endriuu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam. Koledzy - brat kupuje auto i stoi przed dylematem. Zlogowałem dwie TTki, którymi jestesmy zainteresowany. Prosze o pomoc w analizie: Srebrna TT logi błędy VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8N0 906 018 A Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 0010 Software Coding: 05500 Work Shop Code: WSC 01236 3 Faults Found: 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal P1523 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction P1676 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8N8 909 601 Component and/or Version: Airbag Front+Seite 0005 Software Coding: 10102 Work Shop Code: WSC 01236 6 Faults Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-00 - Resistance too High 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 32-00 - Resistance too High 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 32-00 - Resistance too High 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 32-00 - Resistance too High 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Czarna TT logi błędy VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 8N - Audi TT Scan: 01,02,03,08,15,17,22,35,37,45,54,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8N0 906 018 AB Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 05500 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8N0 907 379 D Component: ESP 20 CAN V006 Coding: 23049 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8N0 820 043 Note: Excessive Comm Errors Wychodzi na to, ze srebrna miala dzwona i ma duzo gorsze odczyty z logów. Prosze o pomoc.
Panton Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 ja bym na pewno Srebrną TT odpuścił.... :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 wg mnie-srebrna ,jak piszesz-chyba po dzwonie... -czarna-wygląda ,jakby była po programie i straszne korekty robi na zapłonie (020-dochodzi do 11,gdzie po agresywnym programie -max to 5-8 stopni)- 144 g/s na przepływce,przy ponad barze ciśnienia-to albo coś z przepływką i/lub katem i to by tłumaczyło korekty,chyba,że nie ma kata-to wtedy tylko przepływka ,bo jeśli to seria BAM 225-to wskazania z przepływomierza,powinny pokazywać około 180g/s adaptacja lambdy-tez coś za niskie korekty,jak na wskazania z przepływki i doładowania
endriuu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 to seria 180 KM - zarowno srebrna jak i czarna.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 11:33_________________________________________________koledzy jakim programem sprawdzić czy w tej 180tce siedzi jakiś modowany program?
domjenick Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 jakim programem sprawdzić czy w tej 180tce siedzi jakiś modowany program? najlepiej vagiem logi,chyba,że masz kogoś,kto się zna to niech Ci wrzuci soft do Winolsa i niech oceni mapy
endriuu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 no ok ale jak ten soft sie nazywa??
domjenick Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 no ok ale jak ten soft sie nazywa?? soft z TT,z ECU
grzes1150 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Z tych dwóch TT to tylko czarna która jest chyba po sofce i ma przepływke do wymiany
domjenick Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 która jest chyba po sofce i ma przepływke do wymiany przecież to seria 180 konna-to dobrze pokazuje przepływka
endriuu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 która jest chyba po sofce i ma przepływke do wymiany przecież to seria 180 konna-to dobrze pokazuje przepływka no ale skad te zapłony?
endriuu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 oba szroty, szukaj dalej z jakiej racji czarny szrot? opinie są przeciwstawne
domjenick Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 no ale skad te zapłony? trzeba by poszukać może świeca,może cewka-na 3 cylindrze chyba,że jest po programie ,ale właściciel też o tym nie wie-wtedy szukałbym dziury gdzieś w układzie,bo około 145 g/s to pokaże 180-konna seria,ale nie przy doładowaniu ponad 1 bar-przy takim doładowaniu-to spokojnie można mieć około 200 koni i przepływka pokazałaby coś ponad 160g/s... jak masz do niej dostęp-sprawdź jej szczelność,a jaki ma kod silnika? tu masz logi od 180Konnej AUQ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się