Leoneq Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Ja miałem to samo....na zimnym silniku auto przy ok. 3000 na 3 wpadało w tryb awaryjny co sie okazało TURBO jest do wymiany.... ;/
spanky Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Więc może nie podałem pełnej informacji.Błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Pojawia się tylko wtedy gdy nastąpi notlauf. Gdy jade delikatnie i nie ma trybu awaryjnego to tego błędu nie pokazuje. Czy dalej myślec o wymianie tego czujnika?? blad czujnika wywala gdy doladowanie wychodzi poza skale tego czujnika [motor przechodzi w notlauf] .. zostaw czujnik w spokoju ...
tb_momek Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 blad czujnika wywala gdy doladowanie wychodzi poza skale tego czujnika [motor przechodzi w notlauf] .. zostaw czujnik w spokoju ... wink Dobra nieruszam go ( miałem właśnie dzwonic do serwisu i się pytac o czujnik)[br]Dopisany: 04 Luty 2008, 10:55 _________________________________________________Witam. wstawiam logi grupy 011 po ustawieniu kąta wtrysku 52-53. Po przegonieniu auta po autostradzie notlauf nie występuje, ale przeładowania ciś. są. Oceńcie to prosze sami. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13261ba32b9f5b0d.html Pozdrawiam. [br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 12:29 _________________________________________________Za wcześnie się ucieszyłem. Notlauf znowu powrócił. Trzeba będzie chyba czyścic kierownice w turbo (brac się za to czy poczekac-może się rozjeździ??). Jeśli trzeba czyścic to myśle zrobic to samemu (za samą regeneracje turbo 800 zl + vat ). Na co zwrócic szczególną uwage przy rozbieraniu,czyszczeniu i składaniu turbo?? Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się