Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i tak i tak :)

---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ----------

końcówki powinny mieć małe dziureczki na wodę, nie było by takiego czarnego osadu na dole końcówek

c7b7316c9dbd1300.jpg

---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ----------

Opublikowano

zgadamy się jakoś to się końcówki zabezpieczy i doradzi czym czyścić, mam to obcykane u siebie

sorry za OT

Opublikowano

Yamaha zapytaj Rossiego co jemu przeszkadzalo.U mnie poza patentami wydech byl kompletnie zle pomyslany , byl skadany z czesci ktore w zlych miejscach mialy laczenia , przez co w czy przy niewielkim dotknieciu progu czy faldy sniegu uginal sie i dotykal karaserii.

Opublikowano

Sprawdziłem to u mnie - mocowania raczej są na tyle mocne, że nic się nie powinno uginać. Ty też miałeś oryginalnego tego Millteka?

Opublikowano

Turdzi: moja teoria spiskowa mowie Ci ze moze sie zgadzac.

Kupiles "Milltek" supa d*pa made in poland w szopie....

Trzeba bylo samemu sprowadzic albo kupic w NO :facepalm:

Opublikowano

Makki kupilem millteka zrobionego w Millteku , widzalem fakture , list przewozowy i mam tez gwarancje.Jest identyczny z tym ktory maja na stronie na zdjeciach w wysokiej rozdzielczosci.

To ich produkt wygloda gorzej niz made in china , bo polscy rzemieslinicy robia na prawde na wysokim poziomie.

Ja juz sie nauczylem ze wielkie firmy robia masowy produkt i kupe bazujac na marce.To samo tyczy sie MTMu , poczytaj sobie ile tych obiecanych 700 KM jest tak na prawde w RS6 , a sa przypadki ze po ich robocie to troche do serii brakuje :facepalm:

Opublikowano

końcówki powinny mieć małe dziureczki na wodę, nie było by takiego czarnego osadu na dole końcówek

http://images40.fotosik.pl/1567/c7b7316c9dbd1300.jpg

Fajny patent z tą dziurką, chyba muszę u siebie zrobić bo tez mam podobne końcówki zawinięte do środka :thumbup1: u yamahy nie są potrzebne no nie ma tego wywinięcia, także woda tam nie stoi tylko ładnie wypływa na zewnątrz :wink:

Vario, sam robiłeś ten otwór czy był już zrobiony ?

Opublikowano

EOT to standard w Magnaflow

---------- Post dopisany at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany at 12:17 ----------

co do wody kondensacyjnej to jak jest dziurka to ładnie kapie przez dziurkę i nie ma czarnego osadu, jak nie ma dziurki to woda spływa pod końcówkę i tworzy czarny osad

Opublikowano

Najlepiej podjechać do jakiegoś speca i za grosze wyciął by taką dziurkę i było by po problemie:eusathink:

Opublikowano
Makki kupilem millteka zrobionego w Millteku , widzalem fakture , list przewozowy i mam tez gwarancje.Jest identyczny z tym ktory maja na stronie na zdjeciach w wysokiej rozdzielczosci.

To ich produkt wygloda gorzej niz made in china , bo polscy rzemieslinicy robia na prawde na wysokim poziomie.

Ja juz sie nauczylem ze wielkie firmy robia masowy produkt i kupe bazujac na marce.To samo tyczy sie MTMu , poczytaj sobie ile tych obiecanych 700 KM jest tak na prawde w RS6 , a sa przypadki ze po ich robocie to troche do serii brakuje

Pawel no.. Wiesz ze ja pracuje w dziale kontroli jakosci i bhp? Offshore? :banan:

Budujemy platformy wiertnicze, rurociagi i moduly na rafinerie, od Norwegii, po Rosje, Polske, Chiny i Dubaj.. :whistling:

Moze jestem bardzo sceptyczny i niewierny Tomasz ale przekrety to ja widzialem na wlasne oczy, wartosci milionow NOK. :thumbdown:

Wszystko da sie podrobic jak sie chce i jak wchodzi w gre grubasna kasa :shock3:

Millteki w Norwegii takze widzialem u dystrybutora, mialem je w rece i nie bez przyczyny ja mam ABT-Sebring :)

Uwazam ze od hmm, 4-5 lat Milltek zszedl na psy bo jest masowka i tutaj sie zgodze z Toba. Ale wiesz ile jest ludzi na swiecie % co zwracaja na to uwage tak jak np ja i Ty i pewnie wiele innych osob zainteresowanych tematem? Moze maks 10%. Wiec maja to gdzies, wazne zeby bylo glosno i byly pseudo PS :polew:

