Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana głowicy i brak mocy


dziki484

Rekomendowane odpowiedzi

powodem wymiany były powycierane szklanki (3 przetarte na wylot), porysowane gniazda szklanek i wytarty wałek.

załatwiłem sobie drugą po planowaniu za 1000zl oczywiście uszczelki i śruby nowe.

dodatkowo wymieniłem rozrząd kpl

i teraz najciekawsze!

na starych gratach auto działało ale było głośne (stukanie),

a teraz auto ucichło odpala jak nowy

nie kopci

ale nie ma mocy (dodając gaz nawet do podłogi obroty bardzo powoli rosną do okolo3000)

podpinany pod kompa nic nie wyświetla (robione testy sterowania podciśnieniami turbo, egr)

rozrząd tez ponownie sprawdzony

ogólnie załamka bo fura jest mi potrzebna do roboty a już tydzień stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyjęciu pompek z głowicy łapią one powietrze i lubią się skiepścić (skorodować). Poza tym sprawdź tandem pompę i luz jałowy pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto to robił??

czy koncówki wtrysków były czyszczone np szczota druciana??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiec wiecej od ciebie wyciagne - czysciłes te koncowki... szmata nawet...??

regulowałes pompowtryski??

ja miesiac temu robiłem tesciowi w małyszówce AVF'ie głowice. dałem głowice do zrobienia i zostawiłem pompowtryski zeby wymienili tez uszczelnienia. no i chlopaki tak bardzo chcieli aby klient był zadowolony ze na szczocie wyczyszcili końcowki pompek. poskładałem motor odpalił ciezko bo wiadomo paliwo musiało sie napompowac.

ale jak odpalił chodził jak zegareczek cicho miekko jak bena -hehe. ALE - gaz w deche a on na obroty wchodził jakby chcial a nie mógł max 2500rpm.a co do jazdy probnej to zapomnij - nie miał siły d*py ruszyc z miejsca - bez palenia sprzegła -no nie dało by rady.

okazało sie ze pompowtryski uległy zniszczeniu. zamontowałem drugie pompki - auto odrzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniłeś wałek o sprawdź czy nie ma innych końcówek popychczy w pompowtrykach bo były 2 rodzaje trzpieni w pompkach i 2 różne wałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie popychacze zakładałeś? Podaj numer katalogowy, być może wrzuciłeś od VP a nie PD. Średnica jest identyczna ale różnią się głębokością osadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popychacze i wtryski są ze starej głowicy.

dziś jeszcze raz wszystko sprawdzałem i znalazłem przetarte podciśnienie idące do akumulatora podciśnieniowego, usunąłem nieszczelność ale nie dało to żadnego efektu.katalizator wywalony i dalej brak mocy. powoli wkręca się do około 3700 i odcina turbo

po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika turbo znowu pompuje

wywaliło następujące błędy:

20110624180838.jpg

Uploaded with ImageShack.us

20110624180848.jpg

Uploaded with ImageShack.us

po skasowaniu powyższych pojawiło się jeszcze to:

20110624181343.jpg

Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 19:32_________________________________________________w poniedziałek zawiozę

pompki do Nadarzyna podobno tam jest dobry kozak w tych tematach [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 19:39_________________________________________________

dobrze wiec wiecej od ciebie wyciagne - czysciłes te koncowki... szmata nawet...??

regulowałes pompowtryski??

ok pędzelkiem z ropą je przeczyściłem bo na końcówkach był jakby szlam z opiłkami ale delikatnie wszystko zeszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki bo czujnik ciśnienia doładowania i zintegrowany z nim czujnik temperatury w dolocie nie mają zasilania albo odpięta jest od nich wtyczka lub też styki są zaśniedziałe. Aż dziw, że wcześniej nie miałeś tych błędów - to one powodują mułowatość auta. Poza tym błąd niedoładowania - z pewnością ponownie zostanie zapisany po kolejnej jeździe dynamicznej. Zrób logi i je wklej. Szukasz problemu w zasilaniu paliwem a tym czasem problem tkwi w pomiarze rzeczywistego ciśnienia doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki sam rozpinałem wiec to mogło być przyczyną a co do niedoładowania to mam wrażenie ze przeładowuje po minięciu 4000 odłącza turbo i trzeba zgasić i odpalić auto i znowu jest ok niestety dzid nie miałem dostępu do kompa i nie mogłem zrobić logów

dobrze wiec wiecej od ciebie wyciagne - czysciłes te koncowki... szmata nawet...??

regulowałes pompowtryski??

ja miesiac temu robiłem tesciowi w małyszówce AVF'ie głowice. dałem głowice do zrobienia i zostawiłem pompowtryski zeby wymienili tez uszczelnienia. no i chlopaki tak bardzo chcieli aby klient był zadowolony ze na szczocie wyczyszcili końcowki pompek. poskładałem motor odpalił ciezko bo wiadomo paliwo musiało sie napompowac.

ale jak odpalił chodził jak zegareczek cicho miekko jak bena -hehe. ALE - gaz w deche a on na obroty wchodził jakby chcial a nie mógł max 2500rpm.a co do jazdy probnej to zapomnij - nie miał siły d*py ruszyc z miejsca - bez palenia sprzegła -no nie dało by rady.

okazało sie ze pompowtryski uległy zniszczeniu. zamontowałem drugie pompki - auto odrzyło.

SotoM dzięki za pomoc i dokładny opis swojego przypadku dał mi wiele do myślenia teraz mam wsadzone pompki od 150KM bo tylko takie miałem pod ręką o chodzi jak wściekła teraz tylko program żeby je w pełni wykorzystać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...