tomiqu 4 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Przymierzam się do wymiany rozrządu w 1Z i w związku z tym mam pytanie, jakie części są konieczne do wymiany? Z tego co patrzyłem to do tego silnika jest pasek , rolka prowadząca i napinacz ( rolka napinająca ) , czy to wszystko? Czy pompę wody też należy wymienić ? Bo ponoć nie jest ona napędzana tym samym paskiem co rozrząd ( słowa mechanika ). No i jeszcze jaką firmę wybrać? INA, RUVILLE czy może SKF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Rozrząd składa sie tak jak napisałeś napinacz rolka i pasek , pompę wody wymienia sie w zależności ile już ma km nabite jak nie wiesz to wymień koszt pompy to okolu 90zl zamiennik, co do firmy wymieniłeś 3 najlepsze tyle ze ruvill tylko pakuje w swoje pudelka można w nich znaleźć SKF INE itp , bierz SKF tylko popatrz na pudełko gdzie jest produkowany bo trafiają sie chińskie ma być germany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 pompa wody jest napedzana paskiem klinowym, ale z reguły wymienia sie pompe wody jak juz jest dostep do niej i masz problem do nastepnej wymiany rozrzadu z głowy, tym bardziej jak robisz u mechanika a nie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 pasek Contitech rolki INA lub Ruvill. zestaw naprawde dobry... w SKF'a bym sie nie wbijał rolki sa zdradliwe przedewszystkim napinacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jak już rozgrzebiesz układ chłodniczy wymień też termostat. Bo w razie "Wu" znowu cię skasują za rozbiórkę przodu. Dorzuć też oringi do wymiany bo jak padną to zacznie tamtędy wywalać olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 O jakich oringach piszesz bo też mnie czeka wymiana rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazello 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Podepnę się aby śledzić temat właśnie o jakich oringach mowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Dżej do wymiany termostatu nie potrzeba sciagac przodu kto Ci takich rzeczy na opowiadał,a jak juz bedzie ktos wymienial termostat to oring jest w komplecie,jesli kolega ma dobry termostat to nie widze potrzeby pchac sie w koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 chodzi o ringi inaczej uszczelniacze walka i walu korbowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Jesli chodziło o uszczelniacze to ok, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 pompa rouville u mnie po 60 kkm miala bardzo duze luzy - niepolecam, warto dołożyc pare złotych i kupic HEPU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Dżej do wymiany termostatu nie potrzeba sciagac przodu kto Ci takich rzeczy na opowiadał,a jak juz bedzie ktos wymienial termostat to oring jest w komplecie,jesli kolega ma dobry termostat to nie widze potrzeby pchac sie w koszty. Jak to kto? Mechaniki. Dlatego jak zmieniam rozrząd to mają mi zrobić "generalkę" łącznie z oringami czyli uszczelniaczami na wałkach. Co do samego termostatu, to jeżeli masz pewność, że pochodzi do następnej wymiany rozrządu nie musisz go ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ok, koledzy , dzięki za dobre rady. Póki co zdecyduje się na kompletny rozrząd do 1 Z , a podczas rozbiórki zdam się na mechanika (zaufanego ) i okaże się co jeszcze można by wymienić "przy okazji ". Jeśli pompa wody nie jest napędzana paskiem rozrządu to dam sobie na razie z nią spokój. A propos przebiegu, w tej chwili mam na rozrządzie 74 tys km , to juz ten czas na wymianę czy jeszcze z 10 tys km pociagnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Audi zaleca wymieniać rozrząd co 90 tys. (co ciekawe Skoda co 60 tys.) Jeżeli masz wątpliwości czy dociągniesz to wymień teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się