krystian1982 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 witam wszystkich serdecznie z góry przepraszam jeżeli powielam czyjś temat.Mam problem z przednim zawieszeniem mianowicie chodzi o przód z prawej strony coś stuka ale tylko przy zjezdzie z progu lub gdy wjadę w jakąś dziurę przy normalnej jezdzie po [normalnej] drodze nic nie słychać. wymieniłem łącznik drążka stabilizatora ale problem nie znikł. Sprawdzałem gorne wachacze lewy i prawy i nie wiem jestem zielony .
A4_Dominik_WAW Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Może sprężyna albo maglownica ?
krystian1982 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 podważałem breszką ale wiekszych luzów nie wyczułem. dlaczego to stuka tylko przy zjeżdzaniu z progu a nie przy normalnej jezdzie
sajmon8526 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 krystian ja mam cos identycznego u siebie:) ostatnio zmieniałem kilka wahaczy i było zero stuków potem znów cos sie pojawił cos identycznego.wystepuje to tylko przy np takim uskoku w doł i na skreconych kołach.to taki głuchy odgłos.Wszystkie wahacze juz przeleciałem brecha i nic poprostu sztywnosc.ale i tak im nie wierze:) podejrzewam podpore amortyzatora albo cos z nim zwiazane najlepszym wyjsciem bedzie rozpiecie wszystkich wahaczy pokolei albo jezdzenie do momontu az bedzie widac co se dzieje bo tak to mi rece opadaja i sie wkurzam.wolałbym juz normlalnego Mc i jednego wahacza i by był spokój.Te nasze polskie drogi sa winne temu a ja po autostradach nie jeżdze tylko po samych garbach dziurach itp i to jest ten ból. musimy czekac az wyjdzie cos a na stacje nawet nie pojade go g powiedza juz kiedys tak byłem i sam lepiej sprawdziłem sobie:)sie troche tej zawiechy robi ale tej usterki akurat nie moge na dzien dzisiejszy zlokalizowac..