Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Konfrontacja logów - kupno TTki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Koledzy - brat kupuje auto i stoi przed dylematem. Zlogowałem dwie TTki, którymi jestesmy zainteresowany. Prosze o pomoc w analizie:

Srebrna TT

logi

srebrnalogi.jpg

błędy

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8N0 906 018 A

Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 0010

Software Coding: 05500

Work Shop Code: WSC 01236

3 Faults Found:

17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal

P1523 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction

P1676 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8N8 909 601

Component and/or Version: Airbag Front+Seite 0005

Software Coding: 10102

Work Shop Code: WSC 01236

6 Faults Found:

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131)

32-00 - Resistance too High

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)

32-00 - Resistance too High

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)

32-00 - Resistance too High

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-00 - Resistance too High

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Czarna TT

logi

czarnalogi.jpg

czarna020118.jpg

czarna032.jpg

błędy

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 8N - Audi TT

Scan: 01,02,03,08,15,17,22,35,37,45,54,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8N0 906 018 AB

Component: 1.8L R4/5VT 0002

Coding: 05500

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8N0 907 379 D

Component: ESP 20 CAN V006

Coding: 23049

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8N0 820 043

Note: Excessive Comm Errors

Wychodzi na to, ze srebrna miala dzwona i ma duzo gorsze odczyty z logów. Prosze o pomoc.

Opublikowano

ja bym na pewno Srebrną TT odpuścił.... :gwizdanie:

Opublikowano

wg mnie-srebrna ,jak piszesz-chyba po dzwonie...

-czarna-wygląda ,jakby była po programie i straszne korekty robi na zapłonie (020-dochodzi do 11,gdzie po agresywnym programie -max to 5-8 stopni)-

144 g/s na przepływce,przy ponad barze ciśnienia-to albo coś z przepływką i/lub katem i to by tłumaczyło korekty,chyba,że nie ma kata-to wtedy tylko przepływka ,bo jeśli to seria BAM 225-to wskazania z przepływomierza,powinny pokazywać około 180g/s adaptacja lambdy-tez coś za niskie korekty,jak na wskazania z przepływki i doładowania :mysli:

Opublikowano

to seria 180 KM - zarowno srebrna jak i czarna.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 11:33_________________________________________________koledzy jakim programem sprawdzić czy w tej 180tce siedzi jakiś modowany program?

Opublikowano

jakim programem sprawdzić czy w tej 180tce siedzi jakiś modowany program?

najlepiej vagiem logi,chyba,że masz kogoś,kto się zna to niech Ci wrzuci soft do Winolsa i niech oceni mapy :wink4:
Opublikowano

no ok ale jak ten soft sie nazywa??

Opublikowano

no ok ale jak ten soft sie nazywa??

soft z TT,z ECU :wink4:
Opublikowano

Z tych dwóch TT to tylko czarna :good: która jest chyba po sofce i ma przepływke do wymiany :decayed:

Opublikowano

która jest chyba po sofce i ma przepływke do wymiany

przecież to seria 180 konna-to dobrze pokazuje przepływka :cool1:
Opublikowano

która jest chyba po sofce i ma przepływke do wymiany

przecież to seria 180 konna-to dobrze pokazuje przepływka :cool1:

no ale skad te zapłony?

Opublikowano

oba szroty, szukaj dalej

Opublikowano

oba szroty, szukaj dalej

z jakiej racji czarny szrot? opinie są przeciwstawne

Opublikowano

no ale skad te zapłony?

trzeba by poszukać może świeca,może cewka-na 3 cylindrze

chyba,że jest po programie ,ale właściciel też o tym nie wie-wtedy szukałbym dziury gdzieś w układzie,bo około 145 g/s to pokaże 180-konna seria,ale nie przy doładowaniu ponad 1 bar-przy takim doładowaniu-to spokojnie można mieć około 200 koni i przepływka pokazałaby coś ponad 160g/s... jak masz do niej dostęp-sprawdź jej szczelność,a jaki ma kod silnika?

tu masz logi od 180Konnej AUQ

2d4679e84dd79e43.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...