grzegorzmen Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 witam mam taki problem chcąc zrobić logi mojemu silniczkowi bo ostatnio trochę osłabł powyżej 2500 obr/min, okazało się że nie mogę zrobić logów innych jak 000 w BS a wszystkie inne statyczne bez problemu tylko problem z BS-ami. Vag 311. wyświetla w okienkach komunikat ERROR GROUP. dodam że wcześniej nigdy nie miałem takiego problemu Kto ma jakiś pomysł.?
przemik Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zobacz czy masz pełną wersje VAG a...
grzegorzmen Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zobacz czy masz pełną wersje VAG a... Vag w pełnej wersji FUL RERGISTED jak nie byyłą pełna to nie da rady zrobić BS000 a inne bez problemu czekam na inne propozycie!
goldi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 W tym roczniku nie zrobisz grupy 11 w BS ecu nie obsługuje reszta da sie zrobić
ciahciah Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 masz auto z 96r z ecu 028 906 021 CE który nie obsługuje wszystkich bs, jedyny sposób żeby mieć obsługę wszystkich bs to zakup nowszego ecu np. 028 906 021 GN
grzegorzmen Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 ale wcześniej logowałem grupy BS 001, BS003 BS 004 BS 005 BS011- nigdy Zastanawia mnie ta zmiana bo miałem kodowany sterownik zgubił pamięć po rozładowaniu AKU. i po zakodowaniu nie mogę wejść w te grupy. Niestety cały czas walczę z problemem zapiekającej się turbiny i tu uwaga czyszczenie wystarcza na 800-1500 km przejazdu w mieście lub w trasie . wewnątrz gorącej muszli robi się nagar twardy i kruchy jak szkło , auto nie dymi nadmiernie ,powymieniane wtryski sprawdzane w Nadażynie , kompresja dobra silnik grama oleju nie bierze, odma puszczona bokiem, jeździłem na paliwach rużnych konkuręcyjnych stacji i cały czas to samo, acha mam turbinę z AWX-a.
goldi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Oczywiscie masz z czipowane auto bo jeśli nie to być może to jest przyczyną zapiekających sie łopatek w turbinie wtedy ecu zadaje nadal ciśnienie turbinie jak dla afn a masz turbikę od 130 KM
ciahciah Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 nie pal tyle tego zioła nie ma znaczenia jakie turbo, ecu wysteruje ile mu bozia przykazała coś ci się pomyliło z tymi BS001 BS005 no ale mniejsza z tym bo masz wszystko jak ma być co do zapiekania się kierownic masz czipa?
grzegorzmen Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 może z tym BS005 przesadziłem ale inne robiłem czipa niemam dziś znowu turbo na stół bo 1200 km zrobiłem z czego 500 km jednostajna trasa a reszta to miasto (codzienna jazda)i trzeba czyścić , coraz częściej tryb awaryjny a turbina pompuje po 1,6 bara a od 1700 obr. już 0,9
ciahciah Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 zrób zdjęcia z tego czyszczenia bo to jest chore by turbo po 1200km zaszło sadzą, bardzo możliwe że czyszczenie jest bez pojęcia, papier wodny 2500P+ropa i ma się wszystko świecić jak psu.. zrób zdjęcia to wtedy się zobaczy czy turbo puszcza oleju w okolicy kołnierzyka za wirnikiem, czy turbo ma luzy osiowe i wzdłużne? na starej turbinie też tak szybko turbo zachodziło sadzą? a po wyczyszczeniu komplet logów bo przyczyna może być gdzie indziej dziurawy dolot itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się