Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z układem paliwoym. Spadki mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zacznę od początku. Jestem posiadaczem audi a4 1999r 2,5 TDI po chip tuningu. W aucie uszkodzeniu uległa pompa wtryskowa (pokazał sie błąd 00550 - regulacja początku wtrysku) oraz wszystkie wtryskiwacze. (skutek fatalnej jakości paliwa). Wtryskiwacze zostały zregenerowane a pompa oddana do serwisu bosch gdzie została wymieniona elektronika oraz kilka innych pierdołek. całość uczyniła mnie prawie 4000zł. Przed odpaleniem auta został wypłukany zbiornik paliwa oraz wymieniony filtr a także paliwo z przewodów paliwowych zostało przepompowane tak aby była pewność ze te chrzczone paliwo zostało usunięte. Pompa została także zalana świeżym czystym paliwem a w zbiornik wlałem 30L. Auto odpaliłem i wydawało sie ze wszystko jest ok do czasu kiedy problem powrócił po przejechaniu kilku km. Auto nagle straciło moc. Po chwili znowu jechało jak trzeba po czym znowu traciło i tak na zmianę. takie dość częste zaniki mocy przy czym auto wpadało w wibracje. (całe nadwozie) Po zgaszeniu auto zapalało normalnie i silnik pracował równiutko. Po dłuższym postoju (1h) trzeba było już chwile pokręcić żeby odpalił a po nocy nad ranem kręciłem 5 razy i nic. Byłem pewien ze to pompka paliwa w zbiorniku paliwowym jednak po wyjęciu pompki okazało sie ze pompuje ropę bardzo dobrze. Miał ktoś z was do czynienia z czymś takim ? Naprawdę ręce już mi opadają a mechanicy tez nie wiedza co jest.

Może trzeba wykasować te błędy żeby wszystko wróciło do normy ? ma ktoś jakieś pomysły ? Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. pozdrawiam.[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2011, 21:39_________________________________________________odswiezam. auto bylo u pompiarza i facet miał duze problemy ze zdiagnozowaniem. Probował kilkadziesiat razy podlaczyc sie BOSCH'owskim KTS'em i nie był w stanie nawiązać polaczenia ze sterownikiem pompy wtryskowej. Powiedział ze przyczyna jest komputer glowny (sterownik silnika). zrobiłem podmiane kompa wraz z przeprogramowaniem immo i dalej to samo. jestem zdania ze to napewno pompa poszła po raz drugi. wie ktos moze czy tak szybkie zuzycie sie pompy jest mozliwe i jaka mogla byc tego przyczyna ? Błąd podczas naprawy pompy ? Pompa byla robiona w Bosch service.

Opublikowano

witaj, a jakie błędy są teraz na VAGu???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...