MiruK Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Panowie sąsiad ma problem z silnikiem BRD 170KM, strasznie skaczą mu wolne obroty, w przedziale 790-900obr/min i telepie całym autem. W diagnozowaniu 1.9 mam troszke praktyki bo sam mam AVFa ale 2.0 nie kumam za bardzo, próbowałem go VAGować ale tam synchro wałka nie pokazuje w 004, BIPy też jakoś inaczej. Z tego co udało mi się podglądnąć to korekcje na wszystkich cylindrach dość duże, trzymają się na poziomie -1,2 , 1,2 , 1,1 , 1,3, w 023 BIPy jakoś dziwnie pokazuje wszędzie 23 - 24ms. błędów brak. Silnik na ucho jakoś brzydko i dość głośno pracuje. Co może mu dolegać, ewentualnie co zmierzyć VAGiem? Gość był u jakiegoś mechanika i ten stwierdził że ma padnięty jeden wtrysk, z tego co ja patrzyłem to korekcje w 013 na wszystkich cylindrach ma równe, w 023 też wszędzie równo 23-24ms, na jakiej podstawie ten mechanik mógł stwierdzić ten jeden wtrysk? Zauważyłęm że przy lekkim przygazowaniu 1000-1200obr/min silnik też nie pracuje równo, są wyczuwalne drgania Mam jeszcze prośbę czy ktoś mógłby polecić gdzie dobrze czyszczą wtryski do BRD bo słyszałem że siemensy się lubią brudzić, może to być przyczyną ?
FiodoRR Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 generalnie BRD tak ma ze trzesie budą
MiruK Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 generalnie BRD tak ma ze trzesie budą heh nie mam doświadczenia z BRD ale chyba to nie jest normalne że obroty na wolnych skaczą od 790 do 920obr/min i trzęsie budą jak w traktorze, moje AVF w porównaniu z tym BRD to poezja
peAce Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Myślę, że ten mechanik ma niestety rację. Obstawiam, że wtrysk konczy zywot. Jednoczesnie w tych silnikach wymiana jednego wtrysku nic nie da, bo wielce prawdopodobne jest, ze po wymianie jednego padna kolejne
borczan Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Jakby był wtrysk padnięty to odcina komp i auta nie odpalisz.
MiruK Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 dobra może ktoś napisze coś konkretnego, jeśli to wtrysk jak to sprawdzić w VAGu, który to jest wtrysk? U siebie patrze w 013, 018, 023 i coś mogę wywnioskować,a jak jest w BRD ?
POPO Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 W brd najcześciej konczy żywot cewka na wtryskiwaczu - niestety tego nie da się sprawdzić kompem - natomiast co do vaga to w brd jest tak samo natomiast te wartości zazwyczaj nic ci nie powiedzą nalepiej autem jechać na hamownie i sprawdzić co wypluje, wtedy ci szybko wyjdzie czy wtryski nadają się do myjki wys. ciśnieniowej. Ale te skoki może powodować listwa wtryskoa czy jal to inni nazywają wiązka do wtryskiwaczy brd czesto się zdaża że jest ona popękana i pozapiekana u mnie po wymianie na nową auto zaczeło inaczej jeździć już nie muwie o odpalaniu na ciepłym auta. Nie jest to duży koszt a warto wymienić jak bedziesz robił coś z wtryskami. Niestety BRD tak ma że wtryski to loteria w tym aucie raz padną po 50 tys raz po 200 tys.
michier Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Proponuje na początek wymienic zestaw usczelek pod PD :gwizdanie:
Biszczan Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 U mnie po włożeniu turbiny która była regenerowana zdarzyło się 2 razy ze na wolnych obrotach wskazówka z 800 obr. podniosła się do 1200 obr. :/. Co może być tego przyczyną? Dodam, że wcześniej tak w moim autku się nie działo. Auto jak w profilu.
MiruK Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Proponuje na początek wymienic zestaw usczelek pod PD :gwizdanie: uczszelki były niedawno wymieniane i nie pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się