ranyjulek Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 cudnie to wygląda - kółka dzieki , im wiecej sie patrze tym bardziej mi sie podoba w tym czarnym.Nawet z boksem i po weekendzie , z pelnym boksem bagazem dzis na 250km mieszanej drogi zlapalem 7.4 w piatek byl wiekszy ruch i wyszlo 7.5 , a wiec 0.5 litra wiecej ze wzgledu na bagaz i boksa.Ja dalej nie moge uwierzyc ze ten 2.0TFSI tak malo pali. A jaka średnia prędkość? Nie wiem, czy z takim obciążeniem mojemu autu wystarczyłoby tyle paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no ładnie EOT mi z trasy 700 km 5.4 silnik spalił 20 LPG/100 czyli jak ok 10 L beny na 100, więc nie wiem kogo silnik mniej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no ładnie EOT mi z trasy 700 km 5.4 silnik spalił 20 LPG/100 czyli jak ok 10 L beny na 100, więc nie wiem kogo silnik mniej pali Dlatego najlepiej kupić takie A8 6.0 W12 i zagazować A wracając do tematu to w porównaniu z 2.0 TFSI z B7 faktycznie dużo mniej pali, często słyszę że narzekają chłopaki co mają tamte silniki że jednak za dużo pali jak na tą pojemność. A tu proszę większa moc, nowsza generacja i mniejsze zapotrzebowane na paliwo. Szkoda że nie zapodali 2.5 T z TTki do B8, ale jak tam ze spalaniem jest nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 posumowując duże TDI się już nie bardzo opłaca co do kosztów użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 posumowując duże TDI się już nie bardzo opłaca co do kosztów użytkowania W życiu!! Takie A8 4.2 TDI nie dość że dużo pali (mówię o mieście) to jeszcze nie trzeba nikomu mówić o kosztach eksploatacji... Ale z drugiej strony osoba co kupuje auto takiej wysokiej klasy to chyba ma to głęboko w Co innego jak np. teraz co dużo potaniały te D3ki i można już kupić całkiem dobrego wypasa za 60-70 tys to taka osoba może mieć problem później z utrzymaniem takiego auto bo części jednak nie tanieją jak auta. Ktoś zbiera długi czas na takie auto, później coś się zj**ie i auto będzie stało 2 miesiące pod domem, znam takie przypadki Na to wygląda że teraz wracają do mody mocne benzyny tym bardziej przy takiej "różnicy" ceny między PB a ON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no ładnie EOT mi z trasy 700 km 5.4 silnik spalił 20 LPG/100 czyli jak ok 10 L beny na 100, więc nie wiem kogo silnik mniej pali A jaka średnia prędkość? Nie wiem, czy z takim obciążeniem mojemu autu wystarczyłoby tyle paliwa ciezko powiedziec , na jednopasmowej raczej zgodnie z przepisami , ale bylo pare wyprzedzan , a dwupasmowka ( w sumie to polowa trasy ) caly czas 120-130 czasami nawet pod 160 posumowując duże TDI się już nie bardzo opłaca co do kosztów użytkowania zdecydowanie , oczywiscie 3.0TDI to swietny silnik ale ja nie widze sensu dokladania az takich pieniedzy zwlaszcza jezeli chodzi onowe auto.Dla mnie sam dziwk silnika i minimalnie lepsza dynamika nie sa warte wykladania 100 tys. ekstra.Nie wspominajac o ksztach serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Czyli silniki 2.0tfsi w B7 są inne? Powiedzmy te w wersji DTM za którą ostatnio szukam? Więcej palą? Czym się różnią? Faktycznie, z takim spalaniem to nie ma sensu kupować diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no ładnie EOT mi z trasy 700 km 5.4 silnik spalił 20 LPG/100 czyli jak ok 10 L beny na 100, więc nie wiem kogo silnik mniej pali A jaka średnia prędkość? Nie wiem, czy z takim obciążeniem mojemu autu wystarczyłoby tyle paliwa ciezko powiedziec , na jednopasmowej raczej zgodnie z przepisami , ale bylo pare wyprzedzan , a dwupasmowka ( w sumie to polowa trasy ) caly czas 120-130 czasami nawet pod 160 posumowując duże TDI się już nie bardzo opłaca co do kosztów użytkowania zdecydowanie , oczywiscie 3.0TDI to swietny silnik ale ja nie widze sensu dokladania az takich pieniedzy zwlaszcza jezeli chodzi onowe auto.Dla mnie sam dziwk silnika i minimalnie lepsza dynamika nie sa warte wykladania 100 tys. ekstra.Nie wspominajac o ksztach serwisu. Jak jechałem w zeszłym roku do Niemiec (prawie pod zachodnią granicę) średnie spalanie miałem na poziomie 7,5 litra, mimo że sporo odcinków autobahn'u było w remoncie i ograniczenia do 50km/h. A jechałem tylko z żoną, prawie bez bagażu. Jeżeli kiedykolwiek będę nosił się z zamiarem kupna B8, to na pewno będzie to 2.0tfsi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 cudnie to wygląda - kółka dzieki , im wiecej sie patrze tym bardziej mi sie podoba w tym czarnym.Nawet z boksem i po weekendzie , z pelnym boksem bagazem dzis na 250km mieszanej drogi zlapalem 7.4 w piatek byl wiekszy ruch i wyszlo 7.5 , a wiec 0.5 litra wiecej ze wzgledu na bagaz i boksa.Ja dalej nie moge uwierzyc ze ten 2.0TFSI tak malo pali. zmierz moze ile na baku przejedziesz i wtedy wylicz spalanie,bo te pomiary z FISA to ja w trasie swoim dieslem na trasie schodze do 3,6 l -na FISIE ,a dziwnym trafem jakos to