ynos Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam, Wężyki miałem w kiepskim stanie, oploty pozrywane, a sama guma (tuż za końcówkami na jakie były zakładane) miękkie aż się zaginały - zmniejszając średnicę. Pytanie moje jest następujące: czy audi oryginalnie montowało plastikowe rureczki wzdłuż ciągów wężyków, czy fabryka robiła tak, że szedł wężyk, potem wchodził w króciec, potem znowu wężyk, potem sztywna cienka rurka i na końcu wężyk? Czy może były w tych ciągach wężykowych jakieś łapy 'fachowca' mechanika? Białe króćce np. zdjęcie nr 1 posiadają przegrubyienia - więc służą do łączenia wężyków, tylko jaki jest sens je używać dopóki to nie jest trójnik? 1. 2. 3. 4. Przy okazji nr 1 na zdjęciu to N74, a nr 2 to akumulator VAC?
malinek21 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Na zdjeciu to N75 elektrozawór sterujący turbo a 2.Tak to jest akumulator.
Banan Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Bym musiał jeszcze spojrzeć ale na 99% u mnie z tymi wężykami jest tak samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się