variocustoms Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 jaka kosmetyka na początek? czym zabezpieczysz lakier ? Zymol czy Swisswax?
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 program, wydech, k04 - a co z gwarancja ? btw, zmieniasz zawias, bo to wyglada na jakis komfort ? to dalekosieznie plany , autem ma zamiar jezdzic 5 lat albo nawet lepiej.Zawias jest S-line ale do transportu wsadzaja jakies dystanse w sprzezyny zeby latwiej bylo po promach i lawetach jezdzic.Wyglada jak Allroad jaka kosmetyka na początek? czym zabezpieczysz lakier ? Zymol czy Swisswax? A co to Swisswax ? jakis smar narciarski Na razie nie wiem , jak bede w PL to zrobie Diamondbrite.
variocustoms Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 http://www.swissvax-detailing.pl/ ulubiony produkt _Makki_'ego, Diamondbrite to chyba już przeżytek w stosunku cena/aplikacja, tak przynajmniej słyszałem
Rosemeyer Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 no ładne to twoje autko :gwizdanie: dla mnie ma tylko jedna wade - brak S-Tronica poza tym, jak już założysz docelowe koła, będize super. 3mam kciuki za bezawaryjna ekspoloatację. A z tym użytkowaniem przez 5 i wiecej lat to nie przesadzaj. 3 lata temu jak kupowalem swoją 4kę mówiłem dokładnie to samo - po 3m-cach zaczalem pierwsze mody, a po dwóch latach i władowaniu ponad 20tyś zmieniłem auto
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Dzieki , ale na dzien dzisiejszy wyglada przepokracznie zwlaszcza na tym zawiasie S tronic fajna sprawa , ale jak sie zacznie to wysztko liczyc a nie ma sie budzetu z gumy to niestety trzeba z czegos zrezygnowac. Z drugiej strony trzeba zachowac rozsadny balans pomiedzy tym ile wpakujesz w wyposazenie , bo powyzej pewnego poziomu to pieniadze ktorych nikt ci nigdy nie odda .Ja zawsze wole mocniejszy silnik nad niekoniecznie potrzebne mi dodatki. Do tego jest jeszcze specyfika rynku , w PL 2.0 TFSI jest tylko 10K drozsze niz 2.0 TDI , w NO przez norweskie podatki od mocy ta roznica jest na calemoje wyposazenie w aucie.W sumie to pamietam ze Makki palcil prawie tyle samo za swoje 2.0 TDI wiec dokladnie widac jaki ma dzieki temu wypas.
Rosemeyer Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Z drugiej strony trzeba zachowac rozsadny balans pomiedzy tym ile wpakujesz w wyposazenie , bo powyzej pewnego poziomu to pieniadze ktorych nikt ci nigdy nie odda zgadza sie, ale trzeba tez myslec o sobie - fure kompletujesz dla siebie a nie dla przyszlego kupca
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Racja [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2011, 22:09_________________________________________________ http://www.swissvax-detailing.pl/ ulubiony produkt _Makki_'ego, Diamondbrite to chyba już przeżytek w stosunku cena/aplikacja, tak przynajmniej słyszałem no jest tam taki zestawik fajny ale czy to bede miec czas aby sie z tym bawic
variocustoms Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 osobiście bym zainwestował w to odbierając nówkę z salonu auto tej klasy, jak odbierałem w 2007 swoje Audi nie było takich specyfików w PL ale jak by były to bym się nawet nie zastanawiał
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 osobiście bym zainwestował w to odbierając nówkę z salonu auto tej klasy, jak odbierałem w 2007 swoje Audi nie było takich specyfików w PL ale jak by były to bym się nawet nie zastanawiał musze przemyslec temat , na razie mam inne rzeczy na glowie , np: jak tu dotrwac do srody A teraz pytanie do znawcow tematu , czy B8 przyjmie felge 18x8,5 cala z opona 225/45/18 i ET28 ?
pawel1380 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 osobiście bym zainwestował w to odbierając nówkę z salonu auto tej klasy, jak odbierałem w 2007 swoje Audi nie było takich specyfików w PL ale jak by były to bym się nawet nie zastanawiał musze przemyslec temat , na razie mam inne rzeczy na glowie , np: jak tu dotrwac do srody A teraz pytanie do znawcow tematu , czy B8 przyjmie felge 18x8,5 cala z opona 225/45/18 i ET28 ? Lufa do środy :decayed: Powinno się udać przy tej szerokosci felgi i takim ET.
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 tja , bo zycie takie laskawe jest ze sobie mozna pochlac 4 dni ;( zreszta to niebezpieczne dla zdrowia w moim wieku , ostatnio po 3 dniowym maratonie dostalem wysypki A wracajac do felg to szkoda ze te felgi A5 nie sa 8 calowe tylko 8,5 ;(
jedrekx Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 śliczna jest w tej, której miałem zarezerwowaną (a którą mi szwaby sprzedali ) też miałem pakiet czerń i te felgi... tylko, że tamto to był sedan.. bezawaryjności i napisz jakie wrażenia jak już odbierzesz:)
pawel1380 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 tja , bo zycie takie laskawe jest ze sobie mozna pochlac 4 dni ;( zreszta to niebezpieczne dla zdrowia w moim wieku , ostatnio po 3 dniowym maratonie dostalem wysypki A wracajac do felg to szkoda ze te felgi A5 nie sa 8 calowe tylko 8,5 ;( Które?Bo moje są 9 calowe..
pawel1380 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 A teraz dopiero widzę te zdjęcia. Może to kwestia fotki ale dla mnie szału nie robią.Lub gustu ale o tym się nie dyskutuje
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 nic co nie jest 19 a nawet dopiero 20 w B8 szalu nie robi.18 wyglada jak 17 itp itd. do tego nie rozumie jak oni mogli podobierac tak to ET do tego auta , felgi tak sa schowane ze zostaje po 2 cm to sa A5/Allroad 17 cali ktore rozwazam na zmime E28 ale te sa 7,5 cala. wchodza w blotnik na styk , a wiec ta 18 odejdzie jeszcze o dodatkowe 1,25 cm i moze zaczac wystawac
variocustoms Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Turdzi, weź pod uwagę, że te auta są robione dla ogółu i dlatego dobierają średnią wysokość zawiasu i felunek też, B7 na standardowym zawiasie na 16" też wyglądało jak wóz drabiniasty, przynajmniej firmy tuningowe od zawiasów i felg mają ciągły zbyt na klamoty
turdzi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 niby tak , ale w takich autach jak Audi za wyjatkiem BBSa jakos nie jestem fanem aftermarketowych felg , a z OEM ciezko cos dobrac ze wzgledu na albo za male albo za duze ET.Dali by w tych felgach no nie wiem ET 38 a i tak tam kilo miejsca zostaje , a aut zmienia sie nie do poznania przez te 10 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się