danielm81 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Witam, auto ma sportowe zawieszenie IBE, dwa dni temu wymieniłem przednie ori (chyba czerwone monroe) amortyzatory które pociekły, na bilstein b4 dobrane do zawieszenia sportowego na stronie producenta, wraz z odbojami. Mam wrażenie że przód poszedł około 1cm do góry względem tylnej osi, a w s-linie nie ciekawie to wygląda. Niby nie duża różnica a jednak w oczy wchodzi. 1. Czy ktoś miał taką sytuację ? 2. Czy to możliwe że amortyzator gazowy podniósł auto z przodu? Czy pomimo tego że dobrałem amortyzatory na stronie producenta są one właściwe to tego auta? 3. Czy auto opadnie? Jakiś wątek w necie znalazłem że to może być chwilowa sytuacja.. Proszę o porady. W przyszłości chcę zmienić tył, również na b4 o charakterystyce sportowej i nie wiem czy w to wchodzić.
mikolaj85 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Nie ma co panikować, norma Jeśli amortyzator jest nowy to może delikatnie podnieść auto za jakiś czas wszystko wroci do normy. Kolejna sprawa to pojezdzij troche amor, sprężyna, odbijnik, gumy po wymianie muszą sie ułożyć.
danielm81 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 witam, jeszcze jakieś komentarze?ktoś to przerabiał?
soobolek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Przerabiałem ten temat u siebie w B5. U mnie mam serie 1BA i przód poszedł do góry o 2,5 cm w porównaniu do tyłu. Z tego co się dowiedziałem to inni użytkownicy też to zauważyli, ba nawet z forum golfa wyczytałem że w górę na tych amorkach idą golfy 3, polo 6n... Początkowo po przeczytaniu fragmentu książki sam naprawiam Audi A4 wierzyłem w błąd mechanika ponieważ sprężynę trzeba bardzo dokładnie ustawić w stosunku do miseczek (górnej i dolnej) - serwis audi robi to specjalnym przyrządem. Drugi mechanik stwierdził że na oko sprężyna siedzi ok i musiałby rozebrać, żeby powiedzieć coś więcej. Inny zaś twierdził że to możliwe ze względu na bardzo rozprężne działanie amortyzatora, który mocno "pcha" w górę. Jeśli ktoś ma jakąś teorię to chętnie poczytam.. Obecnie myślę o zakupie sprężyn 1BE aby "wyrównać". PS. Wcale po czasie nie osiada.
dariodario Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 jest jeszcze inna mozliwosc. po wymianie amorkow nie powinno sie auto ani obnizyc ani nic do gory. po prostu zalezy jak kto ci to wymienil. zalozmy ze aby sobie robote ulatwic mechanik wszystko rozebral i poskladal(czytaj skrecal) na podnosniku,a jak tak zrobil to tulejki od wachaczy ciagna auto w gore a uwierz ze gumy z wachaczy sa bardzo silne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się