Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Blad 8,7 + wszystko dziala ale nie chlodzi :( Prosze o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

mam pewien problem. kuopilem a4, facet od ktorego kupilem, wyrzeka sie w oczy, ze w minione lato nabijal klimatyzacje, odgrzybial etc...

teraz ja jestem jej wlascicielem, na dworze bylo momentami +13 i chcialem ja sprawdzic i lipa.

caly klimatronik reaguje, kazdy przycisk. slychac jak wlacza sie pompa od klimatyzacji, czuc jak ten gruby przewod robi sie zimny, ale do srodka auta nic nie dochodzi mroznego, zmienia sie delikatnie roznica ale i tak jest bardzo cieplo w aucie.

jak bardzo powinien byc zimny ten przewod, ciezko bylo mi to okreslic ale dotykajac reka byla duza roznic miedzy jego temperatura a temperatura nadwozia np.

sprawdzajac bledy, 1c pokazuje - 8,7

i naprawde jadac autem, ustawiam na LO i robi sie tak cieplo, ze musze momentami otwierac szyby. grr masakra :), a moze jest juz malo tego chlodziwa?

prosze Was o pomoc i pozdrawiam,

Opublikowano

"08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana"

czyli silniczek klapy regulacji temp. do przeczyszczenia.

Tak na chłopski rozum, pewnie zablokowała Ci się w pozycji grzania, także nawet gdy włączysz klimę (sprężarke) i ona schłodzi powietrze to i tak ogrzewa się przechodząc przez nagrzewnice, ponieważ masz zablokowaną klapę w tej pozycji. przeczyść silniczek i powinno pomóć

Opublikowano

dzieki za odpowiedz.

tylko kurcze w ktorym miejscu jest zlokalizowany ten silniczek czy ta klapka. jak tam sie dostac. przeczytalem zaproponowany link, i nie bardzo jest tam napisane gdzie to ustrojstwo jest :(

pzdr,

Opublikowano

Na zdjęciach widoczne są dwa silniczki, z niebieską dźwignią i białą.

Ten biały to twój

Opublikowano

dziekuje za pomoc, w sobote bede sie bral za naprawe.

podziele sie wynikami,

pozdrawiam,[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 17:35 _________________________________________________

hej,

w sobote zabralem sie za wymontowanie silniczka CIEPLO/ZIMNO.

okazalo sie, ze silniczek byl dosc wyeksploatowany (grr jakie trudne slowo :)), ktos bardzo czesto zmienial temperature, a moze po prostu dlatego, ze auto ma juz swoje lata.

rozebralem go poczyscilem itd. i dalej nie dziala tak jak bym chcial, czesto sie wiesza, komutator jest juz strasznie starty, szczotki tez juz nie sa pierwszej mlodosci.

i teraz pytanie, czy ktos dorabial sam takie szczotki? np. poprzez zeszlifowanie jakichs wiekszych i ich wlozenie?

czy ktos sprawdzal czy bedzie pasowac silniczek np.od regulacji innych klapek, wydaje mi sie ze tak.

a moze po prostu ma taki silniczek do sprzedania, na allegro sa po 100zl :(

pozdrawiam.

Opublikowano

na szrocie szukaj, a awaryjnie zamien soebi flaki silniczka z tego ktory jest obok wolałbym nie miec nadmuchu na twarzale miec cieplo/zimno :) to taka alternatywa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...