ono Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 Dzisiaj sie nudziłem i testowałem bryki z mojej rodzinnej stajni. Testy były robione na tym samym odcinku drogi z wył klimą.Starty ze skrzyniami tiptronik byly robione przy wcisniętym heblu do 2 tyś obr/min i strzał , przy normalnym starcie straty do 100 i na ćwiare byly około 1.5 sekundy ( duuuzo ) .Jak widać A4 daje rade Audi A6 2.8 BiTurbo Q Avant Tip (250 KM , 360 Nm) 7.1 do 100 , 15.4 1/4 mili Audi A6 3.0 TDI Q Avant Tip (225 KM , 450 Nm) 7.6 do 100 , 15.6 1/4 mili Audi A4 3.0 TDI Q Avant (204 KM , 450 Nm) 6.8 do 100 , 15.3 1/4 mili BMW X3 3.0 D Tip (204 KM , 420 Nm) 6.9 do 100 , 15.4 1/4 mili BMW po chipie ma 6.4 do 100 i 14.5 1/4 mili :shock: Co mnie dziwi w tych parametrach to to że BMW jest ciezsze od A4 o 150/200 kilo ma 30 Nm mniej i opory powietrza inne a jednak czasy ma prawie identyczne. Jedynym wytlumaczeniem jest napęd Q torsena w A4 a nie odmiana Haldexa w X3. Jak ktoś ma swoje wyniki niech pisze ciekawych spraw sie można dowiedzieć :shock:
Norbi Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 No topra panie Łono A4 2.5TDI tiptr. marniutkie 10.15 s do 100 i to po chipie... ha ha :mrgreen:
T-żółw Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 Dzisiaj sie nudziłem to nie byliście z malinowym cycem w Zalesiu :?: :shock: sorry za OT ja nic nie mierzyłem jeszcze :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się