 średnio wyższa Polka...potem już bez znaczenia czy weźmiesz warte, czy S4 czy centrę future...pamiętaj ze nie możesz kupić za dużego aku bo się nigdy nie doładuje

No nie wysłałem, zaraz wyślę

Ps zacny pakiet i gleba...teraz tylko dystanse i kolo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, KERCZI napisał:

Moc musisz sprawdzić po tym co powinno być nominalnie....z aku jak chcesz mieć wypas to albo moll ale to chory pieniądz albo bosch s5 średnio wyższa Polka...potem już bez znaczenia czy weźmiesz warte, czy S4 czy centrę future...pamiętaj ze nie możesz kupić za dużego aku bo się nigdy nie doładuje

No nie wysłałem, zaraz wyślę

Ps zacny pakiet i gleba...teraz tylko dystanse i kolo

Pewnie kupię BOSCH S5 a nominalną moc aku dojdę po winie czy z jakiegoś katalogu? Druga sprawa kodować go jakoś też trzeba?

Nowe Koło będzie na przyszły sezon :wink:

Na str boscha wyskoczyły mi 3 różne do mojego motoru:

Akumulator Bosch S5A Parametry 70Ah, 760A, L-

Akumulator Bosch S5 Parametry 77Ah, 780A, L-

Akumulator Bosch S4 Parametry 74Ah, 680A, L-

   

 

Edytowane przez D4NTE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kupię BOSCH S5 a nominalną moc aku dojdę po winie czy z jakiegoś katalogu? Druga sprawa kodować go jakoś też trzeba?
Nowe Koło będzie na przyszły sezon :wink:
Na str boscha wyskoczyły mi 3 różne do mojego motoru:

Akumulator Bosch S5A Parametry 70Ah, 760A, L-

Akumulator Bosch S5 Parametry 77Ah, 780A, L-

Akumulator Bosch S4 Parametry 74Ah, 680A, L-

   
 



Przecież aku musisz dobrać do motoru i wyposażenia a nie samego motoru...sprawdź co było seryjnie, teraz masz Ori aku jeszcze? Czy już wymieniony?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@D4NTE, Kerczi dobrze pisze, ja w swoim 2.0TFSI miałem ori aku 110Ah.

Po VIN możesz sprawdzić w kodach wyposaźenia, albo zobacz jaki masz aktualnie zakodowany.

https://a4-klub.pl/topic/246890-zmiana-ladowanie-kodowanie-akumulatora/

 

Edytowane przez Wurger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=77374]D4NTE[/mention], Kerczi dobrze pisze, ja w swoim 2.0TFSI miałem ori aku 110Ah.
Po VIN możesz sprawdzić w kodach wyposaźenia, albo zobacz jaki masz aktualnie zakodowany.
https://a4-klub.pl/topic/246890-zmiana-ladowanie-kodowanie-akumulatora/
 
Podjadę do aso i zapytam [emoji1]

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, D4NTE napisał:

Podjadę do aso i zapytam emoji1.png

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

A jestes pewien że masz zakodowany ten akumulator? Bo ostatnio zakodowałem znajomemu który juz kreskę na swojego postawił i nagle ożył i jeździ juz z rok na nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Wy macie z tym kodowaniem???

Kodowanie musi być tylko do start stopu...w innym przypadku jedynie może tylko niedokładnie wskazywać na mmi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KERCZI napisał:

A co Wy macie z tym kodowaniem???

Kodowanie musi być tylko do start stopu...w innym przypadku jedynie może tylko niedokładnie wskazywać na mmi...

Kodowanie musi być bo inaczej nie będzie ładowało właściwie nowego aku. Ja to miałem u siebie w A6. Kupiłem na wypasie aku Boscha (żeby był na lata :facepalm: )  i się okazało , że w kodowaniu sterownika akumulatora (61 - Battery Regulationanie ) nie ma go w wykazie tj. nie przyjmowało mi kodu z nalepki która była na akumulatorze pomimo tego , że aku było o tej samej pojemności jak stary. Trwało to jakiś czas zanim w necie namierzyłem kod na który mi w końcu wkodowało ten akumulator. Do póki tego nie zrobiłem akumulator cały czas był nie doładowany. Wystarczyło , że pograłem radiem na postoju tak z 15 min. i zaraz wywalało komunikat że BATTERY LOW. Dlatego tak jak Edraven napisał kodowanie ma znaczenie.

Szarpej po co ty kombinujesz ? Kupuj takie aku jakie miałeś bo i tak ci nic dużo mocniejszego nie naładuje twój alternator który masz fabrycznie pod taką konfiguracje jak auto wyszło z fabryki. Jeśli miałeś bide to masz bidny alternator jeśli miałeś wypas to i masz grubszy alternator a co za tym idzie i aku. To alternator pośrednio poprzez sterownik akumulatora decyduje o tym co jest w stanie szybko naładować . Owszem możesz sobie założyć i nawet 150Ah ale to naładuje może wtedy jak postawisz auto na całą noc z włączonym motorem i wyłączonym wszystkim co się da. Alternator musi mieć wydajność prądową która jest w stanie obsłużyć wszystko co masz w aucie i jeszcze z zapasem dla ładowania aku.
Ja jak kupowałem kilka lat temu aku to zrobiłem błąd bo nie sprawdziłem sobie wcześniej na forum A6-stek jakie firmy i modele aku bez problemu przyjmuje sterownik i przez to miałem takie klocki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...