Temat RS6 4F i MTM mam ogarniety, bylem u 2 "dystrybutorow" w Norwegii oraz u Niemcow i wiem o co chodzi.. Gotowce pchaja i maja to gdzies. A pozniej skrzynie padaja i np TeoMotors musi naprawiac. Rozmawialem z Panem Teodorem z TeoMotors o RS6 4F i jego doswiadczeniach. Wiem ze np RS6 4F MTM potrafi wywalic skrzynie na drzewo, po 10tys km. Skrzynie da sie naprawic wiec problemu takze nie widze.. :facepalm:

Ale ogolnie mowiac to jest auto ktore ja chce. Nawet jezeli okaze sie na hamowni, what so ever, ze bedzie mialo z MTMem 400KM. To mozna wszystko poprawic.

I ja takie auto chce, a pozniej sam sobie to wszystko zrobie i bedzie cacy :wink:

Take it easy, jakos to bedzie :naughty:

Opublikowano
Pawel no.. Wiesz ze ja pracuje w dziale kontroli jakosci i bhp? Offshore? :banan:

Budujemy platformy wiertnicze, rurociagi i moduly na rafinerie, od Norwegii, po Rosje, Polske, Chiny i Dubaj.. :whistling:

Moze jestem bardzo sceptyczny i niewierny Tomasz ale przekrety to ja widzialem na wlasne oczy, wartosci milionow NOK. :thumbdown:

Wszystko da sie podrobic jak sie chce i jak wchodzi w gre grubasna kasa

masz racje , ja niestety musze miec wszystko idealnie.

---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

no i juz 3 felgi sa zalatwione :facepalm:

Opublikowano
Pawel no.. Wiesz ze ja pracuje w dziale kontroli jakosci i bhp? Offshore? :banan:

Budujemy platformy wiertnicze, rurociagi i moduly na rafinerie, od Norwegii, po Rosje, Polske, Chiny i Dubaj.. :whistling:

Moze jestem bardzo sceptyczny i niewierny Tomasz ale przekrety to ja widzialem na wlasne oczy, wartosci milionow NOK. :thumbdown:

Wszystko da sie podrobic jak sie chce i jak wchodzi w gre grubasna kasa

masz racje , ja niestety musze miec wszystko idealnie.

---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

no i juz 3 felgi sa zalatwione :facepalm:

wszystko da sie ogarnac :decayed::decayed:

Opublikowano
no i juz 3 felgi sa zalatwione :facepalm:

Ale jak? nie mow ze kraweznik? :(

Lusterka masz nie? :wink:

Opublikowano

turdzi co z felami:question:

Opublikowano

Turdzi jak to robisz? moja matka ma od 2 lat 18'' na profilu 35 i ani jednej nie uszkodziła a mistrzem kiery nie jest :whistling:

Opublikowano
Turdzi jak to robisz? moja matka ma od 2 lat 18'' na profilu 35 i ani jednej nie uszkodziła a mistrzem kiery nie jest :whistling:

Moze w Poznaniu nie ma kraweznikow?:wink:

W Oslo some say, sa 50cm :grin:

Opublikowano
Opublikowano

Aaaa dajcie spokój w Oslo są bardzo wysokie granitowe krawężniki dosłownie chwila nieuwagi przy parkowania i gotowe wystarczy delikatnie przyjrzeć i felgi zalatwiona

---------- Post dopisany at 08:53 ---------- Poprzedni post napisany at 08:49 ----------

Vario to to fajne

---------- Post dopisany at 08:53 ---------- Poprzedni post napisany at 08:53 ----------

Vario to to fajne

---------- Post dopisany 19-05-2012 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2012 at 08:53 ----------

taki sie maly spocik ze znajomym ukrecil

20120518454.jpg

2.0 TFSI 180 KM E85 quattro VS 2.0 TFSI 211KM quattro

Opublikowano

turdzi: Ten goscio chyba nie jest w VACN? Nie kojarze auta?

Masz wiecej zdjec tego swojego Millteka?

Rozebranego na czesci itp?

Wiesz, dealer norweski na forum klubu robi dobry piniadz na tym, moze by tak ludziom pokazac to i jak sie sprzedaje?

Nie chodzi mi o to zeby akurat jemu psuc opinie ale taki ogolny watek co i jak wyglada Milltek?

BTW: Ten bug forum z podwojnymi postami to jakis shiiiiit.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...