witus78 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam pierwszy raz robiłem logi i nie wiele z nich rozumie. Proszę o analizę tych danych. Od jakiegoś czasu auto traci moc, przechodzi w tryb awaryjny. Zrobiłem skan vag-iem i wyskoczyło parę błędów. Takich jak: 1 Fault Found: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - 2 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus Auto to Audi A4 1,9TDi 130KM 2002 przejechane 300 000 tyś km Logi dynamiczne, jak robilem 11 to auto wpadło w tryb awaryjny. pierwszy link to bloki 3, 8 i 10 drugi to blok 11. http://img171.imageshack.us/img171/7550/bloki3811.jpg http://img851.imageshack.us/img851/9269/blok11.jpg [mod]Czy trudno wybrać odpowiedni prefix jeśli pytasz o konkretny silnik i to w dodatku w B6, a wpisujesz w temacie [ALL B5] !!! - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 sprezarka albo czujnik cisnienia wariuje ... bledy skasuj i sprawdz czy wroca ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus78 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Przepraszam za ten prefix. Dziękuje za odpowiedz na pewno sprawdzę. Pisząc sprężarka masz na myśli turbinę bo nie wiem czy dobrze kojarzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dobrze kojarzysz. Na moje oko sprezarka jest zawalona totalnie sadzą. Logi wykonane - gorzej niz zle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus78 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 To jak powinienem zrobić te logi bo na forum piszą jasno trzeci bieg 1500 obrotów, pedał w podłogę i do 4000-4500 tys obrotów. Jedni piszą że pojedynczo każdy blok drudzy ze powinno się je razem robić i bądź tu mądry. Pierwszy raz robiłem Logi trochę wyrozumiałości dla zwykłych użytkowników aut. Więc czy powinienem wymienić turbine czy do regeneracji oddać, a może wystarczy przeczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 zrob 010 statyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus78 0 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Logi statyczne zrobione grupy 11 , 10 i 3 http://vaglog.rtnet.pl/teklaa_49639.html http://vaglog.rtnet.pl/teklaa_49640.html http://vaglog.rtnet.pl/teklaa_49641.html [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 22:01_________________________________________________Panowie jakieś nowe spostrzeżenia po logach statycznych, bo jak turbina do czyszczenia to może w weekend się wezmę za nią.[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 21:04_________________________________________________Up[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 14:48_________________________________________________Chyba wszyscy zajęci są. No nic poczekam. Up[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 15:54_________________________________________________Up [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 20:10_________________________________________________Chyba na darmo robiłem te logi.[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 19:02_________________________________________________Witam po ostatnich logach nikt się nie odezwał więc postanowiłem rozebrać turbine. Kilka zdjęć przedstawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Przyczynę widać na dwóch ostatnich fotkach - dobrze to oczyść i przeleć papierem ściernym tak by na bieżni muszli gorącej zniwelować wszelkie przytarcia oraz leciutko krawędzie kierownic spalin od strony bieżni i będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus78 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Już zrobione chciałem tylko pokazać forumowiczą bo sporo ludzi tu zaglądało może kogoś to zmobilizuje też do samodzielnego wyczyszczenia turbiny. Kłopot miałem z rozkręceniem jej musiałem troche przerobic nasadke, tak wszystko było zapieczone. Jeszcze jedna uwaga dla tych co pierwszy raz się za to biorą jak odkręcacie przewód olejowy (doprowadzenie) to należy przytrzymać ten króciec łączący i dopiero odkręcić ja się trochę zapędziłem i mało co nie urwałem przewodu. Narazie idzie dobrze nie przełącza się w tryb awaryjny. [br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 19:08_________________________________________________Wczoraj zrobiłem trasę 520km auto śmigało bez zarzutu, prędkość 150-160 non stop w porywach 180. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Na moje oko sprezarka jest zawalona totalnie sadzą. Prorok jaki czy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Na moje oko sprezarka jest zawalona totalnie sadzą. Prorok jaki czy co raczej skromny gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus78 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Na moje oko sprezarka jest zawalona totalnie sadzą. Prorok jaki czy co Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się