na kilometry sie nie przeklada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ja naszczęście FISa nie mam, zatankowałem 140 L LPG i przejechałem dokładnie 440 mil, w B7 wskazania z FISa miały rozbieżność max 0,3 L a i tak zawsze przeliczałem ile wlałem na ile km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Czyli silniki 2.0tfsi w B7 są inne? Powiedzmy te w wersji DTM za którą ostatnio szukam? Więcej palą? Czym się różnią? Faktycznie, z takim spalaniem to nie ma sensu kupować diesla to tak jak roznica miedzy B7 a B8 roznia sie praktycznie wszystkim, to zupelnie inna konstrukcja , dodatkowo ma zmienne fazy czego B7 nie ma. krzysiek23 bede tankowal do pelna to sprawdze.Ale to tez takie wyliczanie niegdy nie wiesz ile benzyny tak na praweleci , a czasem wystarczy ze sie spieni odbileje wczesniej wczesniej i tez zrobi co 0,2-0,3l roznicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 kurcze, muszę skorygować moje wyliczenia co do spalania VS twoje auto, zapomniałem odliczyć VAT, więc wychodzi mi 7,8 L beny na 100 km - 2.0 TFSI 7,5 l/100 VS 5.4 Triton 7,8 l/100 sorry za OT w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Czyli silniki 2.0 w B7 są inne? Powiedzmy te w wersji DTM za którą ostatnio szukam? Więcej palą? Czym się różnią? Faktycznie, z takim spalaniem to nie ma sensu kupować diesla wersja dtm np od mojej nie różni się mocą a jeżeli ma tyle ile podaje producent to nawet ma 12ps mniej.. b8 pali mniej ale 7.5 nie jest problemem dla b7 2.0T. wyniki spalania w doładowanych silnikach mają bardzo szeroki wachlarz, najlepszym przykładem jest Turdzi, którego poprzenie auto doładowana impreza paliła na trasie 8-9 a mało kto potrafił zejsc poniżej 11.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 wyniki spalania w doładowanych silnikach mają bardzo szeroki wachlarz, najlepszym przykładem jest Turdzi, którego poprzenie auto doładowana impreza paliła na trasie 8-9 a mało kto potrafił zejsc poniżej 11.. GTek byl wyjatkowy , STI nie jestem w stanie zejsc z 13L , ale w sumie specaljnie sie tez nie staram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 turdzi, moim zdaniem spalanie przy tych predkosciach masz okej, jest niskie, ale nie przesadzajmy ze mega niskie - jak ja wyskocze na 2 pasmowke i utrzymuje 110-130 to jestem w stanie zejsc do 9,5 (ostatnio tyle wyszlo przy 4 osobach na pokladzie [bez bagazu]), a mimo wszystko mam prawie 100PS i 2 cylindry wiecej Jestem ciekaw ile wyniosloby jakbys przelecial trase z predkosciami 160-200km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 No tak Flyer, ale weź pod uwagę, że 2.0tdi wcale dużo mniej nie spali... A taki BRD to podejrzewam, że tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Bez przesady. 2.0TDI przy tych predkosciach spali jakies 6l [ale wszystko zalezy od tego jak sie operuje pedalem gazu, bo mozna jechac 110-130kmh, ale co chwila zwalniac i cisnac.. a mozna trzymac stala predkosc]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Ja nie wiem, jak ja jadę tak 100-130 to mi pali prawie 7 bez bagażu i tylko ja na pokładzie. No to te pół litra bym poświęcił dla dźwięku i kultury pracy benzyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 niewazne, kazdy z nas jezdzi inaczej - jesli tudziemu 2.0T pali niewiele wiecej niz ex BRD to i tak respect dla tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 mam prawie 100PS i 2 cylindry wiecej i jakies 100 kg mniej No tak Flyer, ale weź pod uwagę, że 2.0tdi wcale dużo mniej nie spali... A taki BRD to podejrzewam, że tyle samo do tego sie odnosze , jezdze samochodem po dokladnie tych samych drogach ktorymi jezdzilem BRD i widze ze roznica jest bardzo niewielka , wiem tez jak musialem jechac GTekiem zeby spalic te 9L w aucie ktore wazylo prawie 300kg mniej !Rozmawialem tez z makkim i wiem mniej wiecej ile pali srednio jego TDI.Oczywiscie nie sa to jakios powalajaca niskie ilosi ale na to ze po porstu jechalem nie parzac na saplanie ( bo na wyswietlaczy mialem navi a nie kompa ) jest na prawde spoko.Do tego brak tych wszystkich irytujacych w dyszlu rzeczy , tego duuuuugiego grzania , tych krotkich pierwszych trzch biegow ktore nie nadaja sie na korki , tego wiecznie obsmarkanego ropa pistoleta na stacji benzynowej i masa innych deobiazgow.Do tego sama dynamika nawet po programie tez nie ma podejscia.A w PL ten motor jest tylko o niecala dych drozszy od 170 km TDI.Dziwie sie ze ktos wybiera dyszla i to w wiekszosci ludzie ktorzy odpisuja paliwo. Bez przesady. 2.0TDI przy tych predkosciach spali jakies 6l [ale wszystko zalezy od tego jak sie operuje pedalem gazu, bo mozna jechac 110-130kmh, ale co chwila zwalniac i cisnac.. a mozna trzymac stala predkosc]. te 6L to w osce , ale nie quattro.Mam bardzo lekka noge , w BRD 5.8 zobaczylem tylko raz jadac 80 kmh i muskajac doslownie pedal gazu...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się